بازدید 6876

راهنمای خرید سایبان مغازه و فروشگاه

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در مغازه‌ها برای جلوگیری از صدمات ناشی از نور خورشید، استفاده از سایبان است. در گذشته سایبان ها برای مغازه ها و فروشگاه ها بسیار ساده بودند که این نوع سایبان ها مشکلاتی در مورد باد و باران داشتند به همین خاطر احتمال صدمات ناشی به این نوع سایبان ها بسیار بیشتر بود؛ امروزه با حضور جنس های مختلفی از جنس برزنت ، فلکسی و پلاستیک جایگزین سایبان های قدیمی شدند. در ادامه مقاله به بررسی انواع سایبان ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۹۹۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 01 August 2020

راهنمای خرید سایبان مغازه و فروشگاه

یکی از ابزار های بسیار کاربردی در مغازه‌ها برای جلوگیری از صدمات ناشی از نور خورشید برای محصولات استفاده از سایبان مغازه و فروشگاه است. در گذشته سایبان ها برای مغازه ها و فروشگاه ها بسیار ساده بودند و از جنس پارچه بودند که مورد استفاده قرار میگرفتند ، این نوع سایبان ها مشکلاتی در مورد باد و باران داشتند به همین خاطر احتمال صدمات ناشی به این نوع سایبان ها بسیار بیشتر بود امروزه با حضور جنس های مختلفی از جنس برزنت ، فلکسی و پلاستیک جایگزین سایبان های قدیمی شدند.

در ادامه مقاله به بررسی انواع سایبان ها خواهیم پرداخت.

سایبان برقی

یکی از پر  طرفدار ترین محصولاتی که در زمینه خرید سایبان مورد توجه قرار میگیرد سایبان های برقی است ، این سایبان ها از فروشگاه و مغازه شما در برابر بارندگی و آفتاب محافظت می نماید. سایبان های برقی بسیار زیباتر و استفاده از آنها بسیار راحت تر است.

باز و بسته کردن سایبان برقی مغازه بسیار آسان است ، این سایبان ها به دلیل کاربری راحتش بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد ، علاوه بر این موضوع این سایبان ها بصورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و جای کمی هم اشغال می کنند.

سایبان های برقی استفاده های بسیار زیادی دارند ، از این سایبان ها در فروشگاه ها ، هتل ها ، استخر ها و ساختمان های مسکونی ، ساختمان های تجاری و ویلاها است.

سایبان مغازه

از سایبان مغازه بیشتر برای  خنک نگه داشتن محیط ، عدم تابش نور مستقیم و جلوگیری از صدمه وارد شدن به محصولات داخل ویترین استفاده می شود.

مزایای سایبان برقی مغازه :

1- با نصب سایبان مغازه در کافی شاپ ها و هتل ها می شود از فضای بیرون هم برای سرو غذا و نوشیدنی استفاده کرد

2- امکان کنترل از راه دور برای صاحبان مراکز وجود دارد

3- می توان از برزنت هایی که به عنوان چادر سایبان استفاده می شود لوگو و تبلیغات مد نظرمان را چاپ کنیم

4-زیبایی بسیار مناسبی را به محل کسب شما اضافه می کند

5-فضای داخل مغازه خنک می ماند و از خراب شدن محصولاتتان جلوگیری می کند

 سایبان چتری

سایبان های چتری بهترین راهکار برای ایجاد سایه در خانه ، یا مکان های عمومی مثل هتل ها ، رستوران ها و مکان های تجاری دارای مکان های روباز  است ، سایبان های چتری می توانند از مشتریان شما در برابر آفتاب شدید و باران های بهاری محافظت کند.

سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی زیر مجموعه سایبان های ثابت و سایبان های برقی هستند  ،این سایبان ها امروزه طرفداران بسیاری دارند ، سایبان های برقی تبلیغاتی نسبت به سایبان های ثابت محبوبیت بیشتری را دارند ، چرا که با موتور های الکتریکی که برای باز و بسته شدن شان قرار گرفته بودن مشکل می توان آنها را باز و بسته کرد.

معرفی شرکت سبزاندیشان سایه افکن آریا

اگر به دنبال خرید انواع سایبان هستید یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش انواع سایبان  شرکت سبزاندیشان سایه افکن آریا

 است ، برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی https://sayebanarya.com/ مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار