بازدید 10738
۴

بازداشت خرده‌فروش موادمخدر با ۶ میلیون درآمد روزانه

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: یک خرده‌فروش مواد مخدر با بیش از ۶ میلیون تومان اسکناس دستگیر شد. این وجوه نقد درآمد حاصل از فروش مواد مخدر توسط وی در یک روز بوده است.
کد خبر: ۹۹۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 29 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سی‌وهفتمین مرحله از طرح «رعد» توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد. در این طرح، کلانتری‌ها مکلف شده‌اند حوزه استحفاظی خود را از وجود مجرمان پاکسازی کنند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به بازداشت یک خرده‌فروش مواد مخدر در جنوب تهران گفت: مأموران انتظامی موفق به بازداشت خرده‌فروش مواد مخدر و کشف حدود ۷۰۰ گرم حشیش از وی شدند.

وی تصریح کرد: این موادفروش پس از مواجه شدن با مأموران قصد فرار و درگیری با آن‌ها را داشت که توسط مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد بازداشت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: از این خرده‌فروش مواد مخدر بیش از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اسکناس کشف و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این وجوه نقد درآمد حاصل از فروش مواد مخدر توسط وی در یک روز بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
همش که برا خودش نیست بخش عمدش سهم دیگرانه
دستگيري اين افراد هيچ جاي خوشحالي ندارد چون چند ماه ديگر دوباره آزاد مي شود و اعمال مجرمانه خود را با شدت بيشتر شروع مي كند.
شما حساب کنید تعداد افرادی که در یک روز به این آقا مراجعه می کنند و مواد می خرند!!
دست زحمتکشان مبارزه با مواد مخدر را با افتخار می بوسم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی