بازدید 3687

برندینگ کالا در چاپ نقشینه امین

چاپ نقشینه امین با قریب  دو دهه فعالیت در زمینه امور چاپی و تبلیغاتی و داشتن چاپخانه افست و دیجیتال مجهز به تمامی دستگاهای چاپ و بعد چاپ، آتلیه عکاسی و طراحی با کادری مجرب آمادگی انجام کلیه امور چاپی و تبلیغاتی بر مشتریان گرامی را دارد. سایت مجموعه به آدرس www.nprint.ir  از سال 1385 به منظور سرویس دهی بصورت آنلاین راه اندازی شده است و در این زمینه جزء سایتهای پیشرو در زمینه چاپ آنلاین می باشد.
کد خبر: ۹۹۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 29 July 2020

برندینگ کالا در چاپ نقشینه امین

چاپ نقشینه امین با قریب  دو دهه فعالیت در زمینه امور چاپی و تبلیغاتی و داشتن چاپخانه افست و دیجیتال مجهز به تمامی دستگاهای چاپ و بعد چاپ، آتلیه عکاسی و طراحی با کادری مجرب آمادگی انجام کلیه امور چاپی و تبلیغاتی بر مشتریان گرامی را دارد. سایت مجموعه به آدرس www.nprint.ir  از سال 1385 به منظور سرویس دهی بصورت آنلاین راه اندازی شده است و در این زمینه جزء سایتهای پیشرو در زمینه چاپ آنلاین می باشد.

در طول سالها با تغییرات و بروز رسانی های انجام شده امروز امکان سفارش کاملا آنلاین از طراحی و ارسال فایل تا پرداخت آنلاین و نحوه ارسال کار را برای مشتریان عزیز در این سامانه فراهم گردیده است. در طول این سالها چاپ نقشینه امین افتخار همکاری با برندها و مجموعه های موفقی را داشته که می توانید برای آشنایی با این برندها به سایت مجموعه مراجعه فرمایید.

تاثیرات چاپ در برندینگ کالا:

طبق تجربه ما در ابتدا هدف هر کسب و کار معرفی شرکت در بازار هدف و نهایتا فروش موفق و کسب منافع مالی می باشد، تبلیغات مهمترین و شاید تنها ابزار و کاتالیزور موجود در راه رسیدن به این هدف است. بعد از مدتی که از فعالیت یک کسب و کار میگذرد و مجموعه رشد کرده و به عنوان دیگر هویت آن برند شکل میگیرد هدف شرکت که رسیدن به سود مالی بود امروز هم در جای خود ثابت است ولی در این مرحله شکل تبلیغات با ابتدای کار بسیار متفاوت میشود.

در فرآیند شکل گیری یک برند شکل لوگو، رنگ سازمانی، اسلوگان(شعار تبلیغاتی)و ... همه به پختگی لازم رسیده و هر کدام به تنهایی میتوانند آن برند را معرفی  و تداعی کنند بدون آنکه توضیحی در کنار آن نوشته و یا گفته شود. در این زمان است که جایگاه و کیفیت تبلیغات یک برند بسیار مهم می شود.

چاپ کاتالوگ برای پخش در یک نمایشگاه یا ایونت مهم در دستور کار برند قرار میگرد تغییر رنگ سازمانی در صفحات کاتالوگ چاپ شده می تواند به شدت جایگاه و هویت برند را زیر سوال ببرد، آیا باید از آن استفاده کرد؟ قطعا نه، اما دیگر فرصتی هم برای چاپ مجدد آن وجود ندارد! حال چه باید کرد:

قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی، اهمیت داشتن یک مشاور تبلیغاتی خوب و توانا که بتواند شما را در زمینه امور چاپی و تبلیغات یاری کند هر چه بیشتر مشخص میکند. چاپ نقشینه امین با داشتن مجموعه کامل دستگاههای دیجیتال و چاپخانه افست مجهز به امکانات بعد از چاپ  زیر نظر کارمندان حرفه ای چاپ این امکان را برای شما بوجود می آورد که بتوانید این مشکلات را حداقل و حتی صفر برسانید. در ادامه به ذکر برخی نکات که میتواند در این زمینه راه گشا باشد میپردازیم .

برندینگ کالا در چاپ نقشینه امین

  • دستگاههای بروز و یکسان :

یکی از مهمترین مسائل در تداوم کیفت رنگی استفاده از یک ماشین چاپ ثابت در هر بار تجدید چاپ محصولات میباشد.خصوصا در قسمت چاپ افست بدیهی است که کار چاپی که در هر نوبت در چاپخانه های متفاوت و دستگاههای متفاوت انجام شود قطعا کیفیت یکسانی نخواهد داشت. در قسمت دیجیتال استفاده از دستگاهای بروز که دارای ثبات رنگی (Color Stability) درست باشند کار بسیار آسانتر خواهد کرد. البته به دلیل ادجاستمنت خودکار(Auto Adjustment) در دستگاهای چاپ دیجیتال بعد از مدتی کیفیت کار خروجی بر حسب اصطحلاک قطعات دستگاه تغییر میکند که به دلیل امکان نمونه گیری و تصمیم رنگی  در چاپ  دیجیتال این موضوع بسادگی قابل حل است.

  • استفاده از متریال با کیفیت و یکسان :

با تغییر متریال چاپ که عمدتا از کاغذ یا پت می باشد کیفیت چاپ در حد زیادی متفاوت می شود. بطور مثال کیفیت چاپ برروی یک کاغذ گلاسه استاندارد کره ای با یک کاغذ غیر استاندارد هندی یا چینی هم در حین چاپ متفاوت بوده و هم در هنگام خدمات پس از چاپ نیز میتواند مشکلاتی را ناشی شود که تاثیرات بسیار زیادی در کیفیت کار خروجی داشته باشد.

  • استفاده از کادر مجرب و حرفه ای :

در کار چاپ به همان اندازه که دستگاه چاپ اهمیت دارد اپراتور دستگاه نیز حائز اهمیت است . داشتن اطلاعات فنی درست از توانایی های دستگاه در کنار تجربه کاری اپراتور می تواند در هنگامی که دستگاه به مشکل بر می خورد به سرعت ایراد را تشخیص و آن را برطرف کند. بسیار دیده شده است که بهترین و بروزترین دستگاهای چاپ وقتی که در یک مجموعه بدست افراد غیر متخصص سپرده می شود خروجی کاری به مراتب ضعیفتر از دستگاههای قدیمی تر با اپراتور حرفه ای دارند می باشد.

  • استفاده از پروفایل رنگی و کالیته رنگی :

در قسمت چاپ دیجیتال خصوصا یک از مهمترین موضاعات،  کالیبراسیون درست دستگاه چاپ با مانیتور فرد مسئول می باشد در صورتی که همه دستگاههای چاپ و نمایش کالیبره نشده باشند و از پروفایل های رنگی متفاوت استفاده کنند خروجی کار همیشه بصورت فرضی و حدسی می باشد و قطعا با تکرار پروژه چاپی در زمان دیگر نتیجه کار متفاوت است. در قسمت چاپ افست داشتن یک کالیته یا نمونه رنگی بسیار مشکل گشاست . به علت تنوع رنگی در نمایشگرهای موبایل، لپ تاپ و دسکتاپ که امروزه اکثرا بصورت LCD  و LED می باشد و تفاوت بسیار فاحش این نوع نمایشگرها با خروجی چاپ دیدن یک کالیته یا نمونه رنگی واقعی بسیار الزامیست.

برندینگ کالا در چاپ نقشینه امین

  • نمونه گیری در چاپ افست و دیجیتال :

در چاپ نقشینه امین تمامی کارها مستقیما در خود مجموعه و زیر نظر کادر مجرب انجام می گیرد. در نتیجه در قسمت دیجیتال  مشتری می تواند در قسمت چاپ آنلاین درخواست نمونه گیری از فایل چاپی خود را بدهد و بصورت حضوری، ارسال عکس از نمونه چاپی  و با ارسال با پیک نمونه خود را مشاهده کند. در قسمت چاپ افست امکان نگه داشتن دستگاه چاپ و ارسال و بررسی توسط مشتری بدلیل برهم خوردن رنگ بر اثر توقف دستگاه، برهم ریختن نوبت های چاپی که ناظر چاپ دارند و خدمات عالی ناشی از این مسائل وجود ندارد ولی شما در چاپ نقشینه امین همیشه این فرصت را دارید که بر سر کار خود حضور پیدا کرده و بتوانید کار خود را از نزدیک مشاهده کنید و تا حد امکان تصمیم لازم در رنگ کار خود را انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر