بازدید 10747
۷
کاپیتان سابق استقلال، کاپیتان سابق تیم ملی را شوکه کرد

کامبک بزرگ نساجی مقابل فولاد ۱۰نفره در ۱۰دقیقه!

در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه ۳۴ و موسی کولیبالی در دقیقه ۶۳ گلزنی برای فولاد خوزستان کردند. در آن سوی میدان حامد شیری در دقیقه ۸۰ و ۹۰ (از روی نقطه پنالتی) گل‌های نساجی را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود. البته این پایان کار نبود و مجتبی ممشلی در دقیقه ۶+۹۰ گل برتری نساجی را به ثمر رساند
کد خبر: ۹۹۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 27 July 2020

جدال دو کاپیتان معروف سابق استقلال و تیم ملی ایران، با پیروزی شاگردان محمود فکری مقابل شاگردان جواد نکونام به پایان رسید و نساجی اجازه نداد فولادی ها حتی یک امتیاز هم در بازی 105 دقیقه ای از قائشمهر با خود ببرند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم نساجی قائمشهر امشب بازی دو بر صفر باخته را مقابل تیم ده نفره فولاد برگرداند و با پیروزی سه بر دو زمین را ترک کرد تا فولاد خوزستان از بخت کسب سهمیه آسیایی دور شود.

کامبک بزرگ نساجی مقابل فولاد ۱۰نفره در ۱۰دقیقه!

تیم‌های نساجی و فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه ۳۴ و موسی کولیبالی در دقیقه ۶۳ گلزنی برای فولاد خوزستان کردند. در آن سوی میدان حامد شیری در دقیقه ۸۰ و ۹۰ (از روی نقطه پنالتی) گل‌های نساجی را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود. البته این پایان کار نبود و مجتبی ممشلی در دقیقه ۶+۹۰ گل برتری نساجی را به ثمر رساند تا تیمش از شکست به پیروزی برسد.

قضاوت دیدار نساجی - فولاد بر عهده حسن اکرمی بود. او وحید حیدریه و محمد آبشک مدافع و هافبک فولاد خوزستان را به ترتیب در دقایق ۶۳ و ۹۴ از زمین بازی اخراج کرد. این داور همچنین صابر حردانی از تیم فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد.

فکری که هفته گذشته تیمش در مصاف با استقلال به تساوی یک - یک رسیده بود، در این بازی نیز در مصاف با شاگردان نکونام هافبک پیشین استقلالی‌ها به برتری رسید. او پیش از بازی مقابل استقلال گفته بود، با ثبت هر نتیجه‌ای در آن مسابقه فاتح میدان خواهد بود. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال با حضور در ورزشگاه عملکرد بازیکنان دو تیم نساجی و فولاد را زیر نظر داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کامبک یعنی چی؟ خیلی ساله خارج بودید فارسی یادت رفته؟
کامبک؟!! واقعا باعث تاسفه که کلمات انگلیسی استفاده میشه وقتی معادل فارسی داره و گویا هم هست!
بالاخره استقلال باید سهمیه بگیره
با سلام
دوست عزیز و گرامی که تیتر رو انتخاب کردی چرا از واژه "بازگشت" به این زیبایی و با مفهوم کاملا یکسان "کامبک" استفاده نکردی که البته بسیار رایج هم است و پرسش از سردبیر محترم که آیا جا انداختن کلمات غیرپارسی که رایج هم نیست و اصرار در برخی نشریات به زیان ادبیات زیبای پارسی نیست؟
زمینه نایب قهرمانی استقلال داره فراهم میشه
واقعا چقدر فارسی بی ارزش شده که در عنوان مطلب، می نویسید: "کامبک"! چه خبرنگارهایی ماهری!
کامبک یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلاسش زیاده
برگشت خیلی بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این گزارشگران بی سواد فوتبال با به کار بردن کلمات بی ربط خارجی سعی در پوشش بی سوادی خودشان دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار