بازدید 13883

نکاتی درباره استفاده از ضد آفتاب و کرم پودر که نمی‌دانید

برای این که مثل حرفه ای ها آرایش کنید، باید محصولاتی انتخاب کنید که رنگ آن ها با پوست شما سازگار باشد و همچنین طرز استفاده از آن ها را به خوبی بلد باشید. در این مقاله به سراغ کرم پودر و ضد آفتاب رفته ایم که از ملزومات آرایش به حساب می آیند.
کد خبر: ۹۹۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 27 July 2020

نکاتی درباره استفاده ازضد آفتاب و کرم پودر که نمی دانید

برای این که مثل حرفه ای ها آرایش کنید، باید محصولاتی انتخاب کنید که رنگ آن ها با پوست شما سازگار باشد و همچنین طرز استفاده از آن ها را به خوبی بلد باشید. در این مقاله به سراغ کرم پودر و ضد آفتاب رفته ایم که از ملزومات آرایش به حساب می آیند. پیشنهاد می کنیم برای خرید ضد آفتاب میس و مستر را انتخاب کنید تا محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب بخرید. لازم است موارد مهمی در مورد این محصولات آرایشی و بهداشتی بدانید که در ادامه مقاله به آن ها اشاره کرده ایم.

بهترین ضدآفتاب کدام است؟

کرم های آفتاب توسط شرکت های دارویی و آرایشی مختلفی تولید و توزیع می شوند. امروزه برندهای معتبر و مشهور آرایشی در جهان بهترین نوع کرم های ضدآفتاب را به بازار عرضه می کنند. اما بهترین ضدآفتاب دارای چند ویژگی منحصر به فرد و خاص است. اول این که باید دارای تأییدیه های وزارت بهداشت مربوط به هر کشوری که در آن توزیع می شود، باشد. البته بهترین کرم ضدآفتاب برای هر شخص می تواند گزینه متفاوتی باشد زیرا یکی از آیتم ها جنس پوست شماست. شما باید کرم ضدآفتاب را متناسب با نوع و جنس پوست خود انتخاب کنید. البته رنگی و یا غیر رنگی بودن آن نیز می تواند  برای برخی از خانم ها ملاک انتخاب بهترین باشد. زیرا برخی از خانم ها از کرم های ضدآفتاب رنگی بعنوان کرم آرایشی نیز استفاده می کنند.

بهترین کرم ضدآفتاب کرمی است که بتواند از پوست شما در برابر انواع اشعه های مضر خورشید محافظت کند  و متناسب با جنس و نوع پوست شما باشد یعنی اگر پوست شما خشک است موجب خشک شدن بیشتر پوست نشود. همچنین بهترین کرم باید موجب رفع کک و مک و لکه های پوستی شود. برخی از کرم های ضدآفتاب با استفاده مواد طبیعی و ارگانیک تهیه می شوند موادی همچون عصاره های آلوئه ورا، چای سبز، شیرین بیان، روغن کالاندولا. افرادی که مشکلات پوستی دارند باید حتماً قبل از خرید این نوع کرم ها با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنند تا مشکلات پوستی آن ها افزایش پیدا نکند. برخی از کرم های ضدآفتاب خاصیت دارویی دارند و به صورت تخصصی توسط پزشکان برای پوست های خاص تجویز می شوند.

بهترین کرم پودر کدام است؟

بعد از ضد آفتاب به سراغ کرم پودر می رویم. معمولا از کرم‌پودر برای زیرسازی آرایش استفاده می‌شود. این محصولات طیف رنگ وسیعی دارند و دارای انواع گوناگونی هستند که می توانید برای خرید کرم پودر میس و مستر را به عنوان یک راهنما مدنظر قرار دهید تا با طیف زیادی از محصولات آشنا شوید. در زیر ویژگی‌های یک کرم پودر با کیفیت آمده است: 

  • پوشش‌دهی قوی: اولین ویژگی‌ مهم یک کرم پودر، توانایی آن در پوشش یک‌دست و بی‌نقص صورت است. باید بدانید که افراد دارای جوش‌های سرسیاه و یا سر سفید و لک، برای پوشش دهی مناسب باید از کانسیلرها استفاده کنند.
  • رنگ طبیعی: رنگ طبیعی کرم پودر بسیار مهم است. هر کسی دوست دارد در ضمن آرایش، ردی از کرم پودر بر صورتش پیدا نباشد. داشتن رنگ‌دانه‌های طبیعی و نزدیک به رنگ پوست از ویژگی‌های خوب یک کرم پودر با کیفیت است.
  • فرمولاسیون خوب: اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می‌دهید، به ساختار و ترکیبات به کار رفته در فوندیشن و دیگر محصولات آرایشی خود توجه کنید. وجود انواع ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی دیگر، ضمن زیبا کردن پوستتان، در طول روز به تغذیه و تقویت پوست کمک می‌کند.
  • کرم پودر سبک: هیچ چیز مانند یک کرم پودر سبک با بافت نرم و مخملی برای افرادی که ساعت‌های طولانی بیرون از منزل هستند، نخواهد بود.
  • ماندگاری بالا: حتی اگر کرم پودر شما دارای ترکیبات عالی، پوشانندگی قوی، رنگ طبیعی و سبک باشد، اما ماندگاری زیادی نداشته باشد، کرم پودر خوبی به شمار نمی‌آید. ماندگاری از شرط‌های مهم برای محصولات آرایشی و کرم پودر خوب است.
  • کرم پودر سازگار با پوست: اگر دارای پوست چرب یا خشکی هستید، کرم پودر متناسب با آن را انتخاب نمایید. بی‌شک، کرم پودر بر پایه چربی، زمینه را برای بروز جوش در افراد با پوست چرب فراهم می‌کند. همین‌طور، کرم پودر بر پایه آب نیز نمی‌تواند آرایش خوب و درخشانی برای افراد با پوست خشک رقم بزند.
  • ضد حساسیت: افراد دارای پوست حساس، باید بسیار به این نکته توجه کنند. وجود عطر یا ترکیباتی مانند پارابن، اسانس‌های معطر و غیره به‌ راحتی می‌تواند به پوست‌های حساس آسیب‌های جدی وارد کند.
  • ترکیبات محافظ در برابر اشعه خورشید: این روزها توجه تولیدکنندگان محصولات آرایشی به تولید کرم پودر‌هایی حاویSPF است. این کرم پودرها علاوه بر یکدست کردن پوست، از آن در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز محافظت می‌کنند.
  • سازگار با پوست: از ویژگی‌های مهم یک کرم پودر خوب، داشتن ترکیبات درمانی در کنار ویژگی‌های آرایشی آنان است. برای مثال کرم پودر ضد جوش علاوه ‌بر مهار چربی پوست، در تنظیم سبوم آن نیز موثر است. یک کرم پودر آبرسان، ضمن پوشانندگی پوست، باعث رطوبت‌رسانی قوی پوست شده و از بروز خشکی آن جلوگیری می‌کند. همچنین در ترکیبات کرم پودر باید ترکیبات ضد پیری و ضد چروک نیز وجود داشته باشد تا پوست در درازمدت پیر و شکسته نشود.

زدن کرم پودر از مهم‌ترین قسمت‌های هر آرایش است که لازم است با تمامی نکات و ترفندهای آن آشنا باشید تا آرایشی بی‌نقص را خلق کنید.

نکاتی درباره استفاده ازضد آفتاب و کرم پودر که نمی دانید

ترفندهای زدن کرم پودر

  • قبل از خرید کرم پودر، باید برچسب آن را با دقت خواند: محصولی انتخاب نمایید که کاملا متناسب با شرایط پوستی شما باشد. مثلا یک محصول با فرمولاسیون آبرسان، برای پوست‌های خشک عالی است اما برای پوست‌های چرب خیر. برخی از کرم‌پودرها دارای SPF هستند، استفاده از این دسته، در طول روز انتخاب مناسبی به شمار می‌روند اما در شب‌ها خیر.
  • آماده سازی پوست به عنوان نخستین گام: برای داشتن آرایش زیبا، یک برنامه درست و اصولی مراقبت از پوست الزامی است. قبل از زدن کرم پودر، باید پوست تمیز باشد. سپس بعد از زدن تونر و آبرسان، می‌توانید کرم پودر را به صورت خود بزنید. اگر پوست به اندازه کافی هیدارته و مرطوب باشد، احتمال کیکی شدن کرم پودر هم تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا میکند.
  • داشتن دو کرم پودر متفاوت: اگر نمی توانید بهترین و مناسب ترین رنگ کرم پودر را برای پوست صورتتان انتخاب کنید، بهتر است دو رنگ از کرم پودر داشته باشید: یکی رنگی روشن‌تر و سبک‌تر از پوست طبیعی خودتان و دیگری رنگی کمی تیره‌تر از پوست.  سپس این دو رنگ رو با یکدیگر ترکیب کنید. این ترفند، در نهایت بهترین رنگ را برای پوستتان ایجاد میکند.
  • پودر زدن در قسمت T-Zone صورت برای ماندگاری بیشتر: قسمت T صورت عبارت است از: پل بینی، بین دو ابرو، روی پیشانی و چانه. این قسمت‌ها زودتر از دیگر قسمت‌های صورت چرب می‌شوند. زدن پودر به این قسمت‌ها، باعث ماندگاری آرایش برای ساعت‌های بیشتر روی صورتتان خواهد شد.

نکاتی درباره استفاده ازضد آفتاب و کرم پودر که نمی دانید

برای خرید لوازم آرایشی میس و مستر به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در حال فعالیت است که می توانید به آن مراجعه کنید و از با کیفیت ترین محصولات با قیمت مناسب بهره مند شوید. همچنین می توانید با مراجعه روزانه به این سایت، از تخفیف های ویژه محصولات بهره مند شوید. میس و مستر محصولات خود را با ضمانت اصل بودن کالا عرضه می کند و در آن می توانید محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین محصول را بر اساس بودجه تان خریداری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار