بازدید 5553

زیدان: قهرمانی لالیگا با هیچ کلمه‌ای قابل توصیف نیست

امشب برای من یکی از بهترین روز‌های دوران حرفه‌ای ام است. بازیکنان کسانی بودند که جنگیدند. درست است که من هم نقش خود را داشتم، اما آن‌ها کسانی بودند که باور داشتند.
کد خبر: ۹۹۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 17 July 2020

زین الدین زیدان بعد از پیروزی مقابل ویارئال و مسجل کردن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بی نهایت خوشحال بود.

به گزارش تابناک ورزشی، زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید یک افتخار دیگر به تالار افتخارات خود و باشگاه اضافه کرد و برای دومین بار به عنوان سرمربی رئال مادرید فاتح لالیگا شد.

به نوشته مارکـا، زیدان در پایان بازی با ویارئال که با پیروزی ۲-۱ تیمش پایان یافت، گفت: این یک احساس فوق العاده است، چون کاری که بازیکنان انجام دادند چشمگیر بود. هیچ کلمه‌ای برای توصیف حالم ندارم. لیگ قهرمانان، جای خود را دارد، اما این قهرمانی لیگ خوشحال ترم می‌کند، چون لالیگا شگفت انگیز است. ما بهترین بودیم، چون بیشترین امتیازات را کسب کردیم، همین.
امشب برای من یکی از بهترین روز‌های دوران حرفه‌ای ام است. بازیکنان کسانی بودند که جنگیدند. درست است که من هم نقش خود را داشتم، اما آن‌ها کسانی بودند که باور داشتند. شخصیت تیمی خود را نشان دادیم و وقتی آن‌ها را آنقدر خوشحال می‌بینم، من هم خیلی خوشحال می‌شوم. حتی کسانی که کمتر بازی کرده بودند و کمترین نقش را داشتند هم تا لحظه آخر متعهد بودند.

برای همه عجیب بود. دوست داشتیم که در میدان سیبلس با هواداران مان باشیم، اما نمی‌توانیم. مطمئنم که آن‌ها در خانه خوشحال اند. هواداران از تماشای پیروزی تیم خوشحال می‌شوند و ما این را برای آن‌ها به ارمغان آوردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست