بازدید 11856
۱
سردار با دوگل و یک پاس گل بازیکن برتر میدان

آزمون دبل کرد اما آقای‌گلی را به جیوبا پاس داد!

کد خبر: ۹۹۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۹ 16 July 2020

تیم زنیت با گل‌های سردار آزمون میهمانش را شکست داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر روسیه تیم زنیت سن‌پترزبورگ امشب (چهارشنبه) میزبان تیم اورنبورگ بود و به پیروزی 4 بر یک دست یافت.

آندره ( 2 - بازیکن حریف)، سردار آزمون (61 و 77) و آرتم جیوبا (90) برای زنیت گل زدند. گل تیم اورنبورگ هم در دقیقه 32 به ثمر رسید. در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه تیم زنیت با 69 امتیاز صدرنشین است. این تیم پیش از این قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود.

آزمون دبل کرد اما آقای‌گلی را به جیوبا پاس داد!

سردار آزمون در دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل اورنبورگ با دو گل زده و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و این در حالی بود که او می‌توانست درخشش خود را بیشتر از این نشان دهد.

آزمون در حالی گل‌های دوم و سوم تیمش را در دقایق 61 و 77 به ثمر رساند که در دقیقه 1+90 در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اورنبورگ می‌توانست با به ثمر رساندن گل سوم هت‌تریک کند. با این حال او ترجیح داد با پاس در عرض آرتم جیوبا را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا در این مسابقه پاس گل هم داده باشد.

نکته جالب توجه اینجاست که پیش از این مسابقه جیوبا با 16 و آزمون با 14 گل در جدول گلزنان لیگ برتر روسیه مورد توجه قرار داشتند. آزمون می‌توانست با هت‌تریک در این دیدار و با عبور از کاپیتان و زوجش در خط حمله به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان شود. با این حال او قید آقای گلی را زد تا همچنان جیوبا با 17 گل شانس بیشتری نسبت به او برای کسب این عنوان داشته باشد.

لیگ برتر روسیه یک هفته دیگر به پایان می‌رسد که زنیت در آخرین دیدار خود باید در بازی خارج از خانه به مصاف روستوف برود. به این ترتیب آزمون این شانس را خواهد داشت مقابل تیم سابقش آقای گل لیگ برتر روسیه شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازمون نباید این کار را می کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی