بازدید 14796
یک پیروزی تا قهرمانی مادرید در فصل کابوس وار بارسا

رئال با گل روبرتو کارلوسی در یکقدمی فتح لالیگا

روی این گل که شباهت زیادی هم به گل‌های روبرتو کارلوس داشت، دروازه بان کاری نمی‌توانست انجام دهد. این اولین گل فرلاند مندی با پیراهن رئال در بازی شماره ۱۷ او در لالیگا بود و تعداد گلزنان فصل رئال هم به عدد خیره کننده ۲۱ رسید
کد خبر: ۹۹۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 14 July 2020

رئال مادرید تنها یک پیروزی با فتح لالیگا فاصله دارد و کار چندانی از بارسلونا ساخته نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان زیدان در دیدار بامداد امروز مقابل تیم خوب گرانادا در همان ۱۶ دقیقه ابتدایی، دو بار دروازه میزبان را باز کردند و به لطف همین دو گل، توانستند به سه امتیاز بازی امشب برسند. آن‌ها می‌توانند با پیروزی در دیدار بعدی برابر ویارئال، قهرمانی شان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند.

رئال با گل روبرتو کارلوسی در یکقدمی فتح لالیگا

در دقیقه ۱۰ فرلان مندی گل اول بازی را به طرز عجیبی و خارق العاده ای به ثمر رساند. مدافع چپ رئال بعد از نفوذ به محوطه جریمه حریف، با شوتی تماشایی از زاویه بسته به طاق دروازه ، کار را تمام کرد. برتری رئال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۱۶، این تیم به گل دوم رسید. روی یک حمله سریع بود که بنزما با پاس لوکا مودریچ صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد. در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با برتری ۲-۰ رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را گرانادا بهتر آغاز کرد و خیلی زود یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. روی یک توپ گیری در میانه میدان و حمله سریع بود که با پاس یانگل هررا، داروین ماچیس صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای چپ دیدنی، توپ را از بین پا‌های کورتوا تبدیل به گل کرد. چیزی نمانده بود که گرانادا در دقیقه ۵۳ به گل تساوی برسد، اما ضربه والی پوئرتاس، راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد. برتری میزبان ادامه پیدا کرد در نهایت بازی با برتری ۲-۱ رئال به پایان رسید.

ده دقیقه از دیدار گرانادا و رئال مادرید گذشته بود که فرلاند مندی یکی از زیباترین گل‌های فصل لالیگا را به ثمر رساند. او از سمت چپ پاسی از کاسیمیرو دریافت کرد و با سرعت و تکنیک خوبش مدافع مقابل را از پیش رو برداشت. در حالی که زاویه کاملا بسته بود و به نظر می‌رسید او اقدام به ارسال پاس به عقب خواهد کرد، شوتی سهمگین را روانه دروازه کرد و توپ به زیر طاق دروازه چسبید.

روی این گل که شباهت زیادی هم به گل‌های روبرتو کارلوس داشت، دروازه بان کاری نمی‌توانست انجام دهد. این اولین گل فرلاند مندی با پیراهن رئال در بازی شماره ۱۷ او در لالیگا بود و تعداد گلزنان فصل رئال هم به عدد خیره کننده ۲۱ رسید که یک رکورد تاریخی در لالیگا محسوب می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر