بازدید 13253

داستان تلخ و ادامه دار حقوق و بیمه کارگران شهرداری لالی

کارکنان شهرداری لالی یازده ماه حقوق معوقه دارند و عدم دریافت حقوق موجب بروز مشکلات متعددی در زندگی این قشر زحمتکش و کم درآمد شده است.
کد خبر: ۹۹۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ 13 July 2020
کارکنان شهرداری لالی یازده ماه حقوق معوقه دارند و عدم دریافت حقوق موجب بروز مشکلات متعددی در زندگی این قشر زحمتکش و کم درآمد شده و نکته عجیب و قابل توجه آنکه حدود پنج ماه حق بیمه‌ای برای آن‌ها پرداخت نشده است.

به گزارش لالی تایمز، کارکنان شهرداری لالی در مصاحبه با گزارشگر این رسانه، ابراز داشتند که در بدترین شرایط ممکن به سر می‌بریم بطوری که در تهیه ابتدایی‌ترین اقلام معیشت خانواده هایمان عاجز مانده ایم که ذکر نام این اقلام جای شرمساری دارد و به صلاح نیست.
 
داستان تلخ و ادامه دار حقوق و بیمه کارگران شهرداری لالی

به همین دلیل عصر روز پنجشنبه مورخ ۲۱/۴/۹۹ کارکنان شهرداری لالی تجمع اعتراضی جهت احقاق حقوق و مطالبات خود در میدان شهدای ۲۱ دی بر پا کردند.

این در حالی است که در میان تمام ارگان‌ها کارکنان شهرداری از کمترین حقوق برخوردارند و با وجود دریافتی پائین هنوز موفق به دریافت حقوق حداقلی خود نشده اند؛ آنهم در شرایط اقتصادی امروز که آن‌ها زندگی پر مخاطره‌ای را دنبال می‌کنند.

از مسئولین محترم بخصوص جناب فرماندار بعنوان نماینده دولت در شهرستان، نماینده محترم شهرستان و همچنین شهردار و شورای شهر تقاضا می‌شود به خاطر حفظ شان و حرمت این عزیزان تا برآورده شدن مطالباتشان تلاش کنند.
 
لازم به ذکر است که معوق ماندن حقوق و بیمه در شهرداری لالی امری مسبوق به سابقه است؛ رویدادی ادامه دارد که «تابناک» پیشتر بدان پرداخته و ظاهرا قرار نیست به تغییری در این خطه منجر شود، مگر آنکه نهادهای بالادستی به ماجرا ورود کرده و حل و فصل مشکلات تلنبار شده افرادی را در دستور کار قرار دهند که گاه مجبورند برای تامین معاش حداقلی کارت ملی شان را گرو بگذارند!
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر