بازدید 12963
خبر

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال منصوب شد

طی سال های گذشته پندار خمارلو پسرعموی محسن خمارلو برخلاف وی که همیشه علایق استقلالی داشته است، در تیم رقیب یعنی پرسپولیس، سمت مدیریت روابط عمومی یا ارتباط با رسانه را برعهده داشت!
کد خبر: ۹۸۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴ 09 July 2020

باشگاه استقلال اعلام کرد چهارشنبه دو حکم در زمینه های فرهنگی و رسانه و ارتباطات صادر کرده است تا سعادتمند در این زمینه طی همین مدت کوتاه چندین جابجایی داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال امروز (چهارشنبه) طی حکمی، محسن خمارلو را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال منصوب کرد. خمارلو از جمله چهره های محجوب و باسابقه مدیریت ورزشی کشور است که در حوزه های مختلف تجربه خدمات اجرایی داشته و بیش از دو دهه در عرصه رسانه های ورزشی عملکرد مثبت و بدون حاشیه ای داشته است. طی سال های گذشته پندار خمارلو پسرعموی محسن خمارلو برخلاف وی که همیشه علایق استقلالی داشته است، در تیم رقیب یعنی پرسپولیس، سمت مدیریت روابط عمومی یا ارتباط با رسانه را برعهده داشت! 

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال منصوب شد

همچنین طی حکمی از سوی احمد سعادتمند، سهیل گوهری به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب شد. این چندمین تغییر پیاپی سعادتمند در پست های مرتبط با رسانه در باشگاه استقلال است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر