بازدید 13681
مهرداد محمدی می‌ماند یا به لیگ ایران بر می‌گردد؟!

لژیونر ملی پوش ایران در تور پرسپولیس یا استقلال؟

محمدی برای فصل آینده در این تیم نخواهد بود چراکه این ستاره ایرانی که در فصل جاری ۷ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده، بنابر گفته‌هایش با پیشنهادات قابل توجهی از تیم‌های مطرح پرتغالی مواجه است
کد خبر: ۹۸۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 05 July 2020

باشگاه آوس پرتغال با وجود درخشش هافبک مهاجم ایرانی خود در این فصل و همچنین تلاش او برابر براگا شکست خورد و از لیگ برتر پرتغال سقوط کرد و حالا تیم های متمول لیگ ایران نظیر استقلال و پرسپولیس و سپاهان برای جذب او تلاش خواهند کرد اما بعید است او به لیگ داخلی برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از مسابقات هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که برای چهارمین بازی متوالی مهرداد محمدی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت یک بامداد امروز یکشنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه شهرداری مقابل تیم رده چهارمی براگا قرار گرفت.

یاران محمدی که به دنبال خلق شگفتی و تکرار پیروزی دور رفت مقابل براگا بودند، نتوانستند در این مسابقه خارج از خانه توپی وارد دروازه حریف خود کنند و با دریافت ۴ گل، شکست سنگینی را متحمل شدند. آوس با شکست ۴ بر صفر مقابل براگا ۱۴ امتیازی و در قعر جدول ماند تا با توجه به فاصله امتیازی با سایر تیم‌های بالاتر از خود و اینکه تنها چهار هفته به پایان لیگ برتر پرتغال باقی مانده، به طور قطعی از این رقابت‌ها سقوط کند.

مهرداد محمدی که در بازی رفت مقابل براگا موفق به زدن گل برتری آوس شده بود، در بازی برگشت نتوانست دروازه حریف بالای جدولی‌اش را باز کند و در دقیقه ۸۳ به‌عنوان آخرین تعویضی تیمش از زمین بیرون رفت.

البته سقوط آوس همراه با ادامه حضور محمدی برای فصل آینده در این تیم نخواهد بود چراکه این ستاره ایرانی که در فصل جاری ۷ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده، بنابر گفته‌هایش با پیشنهادات قابل توجهی از تیم‌های مطرح پرتغالی مواجه است و مطمئنا فصل آینده نیز در سطح اول لیگ این کشور به میدان می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان