بازدید 11504
محمد کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹/ رکورد تاریخی سکه در شروع هفته/ حباب سکه بالای یک میلیون تومان

بازار طلا و سکه در اولین روز هفته با توجه به رشد کم سابقه نرخ ارز به ویژه دلار، شاهد جهش قیمت‌ها بود. در این میان افزایش تقاضا در بازار مشهود بود و باعث رشد حباب سکه شد.
کد خبر: ۹۸۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 04 July 2020

قیمت سکه و طلا امروز امروز شنبه ۱۴ نیرماه ۹۹/ رکورد تاریخی سکه در شروع هفته/ حباب سکه بالای یک میلیون تومان

قیمت سکه و طلا امروز امروز شنبه ۱۴ نیرماه ۹۹/ رکورد تاریخی سکه در شروع هفته/ حباب سکه بالای یک میلیون تومانبازار طلا و سکه در اولین روز هفته با توجه به رشد کم سابقه نرخ ارز به ویژه دلار، شاهد جهش قیمت ها بود. در این میان افزایش تقاضا در بازار مشهود بود و باعث رشد حباب سکه شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه چهاردهم تیرماه 99) بازار طلا و سکه تهران، شاهد رشد قیمت ها بودیم. سکه تمام برای اولین بار در تاریخ، به کانال 10 میلیون تومانی وارد شد.

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی در خصوص روند بازار امروز اظهار داشت:

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 9 میلیون و 340 هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) برای اولین بار به کانال 10 میلیونی رسید. بر این اساس هر قطعه سکه امامی 10 میلیون و 125 هزار تومان قیمت گذاری و معامله شد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 5 میلیون تومانی رسید و هر ربع سکه بهار آزادی نیز 2 میلیون و 920 هزار تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر سکه یک گرمی در بازار امروز، یک میلیون و 550 هزار تومان قیمت گذاری شد.

کشتی آرای در ادامه افزود: هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۳ میلیون و 980 هزار تومان قیمت گذاری شد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در پایان فعالیت بازار امروز، به رقم 918 هزار و 500 تومان معامله شد.

کشتی آرای در پایان در خصوص حباب سکه با تاکید بر افزایش تقاضای خرید سکه در بازار امروز و همچنین رشد نرخ دلار، اظهار داشت: حباب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز بالای یک میلیون تومان برآورد می شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی