بازدید 201594

قیمت دلار و یورو در بازار امروز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹/ رکورد تاریخی دلار در صرافی ملی/ جهش عجیب قیمت دلار و یورو در بازار امروز

بازار ارز در اولین روز هفته با رشد نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز مواجه شده است. روندی که نشان از تصمیم بازارساز برای کاهش فاصله نرخ دلار آزاد با دلار صرافی بانکی دارد. 
کد خبر: ۹۸۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 04 July 2020

قیمت دلار و یورو در بازار امروز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹/ رکورد تاریخی دلار در صرافی ملی/ جهش نرخ ارز در تابلوی صرافی‌های بانکی

تابناک اقتصادیبازار ارز در اولین روز هفته با رشد نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز مواجه شده است. روندی که نشان از تصمیم بازارساز برای کاهش فاصله نرخ دلار آزاد با دلار صرافی بانکی دارد. 

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه چهاردهم تیرماه 99) بازار ارز، شاهد رشد قیمت دلار و یورو در تابلو صرافی های بانکی هستیم. افزایش کم سابقه ای که باعث شد برای اولین بار در تاریخ اقتصاد ایران، قیمت دلار در صرافی های بانکی از جمله صرافی ملی، وارد کانال 20 هزار تومانی شود. پیش از این بیشترین نرخ فروش دلار (19595 تومان) در این صرافی ها، در تاریخ سوم تیرماه به ثبت رسیده بود.

حال بر اساس جدیدترین قیمت های اعلام شده در صرافی های بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 20400 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 20700 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که این نرخ نسبت به پایان هفته قبل، 1750 تومان گران تر شده است. (ساعتی قبل قیمت دلار در صرافی های بانکی 20500 بود). همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 22800 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 23100 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز پنجشنبه، 2000 تومان گران تر شده است. 

تکمیلی؛

در ساعت 13:40 دقیقه امروز تابلوی صرافی های بانکی بازهم نرخ دلار را افزایش داده است. به گونه ای که هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها، به نرخ 20600 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 20900 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که این قیمت نسبت به آخرین نرخ هفته قبل، 1950 تومان گران تر شده است. همچنین هر اسکناس یورو به نرخ 23000 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 23300 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز پایان هفته قبل، 2200 تومان افزایش نرخ دارد.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز مانند یورو کاهش و ۱۷ ارز از جمله پوند افزایش و نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه چهاردهم تیرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۳ ریالی به قیمت ۵۲ هزار و ۴۳۲ ریال و هر یورو نیز با کاهش ۴۴ ریالی به قیمت ۴۷ هزار ۲۴۴ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۴۳۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۰۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۳۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۴۰ ریال، روپیه هند ۵۶۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۱۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۲۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۹۵۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر،  نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴۴۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۴۶۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۲۱ ریال، روبل روسیه ۵۸۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال،  دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۱۶۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۰۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۶۹ ریال، ده روپیه سریلانکا دو هزار و ۲۵۹ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۸۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۸۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۴۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۹۶۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۷۹۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۱۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۳۱۸ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۸۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی دو هزار و  ۸۹۲  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۲۴۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۸۳۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۲
یا خدااااااا
چرا تیم اقتصادی دولت استعفا نمیده؟
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
علی برکت اله
درود بر ریال مرگ بر دلار!!!
امروز روحانی در جلسه هیئت دولت در مورد مساله بسیار مهم ماسک زدن در اتوبوس صحبت کرده

آخیش خیالم راحت شد، همه چی از شنبه به حالت قبل برمیگرده
قرار بود برسه به کانال 21هزارتومن که رسید. بین 21 تا 22 در نوسان خواهد بود تا دوره ریاست جمهوری بعدی و بعد در سال دوم دوره ریاست جمهوری بعدی و در سال آخرش همین آش و همین کاسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
از نظر روانشناسی، کسی که خود می داند مقصر است فرار رو به جلو می کند، این حکایت رای بی رای هاست
تا دلار 38000 تومانی از این جهش های عجیب، زیاد خواهیم دید.
هنوز هم جا داره مردم ایران پولدار هستن فقط بیخود ناله نداری میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
درود به شرفت،آخه چطور باور کنم که مردم ندارن؟صف خرید چهار چرخ،سکه،دلار،زمین ،آپارتمان چند تا چند تا،،فقط غر غر میکنن،آخه اگه از شرایط ناراحتی که روش ابراز ناراحتی،غرغر کردن نیست.
دوست دارم نظرات سلبـــــــــــــــــــریتی ها را در این مورد بدونم!!!

همونا که سر و دست میشکستند برای رای آوردن روحانی
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
لایکککککک
هر کس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
روحانی ؛ قبل روحانی؛ بعد روحانی... تا مشکلات ساسی حل نشود . تا مسائل از نو تعریف نشود. تا اهداف دوباره ترسیم و ادیت نشود. همین است. بقیه هم قبلا امتحان پس داده اند.... فقط خاتمی دلار را دو برابر کرد . بقیه از 4 برابر بیشتر بالا بردند
انتشار نظرات مردم خالی از لطف نخواهد بود
مردم بیچاره کردید
بابا خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه!!!
حتما این هم تقصیر دولت قبله؟؟؟
چطور وقتی کم میشه ده تومان و صد تومان کم میشه اما وقتی اضافه میشه هزار هزار اضافه میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
خیلی ساده س،همه دوست دارن مالی که دارن گرون تر بشه،پس تا بخواد ارزون بشه،اجازه ی این کار را نمیدن،هیچ ربطی هم به دولت نداره،وقتی مردم ما خودشون به خودشون رحم نمی کنن،دولت چیکارس؟؟
شنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۳:۴۵
دلار (اسکناس) ۲۱۲۰۰
دلار(حواله) ۲۱۸۰۰
سکه ۱۰ میلیون تومان ناقابل !!!!
ارزو برجوانان عیب نیست !!!
علی برکت الله !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
شما هم خیلی ناراحتی؟؟؟
کاهش شدید نرخ ریــــــــــــــــــــــال در مقابل دلار

و سپس تبـــــــــــــــــــــــدیل واحـــــــــــــــــــد پول ایران به تومـــــــــــــان و حذف 4 صفر

اینم استراتژی جــــــــــــــدید دولت!!!
وقتی کسی نیست
اوضاع اینه
نه مجلس نه دولت
مردم هم صبری دارن
ارزش پول ما هم از بی ارزشی هم پایین امد
جناب آقای همتی در کجای این مملکت هستند؟ چرا کسی جوابگو نمی باشد؟ مردم ضعیف دارند از بین می روند پس مسولین چکار می کنند؟ آیا فریادرسی هست ؟ این چه مملکت داری است ؟
واقعا دستشون درد نکنه، ممنون
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
چی چی رو دستشون درد نکنه اینا به مردم مدیون هستند مگه الکیه
چه خبره تو این مملکت
اصلا هیچ خبری نیست مثل اینکه
فروپاشی اقتصادی کلید خورد
ما می توانیم!
صدبار گفتم برای صدو یکمین بار، اینا تمام اثرات بورس مصنوعی است در جامعه پدیدار میشه !! حالا به زور پخش دلار و پلیس بازی و ... برین قیمتا رو کنترل کنین
از مسئولان محترم تقاضا داریم یک فکری به حال سکه و دلار بکننند چون روی همه معیشت زندگی مان اثر منفی دارد می گذارد شما را بخدا یک تلاشی بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
فعلا کار مهمتری دارند، ماسک زدن مردم در انظار عمومی و تعطیل نکردن خیلی چیزها و جاها...
بجای جهش تولید ،جهش گرانی نصیب مردم شده .!!!!!
پاسخ ها
elyas
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
درود بر نظرت
هنوزم حبابه؟
کسی نیست جلوی این افسارگسیختگی رو بگیره؟
آقای همتی، آقای روحانی! هستید هنوز؟
پاسخ ها
هیچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
حباب زندگی ما جووناست که به اشاره ی اینا از بین می ره
علی برکت الله ... !
خوشبختانه هیچکس از مسئولین به روی مبارک هم نمی آورد !!!
کشور کاملا رها شده.متاسفم
ظاهرا هر روز تاریخ ساز میشه این دلار
انصافا کجایش عجیب است؟ تمام بازارهای مالی دیگر درکشور مثل مسکن و بورس سر به فلک کشیدهاند. بازار ارز هم از این قاعده مجزا نیست. کاش دوستان متوجه بودند که تمام این بازارها ارتباط نزدیکی بهم دارند.
اقتصاد مقاومتی
آرزو بر جوانان عیب نیست، میاد پایین امشب توسط رئیس بانک مرکزی اعلام خواهد شد
بنظرتون اگر ما اصلا دولت نداشتیم ،وضع کشورمون چگونه بود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
حداقل ارزش پولمون از عراق و سوریه و افغانستان مثل الان کمتر نبود

تو کشور اون ها جنگ داخلیه ولی ارزش پولشون از ما بیشتره
این هم از مجلس یازدهم.
نماینده های که شش ماه پیش وعده دلار زیر ده هزار تومن می‌دادند.
صدای خورد شدن استخوان قشر ضعیف به گوش می رسه تا کجا میخوا ادامه پیدا کنه
من میخام345تومان
روحانی می گفت اگه رئیسی بیا دلار میشه ۸۰۰۰ تومان و بنزین میشه۸۰۰ الان مثل اینکه خودش خواست اینکار انجام بده
پس چیشد این بازارساز که ارز سنگین وارد بازار میکرد ؟؟ الان که خودش داره گرون میفروشه
دولت دستش در رفته،میفهمیدیا دوباره بگم.توان اگه داشت یکاری میکرد...
با سلام
امروز دلار بالاتر چرا عجب هاهاها قیمت پایین نمیشه چیکارم می کنم خانه و دواج وماشین
دولت خواب مجلس خواب ...بدبخت ما مردم.
آقای روحانی به کجا چنین شتابان صبر کن با هم بریم.افزایش حقوق حدود بیست درصدی در سال 99 و افزایش ناچیز بالای صد در صدی تورم.به به چه شود همه چی گل و بلبل
نظری ندارم اصلا هیچکس توی مملکت ما حق نظر دادن نداره اگه نظر ما مهم بود این اوضاع و احوال کشور نبود گرانی.،دزدی، اختلاس،ووووو
یاخدا به دادمان برس گرانی بیداد میکنه،
مردم کشوره ترکیه موقعی که دلار در کشورشان گران شد دلارهای خودشان را به دولت دادن و کم کم مشکل حل شد اما در ایران ملت دنبال خرید و کسب سود وبالا بردن قیمت هستند بی توجه به اینکه اگر کمی سود می کند در غوض به کشور زیان و کالا گران میشود .
... اخه اون بدبختی که داره تمام زندگیش می فروشه تا بتواند مهریه بدهد حالا از کجا بیاورد سکه ده میلیونی زنها هم مثل اینکه ارث پدرشان است برای گرفتن واقعا این چه اسلامی است که مرد بدبخت بخاطر مهریه روز به روز بدبخت تر می شود کجای دنیا اینجوری عمل می شود آیا این هم جز دستورات اسلام است که باید سکه به نرخ روز داده شود ....
فقط علی برکت الله
نرخ دلار به موتور موشک ها بستس باهم می رن بالا هرچی دور بردتر بالا تر
اصلا ‌کسی هست نظارت کنه !!!!!همه در خواب عمیق هستن ؟
این همتی کجاست؟؟ پس چرا این حباب هی روز ب روز بیشتر میشه؟؟ چرا با مردم رو راست نیستید و ما هم ساده گول حرفای شما رو خوردیم. وقتی دلار میشه ۲۱ تومن میله گرد میشه ۱۰ تومن و اهن الات سر ب فلک میشه. بعد هی وعده ارزونی مسکن و اینا میدید. ریس جمهور ما صبح ک از خواب بیدار میشه هیچ میبینه تو مملکلتش اوضاعش چطور؟؟ کلیدش پس کجاست. بعد ۸ سال برجام برجام زدن...
متاسفم برای کسانی که باعث و بانی به هم خوردن اقتصادکشورشدن چرا هیچ کس جوابگو نمیشودمردم مردن ازاین گرانی
دیگر میایدروزی که دلار ۶۸ ریال برسد
همچی ارومه من چقد خوشحالم .بازم بگیم مرگ بر امریکا .یوقت اشتباهی میبینیم بابا دلار ۲۰۰۰تومانه نه ۲۰۰۰۰تومان
با شصت تومان ما تو دبی امارات سوار سواری بنز می‌شوند ولی تو داخل کشور با این پول سوار فرغون (پراید) اون هم با هزار بدبختی
مسوالین در رفاه هستند وما مردم بدبخت کاری ندارن ما در چه وضعی هستیم بچهایمان از کمبود ویتامین دارن میمیرن یک ماه دوماه بدون گوشت بدون میوه دارن زندگی میکنن این چه وضعیه خدا ....
شهرامن وامان است راحت بخوابید
سلام علیکم.
ما مردم باید خودمان به خودمان رحم کنیم.
از مراجع تقلید محترم تقاضا دارم .
وارد عمل شده و خرید و فروش سکه و ارز را حرام اعلام کنند.
خواهش میکنم درد مردم ضعیف را بیشتر از این نکنید.
ای خدا ما چه گناهی کردیم که باید این طور گرفتار بشیم بنده یک نوع دارو شیمی درمانی را برای مصرف شخصی تهیه میکنم که تحت پوشش بیمه و دولت نیست خدا میدونه ذره ای بالا رفتن دلار باعث چه سو استفاده ها و چه هزینه هایی میشه برام که ارزوی مرگ میکنم از این بدبختی...
میگفتن اگه نباشیم دلار میشه پنج هزار مردم هم دلار پنج هزار تومان نخواستن دلار بیست هزارتومان نوش جان مردم
مردم عادت کردند فردا بره 50 تومن هم جک می‌سازند
مسعولین به خودتون بیاین به خدا زندگی سخته نمیفهمین....
هنگامی که برخی کارشناسان هشدار می دادند جلوی رشد حباب بورس را بگیرید برای پیشگیری از این روزها بود
اینا که واسه ما مهم نیست ،،، فقط بلند بگو مرگ بر امریکا
پیش بسوی مرگ افراد فقیر...
ما می توانیم
خدا کنه از این بدتربشه
علی برکت الله ...
دولت تدبیر و امید رسیدن سال جهش تولید را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض میکند .
من میگم اصلا دلارو حذفش کنیم
ضمن احترام به نظرات سایر عزیزان، رشد دلار ناشی از چند دلیل است که عمده ترین دلیل آن از اختیار دولت خارج است.و آن تحریم های نفتی و عدم برگشت دلارهای صادرات غیر نفتی به چرخه اقتصاد( حدود بیش از ۳۰ میلیارد دلار). این صادر کنندگان عزیز( بخوانید کاسبان تحریم) که حتی دولت هم زورش به اونها نمیرسه معادن و مواد خام رو حراج کرده و دلار گرفته و دلار رو برنگردوندن. نتیجه خروج ارز و کمیابی آن در بازار داخل و افزایش قیمت دلار در داخل. بشخصه با بالای ده سال فعالیت در بورس اعتقاد دارم که دولت نقشی در بخش عظیمی از اقتصاد کشور ندارد.همچنان که مردم نقشی نداشته اند. این شرایط تنها به نفع شرکت های خصولتی است که بین دولت و ملت قرار گرفته اند.
وای بر خانواده که چند تا فرزند داره.چطور میتونه با یک حقوق ۳ میلیونی از پس مخارج بر بیاید کرایه خونه استرس جابه جایی مخارج گران زندگی .قشر فقیر هر روز فقیرتر میشه.
یا خدا دلار رو تا ۲۵۰۰۰تومام میکشونن
باحذف4صفرازاین بدترهم خواهدشد
من نمیدونم باید به این کشور چه گفت
ما قبلا وضیعتمون بهتر نبود
واقعا برای آمریکا متاسفم داره منزوی میشه نمیتونه پولش رو کنترل کنه !!!؟؟؟؟
دیروز ی خبرگذاری ی حرف بدون پشتوانه زد در خصوص مالیات البته بخاطر واکنش های تند زود این خبر حذف و تکذیب شد ولی خبرگزاریهای هم ردیف اون شروع به تخریب بورس کردن همون لحظه فهمیدم دوست دارند نقدینگی به سمت دلار و سکه سرازیر بشه احتمالا دلار دارند
اقای روحانی دمت گرم قیمت ارز و سکه رو ببربالا
چند سالی ست که آرزوی ی لپ تاب متوشط دارم
گفتم دلار ارزون میشه قیمت لپ تاب میاد پایین میخرم،ولی چی شد؟! ....
دوره کارشناسی تمام شد و کارشناسی ارشد اومد و من هنوز نتونستم ی لپ تاب بخرم.
ای جوانی یادت بخیر....
این وضعیت حاصل انتخابه وقتی عقلتونو میدید دست سلبریدی ها همین میشه متاسفانه ترو خشک باهم داره میسوزه
و همون سلبریتی ها نگران تمدید پاسپورتاشون و راه های انتقال دلارهاشون به بانکا خارجی هستن
افسوس افسوس افسوس از ماست که بر ماست با روحانی تا ۱۴۰۰...
من دلم ب برادر۱۷سالم میسوزه ک جز نفرات اول مدرسه اش هست صبح درس می خوند و بعد از ظهر تو تولیدی کار میکرد الانم از صبح تا شب کار میکنه ک خرج پدر مادر مریضم و اجاره خونه بده خدایا فقط خودت بداد امسال داداشم برس ک تو نوجوونی پیر شده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام . عزیزم . داداشت یک مرد واقعیه. نا امید نباش. خدا
کریمه. و بدان . خیر دنیا و آخرت در توجه به والدین است
خدا ایثار و زحمات برادرت را بی جواب نخواهد گذاشت
سلطان سکه را که عدام کردن رو4000هزارتومان پس چرا الان کسی را عدام نمیکنن
ولی با حذف 4صفر همه مشکلات حل میشه
اصلاً از این رو به او رو میشیم
چقدر روش‌های این دولت کارامدن
فقط ی خواهش از صدا سیما دارم این همه که خارج از ایران رو پوشش میدی ی ذره هم اوضاع کشور خودمونو نشون بده .
والا ی جمله ی خطی هم نگفته در مورد این افزایش قیمت ها
سلام به نظرتون وقتی دولت امریکا در آشوبه ورکود داره،ارزش دلار وطلای جهانی روبه پایینه، چطور میشه قیمت دلار توی ایران قیمتش روبه بالاس،فکر نمیکنید ......
یارانه هر نفر یک دلار.اینطوری فک کنم اینا هم راحت بشن....
همه چیز تحت کنترل بانک مرکزی هست
آقا جهش قیمته یا جهش تولید
دو هفته قبل رفتم ساید بای ساید دوو پرسیدم بیست و سه میلیون و هشتصد، امروز رفتم میگه ۳۴ میلیون...
روحانی عزیز رییس جمهور محترم خودتونو یک لحظه جای خانواده ای قرار بدهید که میخواهند برای فرزندشان جهیزیه تهیه کنند. یک پدر بازنشسته با حقوق ماهیانه دومیلیون هشتصد چطور از عهده این همه خرج و مخارج و گرانی بر بیاد.تو رو جان هر کسی که دوست دارید، این وضعیت افسارگسیخته را سامان دهید.و اگر نمی توانید پاسخگو باشید که چرا نمی توانید و چه چیزی باعث شده که شما هیچ اختیاری ندارید.
...
به فاصله دو هفته این همه گرانی ,،،، حالم بده ، اعصابم خورده بهتره ادامه ندم
رییس جمهور عزیزمیفرمودن
اگر بخواهیم دستور میدم دلاربرگرده420
به ایشان بگید دست مریزاد
شاید مسخره به نظر برسه ولی پیشنهاد میکنم با دلار معامله کنید یعنی حتی برای خرید داخل کشور هم به جای تومن از دلار استفاده کنید اونوقت آمریکا دیگه نمیتونه که ارزش دلار را پائین بیاره.......
به خدا اگه یه دستگاه پرینتر رنگی داشته باشی و پول چاپ کنی باز هم ضرر میکنی یه پرینت رنگی شده ده هزار تومن مملکت بی در و پیکر
آقای رییس جمهور به فکر مردم گرسنه باشید
شما اگه امر کنید دلار ارزون میشه .
اجازه ندین به سایت های بیگانه دلار رو گرون کنن .لطفا برخورد جدی کنید
واحد پول ما ریال است نه تومان!
من اگه شانس داشتم تو ایران متولد نمی‌شدم، شاهد اینهمه جنگ روانی باشم
نباید اجازه داد عده ای ارز را در لاحاف و متکا و چمدان و گاوصندوق هایشان احتکار کنند به قصد گران شدن. نباید اجازه داد دلالان و محتکرین و سوداگران و سفته باران هر بلایی که دلشان میخواهد بر سر مردم بیاورند.
و اما راهکار عملی:
خرید و فروش ارز در کوچه و بازار و فضای مجازی ممنوع شود و سامانه ای مانند بورس بوجود بیاید که قیمت توسط عرضه و تقاضای واقعی تعیین شود.
هر فردی که فروشنده است میتواند ارز خود را بفروشد و هر فردی که نیاز به ارز دارد با دلیل و مدرک و به صورت مستند بتواند اقدام به خرید کند.
و خارج از این چرخه هر فردی که اقدام به خرید و فروش و نگهداری ارز کند به عنوان قاچاقچی با او برخوردسخت ، قاطع و قانونی شود.
امیدوارم اجرا شود.
من یه جون بیکاره لیسانیه ۳۰ ساله چه جوری برم سر کار کسی جواب میده ؟ با این وضع نامعلوم !
این بلایی که سر دلار و اقتصاد این مملکت آوردن، حالا هر کسی فرق نداره، امروز بعد از یکسال من وارد کننده قطعات تخصصی برای صنعت بیزنس خودم را از دست دادم که هیچ زندگی شخصیم هم داره از هم می پاشه و در آستانه طلاق هستم....!
مردم عزیز؛ یادتان می‌آید . . .
دیگه مهاجرت هم نمیشه کرد
دلیلش منفی شدن سهام در بورس تهران بود
سکه به زودی ۱۵میلیون و دلار ۲۵میشه چون دولت کاملا تسلیم شده از حرفاشون هم مشخصه
خوش بحال پولدارها
درآمدتونو دلاری کنید از من حقیر به شما نصیحت درآمد ریالی فاجعه باره، آیندتون نابود میشه، وصل بشید به بازارهای بین المللی خیلی سخت نیست، فقط تمرکز کنید روی کسب دلار حالا به هر شکلی شده..
بدرود
برید رای بدین. برید ماشین ثبت نام کنید. ایشالا خوب میشع. از ماست که بر ماست
جهش تولیدو بیخیال یه نفر جلوی تورم را بگیره
آقایان کجا تشریف دارند به جای اینکه فکری کنند این میگه به من چه اون میگه چرا به این گفتید به این چه
آیندمونا نابود کردین
روزی میادطلا دلار به سه سال پیش برگرده؟ها؟
الان وقتشه كه ايران از طريق اينترپل ، دلار رو تحت تعقيب قرار بده .
به قول اقای ظریف ما خودمان انتخاب کردیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی