بازدید 46805
نماینده اراک در گفت‌وگوی زنده با «تابناک»

حتما باید درباره اعتبارنامه تاجگردون رأی‌گیری ‌شود/ کمیسیون تحقیق درباره تاجگردون کار ‌شایسته‌ای انجام نداد/ تاجگردون را به مناظره دعوت می‌کنم / فقط دروغگویی درباره دکترا برای بی‌صلاحیتی تاجگردون کافی است

اگر شرایط مثل امروز در مورد آقای تاجگردون باشد، گزارش کمیسیون تحقیق به صحن علنی برای تصمیم گیری ارائه می‌شود، ولی حرفی از تعیین زمان برای توضیح ۱۵ دقیقه‌ای مخبر کمیسیون و دفاع ۳۰ دقیقه‌ای نماینده نیست و فقط نمایندگان آرای خود را پیرامون تصمیم کمیسیون اعلام می‌کنند؛ بنابراین، انشاالله درباره آقای تاجگردون هفته آینده رای گیری و تصمیم گیری در صحن علنی مجلس انجام خواهد شد...
کد خبر: ۹۸۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 02 July 2020

«علی اکبر کریمی» اقتصاددان و چهره سیاسی اصولگرایی است که جزو سه معترض اولیه به اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون» نماینده گچساران و باشت است. او همراه با «علیرضا زاکانی» نماینده قم و نجابت نماینده شیراز از پیگیری کنندگان جدی رد اعتبارنامه تاجگردون هستند و به رغم تایید او در شعبه و کمیسیون تحقیق همچنان تاکید دارند که کار به درستی پیش نرفته و باید اعتبارنامه این نماینده مجلس رد شود.

به گزارش «تابناک»؛ پس از آنکه «غلامرضا تاجگردون» در یک گفت و گوی زنده در سایت تابناک به سوالات ما و مخاطبان پیرامون چرایی اعتراض به اعتبارنامه اش و اتهاماتی که متوجه او شده پاسخ داد، حالا علی اکبر کریمی از مخالفان او نیز برای پاسخ به آنچه تاجرگدون گفته، در یک گفت و گوی زنده حاضر شده و به شفاف سازی پیرامون ابهامات موجود پرداخته است.

آنچه در ادامه می‌خوانید، مشروح این گفت و گوی زنده اینستاگرامی است.

در یازده دوره اخیر مجلس از ظرفیت موجود برای رد اعتبارنامه یک نماینده کمترین استفاده شده تا جایی که حافظه تاریخی ما حداقل به یاد نمی آورد، چنین موضوعی را؛ بنابراین، اولا در مورد چرایی و چگونگی بهره گیری از این ظرفیت قانونی توضیح بدهید؛ در ثانی، در مورد آقای تاجگردون بعد از تایید کمیسیون تحقیق بر اساس آیین نامه شاهد چه نوع تصمیمی خواهیم بود؟

بهره گیری از موضوع اعتراض به اعتبارنامه نمایندگان حق قانونی است که بر اساس قانون اساسی و وصیت نامه حضرت امام (ره) در اختیار نمایندگان قرار گرفته است؛ از این ظرفیت، بیشتر در مجلس اول استفاده شد، آن هم به این دلیل که نهاد‌های نظارتی و فیلتر‌های بررسی صلاحیت نمایندگان در آن زمان به شکل امروزی وجود نداشت؛ لذا در آن برهه که برخی خوانین و چهره‌های مورد دار سیاسی توانسته بودند وارد مجلس بشوند، شاهد استفاده وسیع از این حق قانونی بودیم.

بعد از آن هم باز این ظرفیت بر اساس قانون موجود است و در اختیار نمایندگان وجود دارد. در مورد نحوه تصمیم گیری برای نمایندگانی که اعتبارنامه شان مورد اعتراض قرار می‌گیرد نحوه کار به این صورت است که ابتدا کار در شعبه مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از آن موضوع به کمیسیون تحقیق ارائه می‌شود و در نهایت این نمایندگان مجلس هستند که در صحن علنی در خصوص اعتبارنامه فرد مورد اعتراض تصمیم گیری می‌کنند.

بر اساس آیین نامه باید اشاره کنم، در صورتی که کمیسیون تحقیق در مورد اعتبارنامه یک نماینده نظر منفی بدهد و آن را تایید نکند، موضوع به صحن علنی مجلس می‌آید؛ ابتدا مخبر کمیسیون تحقیق ۱۵ دقیقه گزارش می‌دهد و در مورد چرایی رد اعتبارنامه توضیحاتی را ارائه می‌کند، پس از آن نماینده مذکور دو برابر این زمان، یعنی ۳۰ دقیقه فرصت دارد توضیحات خود را ارائه و از خود دفاع کند. پس از آن، نمایندگان آرای خود را پیرامون تصمیم کمیسیون تحقیق اعلام می‌کنند.

اگر شرایط مثل امروز در مورد آقای تاجگردون باشد، گزارش کمیسیون تحقیق به صحن علنی برای تصمیم گیری ارائه می‌شود، ولی حرفی از تعیین زمان برای توضیح ۱۵ دقیقه‌ای مخبر کمیسیون و دفاع ۳۰ دقیقه‌ای نماینده نیست و فقط نمایندگان آرای خود را پیرامون تصمیم کمیسیون اعلام می‌کنند؛ بنابراین، انشاالله درباره آقای تاجگردون هفته آینده رای گیری و تصمیم گیری در صحن علنی مجلس انجام خواهد شد.

در گذشته نمایندگان در صورت اعتراض یک یا چند نماینده به اعتبارنامه شان، حق اعتراض متقابل داشتند که به یک حالت مساوی می رسیدند و از قرار معلوم الان انگار چنین امکانی وجود ندارد. درست است؟

چنین چیزی نیست. هر نماینده ای حق دارد طبق آیین نامه نسبت به اعتبارنامه دیگری اعتراض کند. البته اعتراض دلیل، منطق و مدرک می خواهد. آقای تاجگردون از این روش استفاده کرده و در ساعات اولیه روی اعتبارنامه بنده سایر معترضان و برخی چهره های شاخص اعتراض گذاشتند، اما گویا در نهایت ایشان به این نتیجه رسید که مدرکی برای اعتراض هایش وجود ندارد و بعد همان روز اعتراض خود را پس گرفتند.

آیا سندی وجود دارد که ثابت کند، ایشان اعتراض متقابلی به اعتبارنامه معترضان خود کرده؟

بله، در مورد بنده و دو نماینده دیگری که معترض تائید اعتبارنامه ایشان بودیمف در شعبه اعتراض کرده است.

البته ایشان می گوید اعتراضی به اعتبارنامه معترضان و برخی چهره های شاخص مجلس ثبت نکرده است؟

چه ایشان اعتراض ثبت کرده یا نکرده باشد، حتما این حق را داشته که اعتراض کند؛ اما اینکه اعتراض نکرده یا منصرف شده احتمالا مدرکی برای اعتراض نداشته است. صحبت هایی از آقای تاجگردون شنیدم این است که چون شورای نگهبان تایید کرده اعتراض به اعتبارنامه یک نماینده بی احترامی به نظر شورای نگهبان است. چنین چیزی نیست، چون قانون اساسی و وصیت نامه حضرت امام نیز در خصوص این حق قانونی نمایندگان برای اعتراض به اعتبارنامه دیگری تاکید دارد.

شورای نگهبان وظیفه خود را انجام داده و مردم نیز با حضور در پای صندوق های رأی به تکلیف خود عمل کرده اند؛ اما باز مطابق قانون، اختیار قانونی و تکلیفی بر عهده مجلس و نمایندگان است و این موضوعات نمی تواند، باعث ایجاد چالش بین شورای نگهبان و مجلس بشود، چون هر یک وظیفه ای دارند که باید به نحو احسن آن را انجام بدهند.

اختلاف نظری در روایت شما و آقای تاجگردون در خصوص تصمیم مجلس پیرامون آنچه کمیسیون تحقیق به آن رسیده، وجود دارد، در مورد رد شدن اعتبار نامه حرفی نیست؛ اما درباره تایید اعتبارنامه در کمیسیون تحقیق به نظر می رسد، آیین نامه نظر صریحی ندارد و باید درباره آن استفساریه بشود؟

اگر اشتباه نکنم در ماده ۳۱ آیین نامه صریح و روشن گفته که گزارش کمیسیون تحقیق برای تصمیم گیری به مجلس ارائه بشود که فکر نمی‌کنم معنای عبارت تصمیم گیری در محیط جمعی مجلس چیزی غیر از رأی گیری باشد. فقط تفاوتی که در ماجرای رد و تائید وجود دارد، این است که چون یک ربع دلایل رد گفته می‌شود؛ نماینده دو برابر آن یعنی سی دقیقه فرصت دفاع دارد. اما در دو حالت رأی گیری حتما وجود دارد.

با توجه به اینکه کمیسیون تحقیق اعتبارنامه آقای تاجگردون را تایید کرده و ایشان از فیلترهای مراجع چهارگانه و شورای نگهبان عبور کرده است؛ آیا مستندات شما کافی نبوده که در شعبه و کمیسیون تحقیق آن را برای رد اعتبارنامه نماینده گچساران وارد ندانسته اند؟

روالی که درباره بررسی اعتبارنامه وجود دارد، این است که ابتدا در شعبه موضوع مطرح و اسناد و مدارک معترضان را می‌بینند و با نماینده مذکور هم جلسه می‌گذارند. ما در شعبه ما حضور پیدا کردیم و قبل آن مدارک و اسناد را در قالب یک زونکن که البته خلاصه ۴۰۰ صفحه‌ای از چند هزار سند بود را نیز به شعبه ارائه کردیم؛ اجمالا دلایل معترضان مطرح و آقای تاجگردون آمد و صحبت کرد، اما در مورد اسناد و مدارک ارائه شده هیچ پاسخ و توضیحی نداشت و بعضی را هم فرافکنی کرد، بعضی را به گفت و گوی خصوصی حواله کرد و در برخی موضوعات هم به مظلوم نمایی درباره خانواده و مادر محترمه شان دست زد.

نمی‌دانم آنچه این روز‌ها هم ایشان می‌گوید، از کجا آورده است، در حالی که مسائل مهم و اساسی را پاسخ نمی‌دهد و بعضی را هم پاسخ‌هایی می‌دهد که اصلا ربطی به موضوع ندارد. هرچند گفتیم جلسه دیگری باید باشد، خیلی زود شعبه موضوع را جمع کرد. در کمیسیون تحقیق هم بنده و آقای زاکانی تیتر مسائل را ۴۵ دقیقه گفتیم. آقای تاجگردون هم نیامد پاسخ بدهد و کمیسیون هم به بهانه پایان مهلت ۱۵ روزه اش، کار را جمع کرد؛ حتی ایشان حاضر به مواجهه با ما و پاسخگویی نشد.

اعتقادمان این است کمیسیون تحقیق وظایفش را به شایستگی انجام نداد و ما معترضان اعتراض مان را هم به هیات رئیسه مجلس منعکس کردیم. حالا انشاءالله کار در جلسه علنی تعیین تکلیف خواهد شد.

آیا اعتراضات شما همین موضوعاتی است که روز‌های اخیر مطرح شده یا موضوع و سند دیگری علاوه بر این مباحث وجود دارد که بگویید؟

تمام مواردی که ما مطرح کرده ایم، مبتنی بر اسناد و مدارک است. در این مدت افراد زیادی به ما مراجعه و مواردی را مطرح کرده اند؛ اما ما فقط به جهت وجود اسناد بحث‌ها را پذیرفته ایم. آقای تاجگردون علیرغم اینکه گفته بود یک کیف دارم، برمی‌دارم و از مجلس می‌روم، این روز‌ها به شدت در رسانه‌های مختلف فعال شده است. گویا کیف ایشان خیلی سنگین است که نمی‌تواند بردارد و از مجلس برود؛ لذا از همین فضا ایشان را به یک مناظره حضوری در پیشگاه افکار عمومی و رسانه‌ها دعوت می‌کنم تا به اسناد و مدارک موجود پاسخ بدهد.

اینکه ایشان یکسری حرف‌های تکراری را می‌زند و فقط موضوعاتی که خودش می‌خواهد، در چند برگه مطرح می‌کند جای سوال است؛ ایشان یک لیستی را مطرح می‌کند که نمی‌دانم از کجا آمده است و می‌گوید به او ربطی ندارد. ما یک لیست داریم که ۸۴ شرکت به اسم و کدملی است، اگر توانست آن‌ها را رد کند. بیاید و در حضور مردم و اصحاب رسانه به این موضوعات پاسخ بدهد.

مواردی که ما طرح کرده ایم، شورای نگهبان ورود نکرده و یا بعد از انتخابات احکامش صادر شده است. در حضور آیت الله جنتی و آقای کدخدایی این موضوعات را مطرح کرده ایم و در نامه شورا به مجلس هم آمده است که برخی موضوعات را ما ندیده ایم و به آن ورود نکرده ایم.

یکی از ایراداتی که شما به اعتبارنامه آقای تاجگردون مطرح کرده اید و درباره افراد مختلفی هم بعضا عنوان شده درباره مدرک دکترای ایشان است. ایشان گفته از مدرک دکترا استفاده نکرده و موسسه صادر کننده و اسناد اخذ مدرکش هم موجود است؛ نکات مورد نظر شما در این باره چیست؟

یکی از مسائل اساسی که تاکید داریم به آن توجه شود، بحث صداقت نماینده است. کسی که در این جایگاه رفیع می‌نشیند اولین و مهمترین شرطش برخورداری از صداقت راستگویی و پرهیز از دروغگویی است. وقتی یک سیاستمدار می‌آید و به مردم دروغ می‌گوید و امروز آن دروغ‌ها با اسناد و مدارک ما در حال برملا شدن است، چرا باید صلاحیت چنین فردی پذیرفته شود.

آقای تاجگردون قبل از سال ۷۰ مدرک فوق لیسانس گرفته و ادعا کرده در سال ۲۰۰۸ در یک موسسه در بلژیک به صورت ترددی مدرک دکترا اخذ کرده است. در آن سال‌ها سفر‌های خارجی ایشان ثبت شده که هیچ ترددی به بلژیک نداشته است. دوم اینکه این موسسه مزبور در وزارت علوم، مدرکش غیر قابل ارزش‌یابی شناخته شده و هیچ ارزشی وزارت علوم برای این مدرک قائل نشده است.

ما قانون استفاده غیر مجاز از عناوین علمی در سال ۸۸ را داریم که اگر مدرکی مورد تایید وزارت علوم قرار نگیرد، می‌گوید؛ مرتکبین خلاف این موضوع به مجازات محکوم خواهند شد که موارد آن را انتشار در رسانه ها، رادیو تلویزیون و سخنرانی‌ها و .. ذکر کرده است. حرف ما این است که آقای تاجگردون این یک برگ مدرک دکترای شما را در معرض دید عموم قرار بده که تا حالا کسی این را ندیده است.

خبرنگار «تابناک» ک: (البته آقای تاجگردون تصویر این مدرک را در اختیار سایت تابناک قرار داده است) نماینده اراک با خنده: من به شما بابت توفیق در دیدن مدرک ایشان تبریک می‌گویم.

ایشان (تاجگردون) هم تاکید کرده که وزارت علوم مدرک دکترایش را تایید نمی‌کند و عنوان می‌کند که استفاده‌ای از آن نکرده است.

ایشان در موسسه آموزش و پژوهش برنامه ریزی عنوان کرده دکتری دارد. در مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، پایگاه خبری یا نشریه‌ای به نام توازن تاکید کرده که دکترا دارد. در دوره‌های نهم و دهم اطلاعاتی از نمایندگان به صورت خود اظهاری می‌گیرند. در دوره نهم ایشان عنوان کرده دکترای مدیریت و در دوره دهم هم تاکید کرده که دکترای اقتصاد دارد. ایشان در ۴ انتخاباتی بعد از سال ۲۰۰۸ شرکت کرده و در همه این دوره‌ها از عنوان دکترا بی محابا در همه جا استفاده کرده و صد‌ها عکس از تبلیغات ایشان در همین دوره فرستادند که این عنوان را به کار برده است.

من از این ناراحتم که در صدا و سیما و مجلس گفته دکترم و در سربرگ مکاتباتش در مجلس عنوان دکتر را استفاده کرده است، اما می‌گوید استفاده نکرده ام. آقای تاجگردون در سال ۹۸ متوسل به آقای نهاوندیان می‌شود و ایشان به وزیر نامه می‌نویسد که تاجگردون به عنوان دانشجوی دکترای پژوهش محور مشغول بشود که وزارت علوم به دلیل منع موسسات پژوهشی در سال ۹۶ از پذیرش دانشجو این را نمی‌پذیرد.

در حکم کارگزینی ایشان هم عنوان شده فوق لیسانس و با عنوان مربی هم استادی دانشگاه را بر عهده دارد که مختص فوق لیسانس هاست؛ اما ایشان ۱۵ سال است که از این عنوان در جا‌های مختلف استفاده کرده و دروغ گفته و بی صداقتی کرده است. مگر وزیری نداشتیم که به خاطر جعل در مدرک تحصیلی از وزارت به زیر کشیده شد. اگر ایشان قبول دارد دکتر نیست، چطور از این موضوع در مکاتبات و دیگر محافل استفاده کرده است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۱۴
این تاجگردون چه اتویی داره و به کی وصله که زور کسی بهش نمیرسه؟اگه کس دیگری بود تا بحال کله پا شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
از برادر شهیدش سوء استفاده میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
تابناک هم ظرفیتش رو دارد و هم به عنوان یک رسانه بی طرف می تواند خواسته مناظره آقای کریمی را برگزار کند تا حق از باطل مشخص شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
من جای قوه قضاییه بودم تمام این چند هزار نفر آدم که فک و فامیل و وابسته دوستان تاجگردون بودن و در پست های دولتی هستند رو با هم بازداشت میکردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
قوه قضاییه اول باید بازوهای اجرایی تاجرگردون رو قطع کنه
هزاران نفری که به وسیله این آدم از حقوق مزایا رانت و پروژه های دولتی منتفع شده چون سرنوشتشون به این آدم وصله ازش حمایت میکنن باید تمام این ادم ها رو بازداشت کنن بعد برن سراغ خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
به صحت وسقم ادعاههای دو طرف کاری ندارم اما همین جناب کریمی می گوید 84 شرکت با اسم وکدملی...خوب اسم و کدملی چه کسی؟!!!! یا مدعی نبود مدرک دکترا شد که خبرنگار تابناک پاسخ داد آن برگه را دیده است....ادعاههای ایشان یکجورایی لنگ میزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ناشناس ۱۳:۴۵اینطوری که باید نصف کارمندهای دولتو دستگیر کنن چون اگه ته خیلی ها رو بگیری که چه جوری اومدن تو میرسی به نماینده مجلس و مدیر کل و رئیس سازمانو و هزار تا مقام دیگه که سفرش کردن طرف با قراردادی اومده تو حالا شده رسمی .چون دیدم میگم
حسادت چه ها که نمی کند آقای کریمی؟
ایشان در تمام دوره ها با فوق لیسانس ثبت نام کرده و هیچ جایی حقوق دکتری نگرفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
با مدرک غیر دکترا ثبت نام می کرده و به مردم حوزه انتخابیه اش می گفته من مدرکم دکتراست!عوام فریبی کم جرمی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ایشان بی خود کرده

فوق لیسانس ثبت نام کرده بعد یهویی رفته تزشو دفاع کرده

کی مثل ما رفته کلاس واحد پاس کرده ؟

ک استادش مثل استاد ما ازش کوییز گرفته ؟

کی میان ترم داده مثل ما ؟

کی پایان ترم داده؟

بدون پاس کردن درس یهو ویزا کرده رفته تزشو دفاع کرده ؟


کی موضوع پایان نامه شو تعریف کرده؟

کی رفته بشینه پای اینترنت سرچ کنه دو تا مقاله بخونه؟

کی ایده به ذهنش رسیده؟

کی مقاله پیش نویس مقاله اولشو به استادش داده بخونه؟

کی استاد ایرادات مقاله شو گرفته بشینه اصلاح کنه؟

کی مقاله شو ترجمه کرده ؟

کی فرمت مقاله شو مطابق استاندارد مجله در اورده؟

کی سامبیت کرده مقاله شو؟

کی ریواز اول اومده؟

کی پاسخ ریواز اولو داده ؟

کی ریواز دوم اومده؟

کی مقاله شو اکسپت کرده مجله؟

کی مجله فرمت نهایی مقاله شو درست کرده؟

کی گذاشتن تو نوبت چاپ؟

کی چاپ شده مقاله اش؟

تو کدوم کنفرانس مقاله شو ارائه داده؟

کی سمینار ارشد داده راستی؟

ما که سال ها تو آزمایشگاه تحقیق میکنیم از هر چهار تا مقاله که میدیم سه تاش رد میشه یکی شو با هزار تا داوری و رفت و برگشت اصلاح چاپ میکنیم بعد این یهو شد استاد تمام

یعنی صبح ها میرفته 84 تا شرکتشو اداره میکرده

ظهر میرفته مجلس نمایندگی میکرده!

بعد از ظهر سازمان برنامه بودجه بودجه تصویب میکرده

شب میرفته دانشگاه لابد درس میداده؟

بعد نصفه شب برگه هاش دانشجوهاشو صحیح میکرده؟

بعد تا صبح هم میشسته کار تحقیقاتی میکرده مقاله میداده !

بعد هم اجی مجی لاترجی

دکتر تاجگردون در خدمت شماست

بعد ما با ده تا مقاله چاپ شده میریم هیئت علمی میگن ما ظرفیت نداریم بعد دکتر تاجگردون رو میبینیم با افتخار از در دانشگاه میاد بیرون

میریم با مدرک دکترا کار پیدا کنیم میبینیم تمامی آدم های دکتر تاجگردون ! در پست های مدیریتی قرار دارن و خوش ندارن ما رو استخدام کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
بیا به منم دکترا بده حقوقش برای تو
جفگ گفتن یک حدی داره از حد بگزرونی مردم بهت فحش میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
چرا تابناک صحبتی از چند نماینده دیگر که مدرکشان مخدوش بود نمی کنی وپیگیر نمی شوی
با این مدارک قلابی تان جای نخبگان را اشغال کردید وزندگی مردم را به آتش کشیدید
شورای نگهبان باید پاسخگوی تایید صلاحیت تاجگردون باشه.
مردم به خاطر تنها چار تا کلمه حرف ، سالها تحت شدیدترین برخوردهای امنیتی قرار می گیرن و با اخلال زندگیشون زیر و رو میشه. اون وقت به سر تاجگردون با اینهمه تخلف منت می گذارند و در همچین جایگاهی قرار می گیره.
انگار آدم قحطه تو این مملکت.
شورای نگهبان باید پاسخگوی رد صلاحیت حدود 80نماینده که همچین تخلفاتی هم نداشتند و تایید صلاحیت تاجگردون با این کارنامه ی درخشانش باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
شما تا حالا دیدی شورای پاسخگو باشه به کسی؟
شورای نگهبان باید پاسخگوی رد صلاحیت حدود 80نماینده که همچین تخلفاتی هم نداشتند و تایید صلاحیت تاجگردون با این کارنامه ی درخشانش باشه.
اگر تاجگردون تایید بشه واقعا زشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
تایید نشه یه پست نان واب دار بهتری در انتظارشه
آقایون به آقای تاجگردون تاجش را تحوبل بدید
که خیلی ناراحته
بنده خدا این همه جمع کردی هنوز ول کن نیستی
استان فارس را که مال خود کردید دیکه چی می خواید.
خبر ازقیمت سکه ودلار دارن مجلسی ها که طرح هرایرانی یک مسکن رو کلید زدن؟
خبردارن سیمان پاکتی۲۱ هزارتومنه؟
چی داریم میشیم واقعا تاوان چیو داریم پس میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ظاهرا ایران زندگی نمیکنید.سیمان شده کیسه ای ۲۶هزار تومان!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
تاوان رای ای که به امثال تاجگردون دادی نماینده شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ناشناس ۱۶:۰۷ چهار سال دیگه نگی نتیجه رای به امثال ... و غیره
یعنی متاسفم برا مجلسی که چند هفته است، دغدغه شون شده تاجگردون....
اصلا تاجگردون کی هست؟؟ همه تون مثل همین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
به تو چه از آلبانی داری دخالت میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ناشناس ۱۴:۰۵ پس به نظر شما هر کی انتقادی به مجلس انتخابی شما داشته باشه از البانی پیام میده .به به عجب منطقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
تابناک خواهش می کنم کامنت این احمق هایی که یادشون دادن براکوبیدن دیگران هرپیامی رابه البانی نسبت بدن پخش نکن دیگه اعصاب نداریم
آقای دکتر، جنابعالی هم با در یافت حقوق تمام ، اضافه کار و پاداش از تشکیلات اداری محل کارتون در درس خوندین و دکتر شدین . رانت و تخلف ، تخلفه کریمیس و تاجگردون نداره . آلان کاراتون مصداق این ضرب المثل : مرگ خوبه فقط واسه همسایه . حد اقل اجازه می دادین اونایی که از رانت برخوردار نبودن قضاوت می کردن.
آقای نماینده چرا چند نماینده ای که هست ریسه اعلام کرده مدارک ان ها درست نیست را پیگیری نمی کنید و این فقط مختص تاج گردون لر تبار می باشد ودر ضمن ایشان مدرک دارد ولی وزرات علوم آن را قبول نکرد ارزش استخدامی ندارد ولی از نام آن در عموم مشکلی ندارد خواهش حال که بحث صداقت مسولین است باید همه مدارک را ارزیابی کنید بعد متوجه خواهید شد که چه اتفاقی در کشور افتاده است ولی تاج گردون به علاقه ماکان ادبی میتوان لقب دکتر به ایشان داده است و اکثر طرفداران ایشان به خاطر همین علاقه ایشان را دکتر خطاب میکندد
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
بزارید قانونی بررسی بشه.کسی که صداقت نداشته باشه یعنی هیچ.اتفاقا این بررسی خوبه
همون یکبار که رای دادید و اعتبار نامه رو تصویب کردید کافیه، این حرفها همش بازی و تعارف هست، میخواستید رای ندید همون اول نمیدادید، متاسفانه این مجلس از همین قدم اول نشان داد که اهل سیاست کاری و انعطاف پذیری در برابر این قبیل افراد است. ظاهرا از این مجلس هم قرار نیست آبی برای مردم گرم بشه جز این سر و صداها و جنجال هایی که آخرش هم به هیچ جا نمیرسه، چون پشت پرده همه رفیق هستن!
خدا خیرت دهد آقای کریمی. کاش سایر نایندگان هم شجاعت شما را داشتند. اگر این مجلس همین یک کار را انجام دهد کافیست که کار دیگری در این دوره نکند. تابناک نوع سوالاتت نشان می دهد از تاجگردون پول گرفته ای. جای تاسف دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
حود کریم افغانی تبار هست نباید درمجلس ایران شرکت کند
از رسانه تابناک تقاضا میکنم در مورد قرارداد ۲۵ساله گازی ایران و چین هم خبری بنویسد.حواس مسئولین باشد مثل قرارداد صیدجنوب نباشد که چینی های بی مروت با یک بار صید کل دریا را از هرگونه آبزی تخلیه می کردند.ممکنه زخایر گازی هزار ساله ما را در همین مدت کوتاه به یغما ببرند
مردم توی بدبختی دست و پا بزنن و مسئولین توی مچ گیری از همدیگه و خودخواهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
مگه مثل معروف دست پیش گرفتنو نشنیدی .یاد محمودرضا افتادم که طی یه نامه اداری کتابی در راههای مبارزه با فساد به مدیران زیر دست معرفی کرده بود
اقای زاکانی وکریمی نشست با خبرنگاران میزارن بعد سکه میدن مجلس انقلابی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
کریم قدوسی افغانی هست اصلا مشهدی نیست
مدارک دانشگاهي تمام مقامات خصوصا در مقاطع فوق ليسانس و دکتري فاقد اعتبار و اعتبار علمي است و بهره بران از مزيت ايم مدارک مزاياي حرام ميگرند و از نظر اخلاقي و شرعي دچار اشکال جدي اند. چون اولا از رانت استفاده کردند وارد دانشگاه شدند ثانيا انها اصلا وقت درس خواند نداشتند و به دهها کار اجرايي مشغول بودند در عين حال نمرات ممتاز ميگيرند ثالثا در دانشگاههاي ما با اين وضعيتش که استقلال ندارند و ستادش هم استقلال ندارد نمره هاي ممتاز اساتيد به اين تيپ ادمها هم فاقد ارزش اند هر چند مزايايي از حق الناس را بصورت حقوق بخود اختصاص ميدهند انهم از بودجه عمومي. رابعا چون زحمت نکشيدند و الکي و رانتي وارد مقاطع تحصلي شدند و درس هم که نخواندند لذ تمام امور جدي کشور را سرسري تلقي مي کنند و جدي نمي گيرند و مهمتر اينکه ادمهاي توانا و بامهارت تربيت نشدند ولي پر مدعا هستند چون ادمهاي عالم هميشه فروتن اند و اقض هذا...
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
دقیقا
در خصوص مدرک دکترا که از جمله تخلفات تاجگردون ذکر شده، باید عرض شود این موضوع تخلف، متاسفانه مشمول تعداد قابل توجه ای از مقامات حتی بعضی از نمایندگان فعلی مجلس میشود بطور مثال نماینده ای غیر حضوری از دانشگاه باکو مدرک گرفته و آن دانشگاه هم هیچگونه تفاهم نامه علمی با وزارت علوم ندارد و این فرد همه جا حتی در مکاتبات خود از عنوان دکتر استفاده مینماید. ممکن است استفاده سازمانی از این مدرک نتوان کرد ولی از اعتبار عنوان دکترا از نهایت سو استفاده ماهوی و اجتماعی به نفع شخصی خود بهره مند میشوند. متاسفانه با فقدان قانون عدم بکارگیری از عناوین علمی و یا با عدم نظارت بر آن در کشور مواجه هستیم
تابناک در مورد جماعت اسلحه بدست که شبکه های اجتماعی مخالفین تاجگردون رو تهدید به مرگ میکنن چرا نپرسیدی؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
جک جدیدی بود
اینقدر که مردم الان میخوان تاجگردون رد اعتبار بشه، خب انجام بدین دیگه بزارین یکبار هم مردم امیدوار و خوشحال بشن. حتما این آقا یه چیزایی داشته که صحبت از رد اعتبارش شده
آقای تاجگردون زیاد بند این نیست که از مجلس اخراجش کنن بیشتر از این میترسه که پس از اخراج، قوه قضائیه آقای رئیسی بره سراغش. اگر این اتفاق بیفته یک مقدار حساب کار دست مفسدها میاد
در مورد زمین خواری داماد تاجگردون جیزی نپرسیدید؟؟؟؟
کاملا واضح است دستتان خالی است و بجای حل مشکلات مردم دنبال دعوای باندی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
قوه قضاییه اول باید امثال تو رو که بازوهای اجرایی تاجگردون هستید بگیره به با کله هشت پا درگیر شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
تو هم کاملا مشخصه از جیره خورهای تاجگردون هستی
تا چند وقت دیگه که نون دونی زندگی تو از مجلس انداختن بیرون بعد هم رفت زندان باید کارتن خواب بشی
کمیسیون تحقیقی که اعتبارنامه ایشان را تایید کرد، به مردم معرفی کنید. در مورد اعتبار نامه اعضای کمیسیون تحقیقی که به ایشان اعتبار داده اند، تحقیق کنید
حالا مدرک دکتری امثال شما خیلی معتبر است؟؟؟؟
آفرین. واقعا دست مریزاد اگر تاج گردون از مجلس اخراج شود تمام مشکلات این مملکت حل می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
همون چندهزار میلیارد تومنی که تو دادگاه ازش میگیرن کلی برای کلی جوون میتونه شغل درست کنه
البته می دونم برای تو که از تاجگردون حقوق میگیری خوب نیست
چه ایشان اعتراض ثبت کرده یا نکرده باشد، حتما این حق را داشته که اعتراض کند؛ اما اینکه اعتراض نکرده یا منصرف شده احتمالا مدرکی برای اعتراض نداشته است))

همین جمله نشان از غرض شخص هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
نه این جمله نشان دهنده مرض داشتن تو هست که این همه تخلف رو میخواهی با همچین استدلالی محو کنی
این مجلس انگار کاری جز بحث روی اعتبارنامه تاجگردون نداره؟؟؟؟؟
مردم دارن زیر بار فشار اقتصادی کمرشون می‌شکنه اونوقت مجلس گیر یک اعتبارنامه و دعواهای داخلیه.

واقعا در راس امورید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
پولهایی که تاجگردون بوده پس بگیرن کلی از جوون ها می
تونن باهاش جهیزیه بخرن برن سر خونه زندگی شون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ظاهرا تو هم در راس امور ستاد جنگ روانی تاجگردون برای تصاحب کامل مملکت هستی
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ناشناس ۱۴:۱۴، ابله بودنت اثبات شدست، با این بازیهایی که تکراریه هنوز متوجه نشدی چه برسه اومده؟؟؟؟
خدایا چه بر سر اخلاق ودین مردم آوردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
این بلا رو امثال تو با رای که نمایندگی این رانت خوار دادید سر مردم آوردید
با بیست درصد رای مردم اراک رفتی مجلس،وهم برت داشته که نماینده ی کل مردمی؟؟؟!!!¡
سلام یکی از تخلفات تاجگردون چرا اشتغال زایی برای جوانان حوزه کرده ای چرا عمران و آبادانی کرده ای مردم رای به نماینده دادند برای چی برای همین کارا دیگه پس نماینده ما که هیچ کاری نکرد را با ید تشویقی داد آغا راستش را ما از شما بدمان می آید برو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
. بهتره بنویسید اشتغال زایی برای اطرافیان
در مصاحبه تابناک با اقای تاجگردون ایشان گفته بودند که بنده امانتدار بودجه بودم.و خب ایشان احتمالا اطلاعات ذی قیمتی دارند و این اطلاعات قدرت زیادی را در اختیار ایشان قرار میدهد.
تاجگردون را گذاشتید کنار چه کسی بیاد جاش؟ همشون یه اشکالی دارند. اکثر این نمایندگان و مسئولا مدارکشون غیر واقعیه
اینقدر قانون اشتباه است که کسی که اعتبارنامه اش در کمیسیون تایید نشده میتونه نیم ساعت صحبت کنه و کسی که اعتبارنامه اش تایید شده نمیتونه و در نهایت هر دو حالت به رای گذاشته میشه؟
یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به مردم
چون شورای نگهبان تائید کرده اعتراض به اعتبارنامه یک نماینده بی احترامی به نظر شورای نگهبان است. چنین چیزی نیست چون قانون اساسی و وصیت نامه حضرت امام نیز در خصوص این حق قانونی نمایندگان برای اعتراض به اعتبارنامه دیگری تاکید دارد.) عجب !!! انوقت حق نماینده گان فقط شامل تاچگردون میشود و شامل گرین کارت دارها نمی شود!! شامل سالهای قبل مثل سال 88 هم میشود ؟!چرا انموقع سکوت کرده بودید پس چرا اکیپ شما دائم مجلس ششم را بخاطر ابراز عقیده و مصوبات و اصرارشان بر بعضی لوایح زیر سوال میبرد
علت پرداختن رسانه تابناک به این موضوع چیست؟ واقعا فکر میکنید برای چند درصد از افکار عمومی موضوع تاجگردون اهمیت دارد؟ باور کنید کمتر از 1 درصد
.
ان شا الله مجلس با تصمیم صحیح و اصولی خود پیرامون اعتبارنامه تاجگردون بتواند به مشکلات اقتصادی مردم سرو سامان بدهد چون دوسال باقیمانده مجلس هم معمولا طبق عرف سالهای قبل مجلسیان برای تبلیغ انتخابات دور بعد در حوزه انتخابیه فعالند .پس وقت تنگه ......!
مدیریت جهانی یعنی این
تاجگردون با معیشت مردم!هردو با هیچکدام!مجلس انتخاب می کند.......
90 درصد دكترا هاي سياسيون من دراوردي وداري شك شبهه ميباشد
تاجگردون:بنده اعلام می‌کنم اگر حضرت آیت الله جنتی تماس بگیرند و بگویند ما اشتباهاً و سهواً شما را تأیید کردیم، فردا به مجلس نروید، من نمی‌روم. من گردن می‌گذارم و من اعتقاد به این نظام دارم...
پیشنهاد می کنم که مدارک دکترا بطور کلی کنترل شود!
دکترا گرفتن کار ساده ای نیست که اینهمه وزیر و وکیل در ایران دارند ،بخصوص از راه دور ،دانشگاهای راه دور !!!
البته ناگفته نماند که خود تاج گردون هم مقصره!بجای اینکه بگه من دکترم می بایسته دکتراشو در یک ترم مثل بقیه مدیران بگیره دیگه!
امیدوارم مجلس وقتش رو بخاطر این مهملات تلف نکنه و در این شرایط به فکر مشکلات اصلی کشور و مردم باشه.مگر نه این هست که اکثر نمایندگان فعلی صرفا بخاطر حمایت های حزبی و قولهایی که به بعضی از جریانات سیاسی دادن و رد صلاحیت های گسترده احزاب رقیب توسط شورای نگهبان و به نوعی تخطی از قانون اساسی وارد مجلس شدن در مورد اتفاقات گذشته در شهرداری تهران و ریاست مجلس هم بحثی نمی کنم بنابراین این اتفاقات اخیر در مورد تاجگردون تقریبا حاشیه ای تبلیغاتی و بی اساس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
آدرس اشتباهی نده. مجلس مهم تر از مبارزه با مفسدان کاری نداره. همینها هستند که این مشکلات را برای کشور ایجاد کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
این مجلس تو این چهار سال هیچ کاری نکنه فقط یقه چهارتا دونه درشت رو بگیره من بهش نمره بیست میدم
در نظر بگیرید از دکتر تاجگردون مردم در خواست کنند بر حسب علاقه شدید در عمل جراحی عزیزشان مشارکت فعال داشته باشد!البته امثال تاج گردون خود را دکتر رشته های علون انسانی معرفی می کنند تا علوم پزشکی تا مشکلی برای کسی پیش نیاید!
امثال تاج گردون باید قدر این مردم را خیلی بدونن!همینکه گفته من دکترم مردم رفتن پای صندوق و بهش را ی دادن!مرحبا به این ساندیس خورها!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
البته ایشون جزء اصلاح طلبها بودن
فکر نکنم تاج گردون حاضر باشه با شما نماینده صفر کیلومتر مجلس مناظره کند!اگر تاج گردون گفته دکتره....بنده خدا از دکنریش استفاده نکرده !مثلا سر چند تا عمل جراحی رفته....؟
قیمت ها عجیب نیست فاجعه است نمی توانیم نفس بکشیم
قیمت سکه از 9 میلیون تومان عبور کرد اعلی برکت الله !
با توجه به مسله تاجگردون معلوم است که از این مجلس آبی برای مردم گرم نمی شود و از کره بخار بلند میشود از این مجلس نه
بالخره پشت بام خوابی هم به ویترین گور خوابی و انبار خوابی و کارتن خوابی افزوده شد!علی برکت الله!
ناگفته نماند افتتاح ستاد انتخاباتی تاج گردون خیلی لاکچری بود !انسان را یاد جشن های 2500 ساله می انداخت.....
دروغ گو ترین نماینده تاجگردون
بهره گیری از موضوع اعتراض به اعتبارنامه نمایندگان حق قانونی است که بر اساس قانون اساسی و وصیت نامه حضرت امام (ره) در اختیار نمایندگان قرار گرفته است
شورای نگهبان وظیفه خود را انجام داده و مردم نیز با حضور در پاس صندوق های رأی به تکلیف خود عمل کرده اند؛ اما باز مطابق قانون، اختیار قانونی و تکلیفی بر عهده مجلس و نمایندگان است و این موضوعات نمی تواند باعث ایجاد چالش بین شورای نگهبان و مجلس بشود؛ چون هر کدام وظیفه ای دارند که باید به نحو احسن آن را انجام بدهند.
دکتر تاجگردون هم به اعتبارنامه نمایندگان معترض به اعتبارنامه اش اعتراض دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
تاجگردون دکترای چی داره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
.تاجگردون دکترای عوام فریبی دارند
این مجلس یازدهم را آدم می بینه یاد سریال شب های برره می افته!!ممکنه طرفداران تاجگردون با سلاح بیایند صحن علنی مجلس....
مهمه ها این موضوع ولی این بود مجلس انقلابی که خودشو تیکه پاره کرد با شعار خدمت به مردم! دو ماهه گیر دعواها و گیس و گیس کشی درون حزبی هستید. هفته ای به بار هم امریکا رو‌محکوم میکنید. ول کنید دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ولتون نمیکنیم باید پولها رو بیارید پس بدید
جناب آقای کریمی همشهری عزیز، کاش اینقدر که به فکر بیرون کردن تاجزاده از مجلس هستی نصفش هم به فکر صنایع بحران زده اراک بودی. کاش یه کمی هم به فکر حل مشکلات هپکو و آذراب و شهرک های صنعتی تعطیل شده بودی. کاش و کاش و کاش ...
دکتر تاج گردون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثل اینکه تا هواداران تاجگردون با سلاح برنو به صحن علنی نیامده اند شما ول کن نیستین!
در مجلس مسئله نمایندگی اقای تاجگردون را من باب احتیاط نگاه خواهند کرد. و نتیجه ای خاصل نخواهد شد.
نماینده اراک حق ندارد نماینده من را به چالش بکشد
وظیفه دستگاه نظارتی و شورای نگهبان است
برای ملت فرقی نمی کنه. دعوا فامیلی هست.
نماینده اراک و نجابت لرستیز هستند شک نکن
کسی که مردم دوستش دارند را به بهانه‌های واهی آزار ندهید
هر روز تیتر اولتون تاجگردون و حواشی مربوط به اونه ، قیمت سکه و دلار و مشکلات دیگه هیچ اهمیتی ندارند .
این علی اصغر کریمی نمی تواند آرای مردم گچساران را زیر پا بگذارد
واقعاً کشور لب پرتگاه هست... خیلی راحت میخوان مخالفان سیاستهاشون رو حذف کنند! شعبه 12 و کمیسیون تحقیق ایشان را تایید کرد. پس دیگه چی میگن!!!
چاه مکن بهر کسی، اول خودت دوم کسی ...
این تاجگردون در دوره نمایندگی اش بد جوری به اعضای هییت علمی دانشگاه ها ضرر زد، حالا خودش تاوانش را بدهد. البته ایشون بیدی نیست که با این بادها بلرزد!
این تاج گردون کیه که اینهمه تشنه خدمت به مردم هست که ول کن معامله نیست.شما هم ول کن معامله نیستید.
این آقا هم مثل همه ی نمایندگان مجاس ...روی صندلی مجلس مینشینند و جیبشان رو از پول مردم و بیت المال پر میکنند...به ماچه مربوط؟
تابناک چند گرفتی اینقدر مواضعتو عوض کردی؟
میزان ، آرای ملت است؟
بیش از 20 درصد صادارت نفت و گاز کشور از شهر محروم گچساران است.
جناب تاجگردون در محرومیت زدایی این شهر تلاش زیادی انجام داده و به همین خاطر، محبوبیت بالایی در بین اقشار مختلف دارد.
به امید سر افرازی تمامی خادمین واقعی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی