بازدید 16472

پیش‌بینی تازه ترامپ از شمار جانباختگان کرونا در آمریکا

دونالد ترامپ بامداد سه‌شنبه گفت: شمار جانباختگان ناشی از بیماری کرونا در آمریکا از ۱۵۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.
کد خبر: ۹۸۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷ 23 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اپکترام نیوز (Spectrum News) با ناچیز خواندن این تعداد جانباخته و در تمجید از برنامه‌های دولت خویش در مهار کرونا افزود: شمار جانباختگان کرونا در آمریکا می‌توانست دو تا چهار میلیون نفر باشد.

وی تصریح کرد: ما کار خوبی انجام داده‌ایم و اکنون در حال بازگرداندن کشور به حالت عادی هستیم.

ترامپ همچنین در مورد احتمال برگزاری کمپین‌های انتخاباتی بیشتر در ایالت‌ها به رغم شیوع ویروس کرونا گفت: "ما همیشه نگران ایمنی هستیم، ما می‌خواهیم از این وضعیت خلاص شویم."

کالج امپریال لندن در اواسط ماه مارس (اسفند) نتایج یک تحقیقی را منتشر کرد که در آن پیش بینی شده بود در صورت عدم تلاش برای کاهش شیوع ویروس کرونا، احتمال مرگ ۲.۲ میلیون نفر در آمریکا وجود دارد.

آخرین آمارها نشان می‌دهد که تا کنون ۲ میلیون و ۳۶۳ هزارو ۴۷۲ تن در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا و ۱۲۲ هزارو ۲۸۹ نفر نیز بر اثر این بیماری جانباخته‌اند. همچنین ۹۸۰ هزارو ۸۳۶ تن هم بهبود یافته‌اند.

به گزارش شبکه سی ان ان، آزمایش ۲ تن از کارکنان کارزار انتخاباتی ترامپ که در روز شنبه در شهر تولسا ایالت اوکلاهما برگزار شد، مثبت اعلام شد.

کمپین انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی آزمایش مجدد از کلیه کارکنان، ابتلای ۲ تن از افراد تیم به ویروس کرونا مشخص شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی