بازدید 11493

6 مورد از ساده ترین ترفندهای دکوراسیون منزل

تغییر در چیدمان داخلی منزل، کاری زمان بر و پر هزینه شناخته می شود. به همین دلیل است که اغلب آدم ها، قبل از آنکه به راه های ارزان تر و کارآمدتری فکر کنند، از تغییر دکوراسیون صرف نظر می کنند. در این مطلب ترفندهای ساده ای برای تغییر در دکوراسیون داخلی به شما معرفی می کنیم. برای آشنایی با این تغییرات کوچک اما موثر با ما همراه باشید.
کد خبر: ۹۸۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 18 June 2020

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/29/1197160_261.jpg

تغییر در چیدمان داخلی منزل، کاری زمان بر و پر هزینه شناخته می شود. به همین دلیل است که اغلب آدم ها، قبل از آنکه به راه های ارزان تر و کارآمدتری فکر کنند، از تغییر دکوراسیون صرف نظر می کنند. در این مطلب ترفندهای ساده ای برای تغییر در دکوراسیون داخلی به شما معرفی می کنیم. برای آشنایی با این تغییرات کوچک اما موثر با ما همراه باشید.

1-     دقت در انتخاب سرویس خواب نقلی، راز چیدمان اتاق مینیمال

سبک مینیمال یکی از بهترین و پرطرفدارترین سبک ها در چیدمان منزل است. یک اتاق خواب مینیمال هم می تواند جایی برای استراحت شما باشد و هم فضای کافی برای رفت و آمد دارد. تنها نکته مهمی که باید پیش از چیدمان اتاق خواب در نظر بگیرید، شناخت فضا و استفاده بهینه از آن ها است.

قبل از خرید سرویس خواب به یاد داشته باشید که لوازم چوبی مینیمال، بهترین انتخاب برای اتاق نقلی شما هستند. بنابراین بهتر است تخت های کم جا و تاشو را در بالای لیست انتخاب های خود بگذارید.   

2-     خرید محصولات خلاقانه، تغییر دکوراسیون منزل با یک انتخاب هوشمندانه

برای اینکه یک فضای منحصر به فرد بسازید، چیدمان همیشگی را کنار بگذارید. انتخاب وسایل معمول، کمکی به متفاوت تر شدن فضای شما نمی کند. برای مثال اگر می خواهید فضایی برای قرار دادن لپ تاپ و کار داشته باشید، به جای خرید میزهای جاگیر و پهن چوبی، میز تحریر تاشو را انتخاب کنید. محصولات خلاقانه و منحصر به فرد هم نمایی مدرن به اتاق شما می دهند و هم فضای اتاق را بیش از اندازه اشغال نمی کنند.

علاوه بر آن می توانید از صندلی های باکس دار یا پاف های کوچک و رنگی در حاشیه اتاق استفاده کنید. این چیدمان متفاوت فضایی منحصر به فرد در اتاق شما خواهند ساخت.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/29/1197162_170.jpg

3-     استفاده از همه فضاهای خانه، گوشه کنارهای نادیدنی را از دست ندهید

اگر همین حالا به دور و بر خانه خود نگاهی بیندازید، فضاهای زیادی را گوشه و کنار منزل می بینید که بی استفاده هستند. این فضاها می توانند یک فرصت برای ایجاد یک فضای مینیمال باشند.

پارتیشن بندی و استفاده از گوشه های بدون استفاده اتاق، یکی از راه هایی است که فضای مرده را به خانه شما بر می گرداند. اگر می خواهید ساده تر از این فضا را در خانه خود فراهم کنید، نصب کمد دیواری ریلی فرصت مناسبی برای تغییر است.

کمد دیواری ریلی کم هزینه و ساده، لوازم خرده ریز و اضافی اتاق را در خود جای می دهد و ایده آل ترین جایگزین کمدهای جاگیر است. شما می توانید روی در ریلی جلویی، آینه قدی نصب کنید تا فضای اتاق را بزرگتر جلوه دهد.

4-     اعتماد به لوازم چوبی مدرن، ایده های جدید برای اتاق نشیمن

یکی از مهم ترین راه های منحصر به فرد بودن این است که ایده های تکراری را در اتاق نشیمن فراموش کنید. نشیمن محل اجرا کردن ایده ها و به عبارت بهتر بوم نقاشی شما است. این فضا می تواند نشان دهنده بخش زیادی از هویت خانه و نشان دهنده میزان سلیقه و خلاقیت شما باشد.

برای اینکه یک فضای جذاب در نشیمن بسازید، از ایده های ساده اما خلاقانه کمک بگیرید. برای مثال به جای میز تلویزیون های بزرگ و جاگیر، از میز تلویزیون دیواری و کم جا استفاده کنید. فضای زیر میز تلویزیون دیواری می تواند جای مناسبی برای قرار دادن گلدان یا چیدن کتاب باشد.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/29/1197161_351.jpg

5-     توجه به رنگ و نور راهنمای شما در دکوراسیون خانه شیک

همخوانی رنگ و نور با چیدمان، مانند نبض حیاتی خانه شماست. انتخاب رنگ نامناسب و نور ناکافی برای نشیمن می تواند به طور کلی چیدمان خانه شما را زیر سوال ببرد. برای اینکه فضای خانه بزرگتر از اندازه واقعی به نظر برسد، از ترکیب رنگ های روشن و نورهای مخفی با رنگ های ترکیبی استفاده کنید. همچنین استفاده از لوسترهای مدرن و ساده، شما را به یک خانه رویایی نزدیک می کند.

بازی با نور هم یک ایده متفاوت و خلاقانه است. مثلا می توانید بالای تابلوهای دکوراتیو، بالای میز اپن و زیر طاق سقف از لامپ های ال ای دی استفاده کنید.

6-     به جای تعویض مبلمان، تزیینات را عوض کنید

شاید تصور کنید فقط با هزینه بالا می توانید یک خانه لوکس و زیبا بسازید، اما این باور چندان درست نیست. شما می توانید بدون صرف هزینه های زیاد و فقط با دقت به جزییات، تغییرات اساسی در تزیین خانه به وجود آورید. با استفاده از شال مبل، کوسن های رنگی و متنوع، میزهای جلو مبلی با شکل های گوناگون و شلف های دیواری می تواند نشیمن را به یک اتاق مدرن و متفاوت تبدیل کنید.

خرید جزئیات چوبی برای دکوراسیون خانه، با کمک گروه دکوراسیون اتاق خواب بلج به یک خرید راحت و تجربه ای بی نظیر برای شما تبدیل خواهد شد. برای دیدن محصولات و سفارش کالای مورد نظر خود می توانید با پشتیبانی آنلاین بلج ارتباط برقرار کنید.

 

انتها رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر