بازدید 11459

بحرین میزبان چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان

وب سایت رسمی کمیته پارالمپیک آسیا امروز از مشخص شدن محل برگزاری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان خبر داد و بحرین را میزبان این دوره از بازی‌های در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 17 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، این بازی‌ها قرار است از اول تا دهم دسامبر سال ۲۰۲۱ به میزبانی بحرین برگزار شود، اولین تجربه میزبانی این کشور در یک رویداد ورزشی مربوط به افراد دارای معلولیت نیز خواهد بود و ۸۰۰ ورزشکار جوان زیر ۲۰ سال در آن حضور می‌یابند.

در این بازی‌ها قرار است مسابقاتی در ۹ رشته دوومیدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، وزنه‌برداری، شنا، تنیس روی میز، تکواندو و بسکتبال با ویلچر برگزار شود.

ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در این باره گفت: چشم‌انداز جدید کمیته پارالمپیک آسیا این است که بتواند ورزش معلولان را در آسیا گسترش بدهد. ما خوشحالیم که کمیته پارالمپیک بحرین به میزبانی این رویداد تمایل نشان داد و از حمایت آن‌ها و دولت بحرین به دلیل حمایت از نسل آینده ورزشکاران پاراآسیایی تشکر می‌کنیم.

شیخ محمد بن دوایج، رئیس کمیته پارالمپیک بحرین نیز خاطر نشان کرد: میزبانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان برای ما مایه افتخار و گواهی بر رسالت ما برای تامین زیرساخت‌ها برای ورزش افراد دارای معلولیت، ادغام آن‌ها در جامعه و نیز پرورش توانمندی‌های این قشر و سوق دادن کشورمان به سوی قرار گرفتن در خط مقدم جنبش پارالمپیک است.

تاکنون سه دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان طی سال‌های ۲۰۰۹ در ژاپن، ۲۰۱۳ در مالزی و ۲۰۱۷ در امارات برگزار شده و کشورمان نیز در هر سه دوره حضور داشته و در هر سه دوره نایب قهرمان شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست