بازدید 10764

هیچ نامزدی از انتخابات کشتی مازندران کنار نکشید

کد خبر: ۹۸۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 16 June 2020

سرپرست دبیری هیئت کشتی مازندران تاکید کرد که هنوز هیچ یک از نامزدهای هیئت کشتی این استان رسماً از شرکت در انتخابات انصراف نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات احراز ریاست هیات کشتی مازندران ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 4 تیر ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار خواهد شد و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی نیز به نمایندگی از فدراسیون در این انتخابات حضور خواهد داشت.

با وجودی که گفته می‌شود فرامرز نقیبی از شرکت در این انتخابات انصراف داده، فرزاد فعلی سرپرست دبیری فدراسیون کشتی در این رابطه گفت: هیچ نامه رسمی مبنی بر استعفا دریافت نکرده‌ایم، اما شایعاتی در این خصوص شنیده می‌شود که تقیبی در حمایت از یکی از کاندیداها در روز مجمع کنار خواهند رفت. نقیبی عضو شورای شهر ساری هم است و از این شورا هم استعفا داده که مورد پذیرش قرار نگرفته است.

هیچ نامزدی از انتخابات کشتی مازندران کنار نکشید
مجتبی ابراهیمی، محسن بابایی، حبیب‌الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد و فرامرز نقیبی، 11 نفری بودند که اواخر اسفند و در پایان ریاست چهار ساله اصغر ثمربخش، برای حضور در انتخابات هیئت کشتی مازندران نامزد شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر