بازدید 14438
۱

شناسایی سارقان منازل محله گیشا در زمان سرقت

کد خبر: ۹۸۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 14 June 2020

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری ۳ سارق منزل هنگام سرقت در محله گیشا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم قاضی پور گفت: با اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع سرقت منزل در حوالی خیابان گیشا تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و با هماهنگی قضائی برای بررسی موضوع وارد منزل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با حضور در منزل مشاهده کردند که سه مرد در حال سرقت از منزل هستند، گفت: در یک عملیات ضربتی ماموران موفق شدند در همان ابتدا ۲ سارق را دستگیر، ولی سارق سوم که حاضر به تسلیم در برابر پلیس نبود سعی کرد با برداشتن میز ناهار خوری و پرتاب آن به سمت ماموران مانع از دستگیری اش بشود.

کلانتر محله نصر عنوان کرد: با برداشتن شیشه میز ناهار خوری این سارق مصدوم و با درخواست نیرو‌های کمکی ماموران متوجه حضور سارق دیگری در بیرون از ساختمان منتظر همدستانش می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین متهم پرونده با مشاهده ماموران از محل متواری شد، ابراز داشت: با حضور ماموران کمکی مصدوم صحنه سرقت به بیمارستان انتقال و دو سارق دیگر به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از دستگیری به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند با پرسه زنی در ساعت آغازین شب در محدوده گیشا با انتخاب سوژه‌های که خالی از سکنه در یک فرصت مناسب با تخریب درب ورودی وارد آپارتمان می‌شدیم و اموال با ارزش را سرقت و بلافاصله می‌گریختیم.

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر با بیان اینکه متهمان به فروش اموال مسروقه به مالخری اشاره کردند، افزود: پس از تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق چهارم پرونده به یکی از شهر‌های غربی کشور فرار کرده است که با هماهنگی قضائی وی تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

قاضی پور در پایان گفت: دستگیری سارق فراری و مالخر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چیزی به اسم درب یا قفل ضد سرقت وجود نداره چون فقط قفل هستش که باید قابل باز شدن با شاه کلید، تخریب شدن از طریق توپی زنی و دیلم زنی نباشه تا هیچ سارقی از درب نتونه وارد بشه.

از هر فروشنده ای که ادعا میکنه درب یا قفل ضد سرقت میفروشه بخواهید زیر همون فاکتور فروش بنویسه که هیچ دزدی با هیچ روشی نمیتونه از اون قفل یا درب عبور کنه. البته فقط کمی عقب بایستید چون فوری یا با دعوا پرتتون میکنه بیرون یا خیلی صبور باشه، با عصبانیت میگه، این دربها یا قفلها فقط تاخیر میندازن وگرنه دزد اگر بخواد بره داخل میره؟؟!!! حالا یکی نیست بپرسه پس چرا میگید درب ضد سرقت یا قفل ضد سرقت وقتی دزد اگر بخواد بره داخل میره؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی