بازدید 674758

شرایط جدید برای دوره‌های بعدی ثبت نام خودرو

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش اعمال محدودیتی همچون عدم پلاک فعال در یک خانواده را در جهت واقعی کردن تقاضا و خرید مصرف کننده واقعی از خودروساز دانسته که نقش واسطه‌گری‌ها را هم کمرنگ خواهد کرد؛ بنابراین با حذف نقش دلال‌ها، بازار خودرو آرام خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 14 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در حاشیه مراسم قرعه‌کشی ۴۰ هزار خودرو در طرح پیش‌فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا، مجید باقری- قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش- در جمع خبرنگاران با اشاره مجدد به ۲۴٣ هزار و ۱۶۶ نفر ثبت‌نام کننده محصولات گروه سایپا در طرح مذکور و۴۰ هزار ظرفیت در نظر گرفته شده برای این نوبت از طرح پیش‌فروش یکساله، گفت: به طور تقریبی هر خودرو بین شش نفر قرعه‌کشی و یک نفر منتخب شده است. خبر بسیار خوب برای گروه سایپا این بود که بیشترین تقاضا در مرحله ابتدایی وثبت‌نام برای محصولات جدید سایپا بوده که نشان از اعتماد مشتریان به برند سایپا دارد.

وی افزود: تا حدود ساعت ۱۴ امروز اسامی افراد منتخب از طریق سایت رسمی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام و پیامک به منتخبان ارسال خواهد شد. مشتریان منتخب از راس ساعت ۱۰ صبح فردا(دوشنبه) به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند تا مبالغ علی‌الحساب خودروهای خود را واریز کنند. ضمن اینکه درگاه‌های بانکی نیز با ما تعامل کرده‌اند تا مشتریان بتوانند طی یک تراکنش مبالغ علی‌الحساب را واریز کنند. الباقی وجه خودرو در موعد تحویل خودرو و براساس قیمت روز خودرو خواهد بود. براساس تعهد ما، خودروها طبق بخشنامه در بازه زمانی اعلام شده تحویل داده خواهد شد.

باقری در رابطه با ممنوعیت فروش امتیاز خودروها نیز گفت: مواردی از فروش امتیاز خودروها مشاهده شد که با اطلاعیه مشترک دو خودروساز و حمایتی که نهادهای نظارتی داشته‌اند و در جلسه اخیر کمیته خودرو هم که نماینده دادستان کل کشور حضور داشتند، حمایت‌های لازم صورت گرفت؛ بنابراین قرار است که در صورت مشاهده و گزارش فروش حواله‌ها برخورد قانونی صورت گیرد؛ چراکه جرم محسوب خواهد شد: بنابراین شواهد حاکی است که موضوع فروش حواله‌ها فروکش کرده است.

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در رابطه با شرط جدید برای سری‌های بعدی ثبت‌نام‌ها مبنی بر عدم پلاک فعال در خانواده، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس است که در مراحل بعدی، ثبت‌نام‌ها محدودیت بیشتری داشته باشند. این محدودیت‌ها دو هدف اصلی را دنبال می‌کند که مصرف‌کننده واقعی بتواند از طرح‌ها استفاده کند و نقش‌آفرینی واسطه‌ها کمتر شود. ورود متقاضیان واقعی وکم رنگ کردن نقش واسطه‌ها سبب خواهد شد که مشتری واقعی از شرکت خرید خود را انجام دهد و سراغ واسطه‌ها نرود که این خود در کاهش التهاب بازار موثر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲۳۵
انتشار یافته: ۳۴۱
مرحله بعدی ثبت‌نام‌ها مبنی بر عدم پلاک فعال در خانواده" همین الانش هم هر کی رو برنده کردید خارج از ضوابط و اون چارچوبی بود که مشخص شده چه بسا نمایندگی ها و غیره .. برای اینکه تو جمع فامیل ما تقریباً 25 نفر و تو محل کار خیلی ها رو میشناختم که شرایط رو داشتند و ثبت نام کردند و دریع از دراومدن اسم یک نفر , مگه همچنین چیزی میشه لااقل یک نفر هم اسمش درد نیومد / میخواستید باور کنیم که مسیر رو درست میرید چرا اسامی قرعه کشی رو کدهای پیگیری اعلام کردید , مرد بود نام و نام خانوادگی , شهر هر برنده رو از طریق روزنامه های کثیر الانتشار یا همون سایت اعلام می کردید..
شما خودتون روی سر ما کلاه نذارید ما کلاه بذار نیستیم داداش... خودتی
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
برادر عزیز منم ایران خودرو ثبت نام کردم و دقیقا همون شرایط اعلامی را داشتم و برام خیلی جالبه قبل قرعه کشی وضعیت برام برنده نشده اید زده بود اصلا مشخصه رانتی هست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
فعلا حواس همه به خودرو هست.
و کالاهای دیگه دارن گرون میشن ،
یه نگاهی به کالا های دیگه مثل تلویزیون و گوشی و کالاهای اصناف دیگه بزنید.
به زودی قرعه کشی اکسیژن هم انجام میشه،که فقط یک درصد مردم ایران واجد شرایطش هستن!!!!!
Payam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
سلام به دوستان

من هم با نظر دوستامون موافق همشون کلاهبرداران د خانواده و دوستان ما نزدیک به ۲۰ نفر ثبت نام کردند

خبری نبود هیچکدوم برنده نشده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
سلام اقا من ۵۰ نفر میشناسم دو دوره نوشتن واسه هیچکس در نیامده واسه کی در میاد سواله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
گمان کنم 25 هزار خودرو باید بین حدود 7 میلیون نفر تقسیم می شد پس ممکنه قرعه کشی صحیح بوده باشه و البته ما گمان کنم وظیفه الهی داریم که صحیح بدونیم مگه خلافش ثابت بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
ما که پارسال ماشین رو فروختیم احتمالا بتونیم یه ماشین از کارخونه بگیریم بنابراین با این شرط جدید شانس برنده شدن توی قرعه کشی برای خانواده های بدون ماشین افزایش پیدا می کنه.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
من رئیس یک شعبه بانک رو می‌شناسم خودروی ساینا دارد ولی به اسم پسرش است،و مرتب در قرعه کشی ها شرکت میکند !!!!
سفر به کره مریخ راحتتر از خرید خودرو بصورت مستقیم از سایپا و ایرانخودرو است.یعنی شرکت در قرعه کشی ها انداختن تیری در تاریکی است
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
دومرحله قرعه کشی برنده نشی مگه میشه مگه داریم بعداز40سال نداشته خودرو
ازدواج شرط خرید خودرو !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
اختلاس شرط خرید خودرو
هدف شما این است که در عین حال بازار خودرو را ملتهب نگاه دارید تا قیمت خودرو پایین نیاید والا یکی نیست از این آقای مغز متفکر سوال کند چه دلیلی دارد یک پدر صاحب خودرو در خانواده برای فرزند دانشجو یا خانمش خودرو ثبت نام و خریداری نکند ؟ قوانین شما با قوانین کجای دنیا قابل مقایسه است ؟ هدف شما گرم نگاهداشتن تنور خودرو ساز داخلی است مشکلی نیست چرا این همه تحت لوای حذف دلال و واسطه سنگ اندازی می کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
هدف اینه که اول خانواده هایی که هیچ خودرویی ندارند،بتوانند ثبت نام کنند
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
دوست عزیز اول اون کسایی که حتی تو خانوادشون یک دونه خودرو ندارن صاحب خودرو شن الویت اول اونه بعد اینه همه خانوار ایرانی یک دونه خودرو داشته باشن اون محدودیتو بردارن فکر کنم محدودیت یک خودرو برای یک خانواده خیلی هم خوبه شمایی که یک دونه خودرو دارین واسه دومی برین از بازار ازاد بخرین
خود گویی و خود خندی. عجب مدیریتی...........

>>خبر بسیار خوب برای گروه سایپا این بود که بیشترین تقاضا در مرحله ابتدایی وثبت‌نام برای محصولات جدید سایپا بوده که نشان از اعتماد مشتریان به برند سایپا دارد.>>
اتفاقا طرح خوبیه اگه شفاف سازی بیشتر باشه
پاسخ ها
م.ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
داداش شفاف سازی رو معنی کن ...
بیشترین تقاضا در مرحله ابتدایی وثبت‌نام برای محصولات جدید سایپا بوده که نشان از اعتماد مشتریان به برند سایپا دارد.

این جمله بالایی از قائم مقام مدیرکل سایپا، واقعا خودش به این حرفی که گفته اعتقاد دارد؟؟؟!!!
این جمله بالا واقعا یک جوک و نهایت بی شرمی است؟؟؟
دوست عزیز این نشان از اعتماد مشتریان به برند سایپا نیست، بلکه از سرناچاری است. هر چند خودت هم بهتر از هر کس دیگر این و میدونید اما خودتان را به آن راه زدید
سلام من همکار دارم دو تا ماشین داره ووضع مالی خوب داره توی این مرحله در قرعه دنا پلاس اتومات اسمش در امد به نظر شما ایا به دست ادم واقعی رسید
پاسخ ها
عباس ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
هرجاسخن ازاعتماداست نام ایرانخودرو وسایپا میدرخشد
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
اصلا دنا پلاس تو این مرحله قرعه کشی نبود استادددد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
عجب دروغگوبی هستی تو دیگه، کار تو یعنی ایجاد یاس و القای سوءظن به هر وسیله ای.
کاش دو تا بمب اتمی داشتم تا یکیشو مینداختم روی ایران خودرو و اون یکی را مینداختم روی سایپا .. ملت از دست اینا راحت میشدن
پاسخ ها
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
شما اصلا خودت رو ناراحت نکن بعد از بمب اندازی از فرداش کلنگ بنای ساختمان ایران خودرو و سایپارو به پاس زحمات و شهدای خودرو سازی البته بعد از بمبی که انداختی قبل از سال هر دو ساخته شدن اول برج سال بعد هم اول به خانواده های بمبی که شما انداختی و شهیدسون کردین میدن باوجود اینکه از قبل هر یک از اعضای اون خونه نفری یک خودرو داشتن داداش بمب اندازی شما تف سر بالاست باز فشارش رو خودمونِ
الان همکارم دو تا ماشین دارره بعد یک عدددیگر دنا پلاس به اسمش در امده الان دست انها می افتد چند ماشین دا ه یا دلال است
پاسخ ها
م.ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
میدونی چرا مرحله بعدی طرح با این عنوان شروع میشه " مرحله بعدی ثبت‌نام‌ها مبنی بر عدم پلاک فعال در خانواده" به خاطر اینکه این مرحله همون هایی که داشتند دوباره به اسمشون در بیاد که یک وقت طرح بعدی زیر سئوال نرن ..
آقایان که راه حل کم کردن دخالت دلالان را بلد بودید چرا انجام نمی دادید ، جوابش واضحه ، چون از التهابات در کنار دلالان شما هم سود می کردید
اقای باقری عزیز

میشه این پلاک فعال از زنان خانواده لحاظ نکنید بابا من اگه این قراضه بدم چ غلطی بکنم بدون ماشین با دوتا بچه شبو نصب شب در کی بزنم یکم انصاف خوب چیزیه این ماشین ک زیر پای منه زن سرپرست خانوار حکم پدر و مرد خانواده داره نمیشم بدم یکی بگیرم بیاین ببرید بکی بدید بفروشم ندید چکار کنم.حداقل شرایط مردونه زنونه هم بزارید اندازه ی کوه نه شما ب نوبه خودت ت اجتماع پشت ی زن واستا اقا وام کرونا مسکن ملی خورد ت سرم ماهی ۱۳۰۰ دارم کرایه زیرزمین میدم ماشین دیگه خراب ک میشه همش باید گردن کج کنم ب مکانیک تعمیرگاه پا بزارم ت هرجا ک ی زن نمیره بخدا مرد شدیم هنوز لچک ب سریم.
یهو بگید اصلا نمیدیم خلاص دیگه.اون بدبختی که ماشین خانوادش مال ۱۵سال پیش چه گناهی کرده نمیتونه ماشین جدید بگیره.این چه ربطی به واسطه گر داره؟
در صنعت خودرو کشور رو باید تخته کرد ماشینها نایاب گرون بی کیفیت و ناایمن واسطه بازی احتکار و ....
با همین شرط عدم تحویل خودرو به خانواده دارای پلاک فعال مجدد موج گرونی ایجاد میشه چون مردم که اغلب فاقد همه این شرایط هستن دوباره ناگزیر به بازار آزاد جهت خرید رو میارن
پاسخ ها
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
اینطوری که بهتر شد دا اش حداقل اون خانواری که ماشین نداره تو قرعه برنده میشه واسه من عالی شد چون تو قرعه ۲ تا اسم دارم یکی خودم یکی هم خانومم
بهرحال ما یه خانواده ۵ نفره هستیم با دوفرزند بزرگ که دارای یه خودرو ۴۰۵با عمر۱۱ساله و ۵۰۰هزارکیلومتر کارکرد وکامل فرسوده مدتهاست قصدتعویضش داشتیم وباقیمت بازار نمیتونستیم امیدوارشدیم با طرحهای جدید درهردو مرحله طرح فروشم ثبت نام کردیم بنام دوونفر از اعضا خانوادمون گفتیم یکی برنده میشه پول خرید بیش از یکی هم نداشتیم انهم از فروش پول طلای دخترمون .ولی برنده نشدیم.الانم که با شرایط جدید در مرحله بعدی نمیتونیم ثبت نام بکنیم ‌.ماشین که نو نشد کلیم متضررشدیم.بخدا دلال نیستیم کلمه به کلمه این نوشتار قابل راستی ازمایی است.انصاف نیست این وضعیت بخدا انصاف نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
دختر پول داری دارید!!!
یک پلاک فعال ، مشکل دارد .
اما اگر واقعا هدف خریدار واقعی است نه دلال . این شرط حق فروش را که یکساله ممنوع کرده اند . 5 ساله کنند .
متاسفانه تمام این مشکلات از یک اصل اقتصادی ناشی میشوپد اگر عرضه به انداره تقاضا وجود نداشته باشد شما باید برای بدست آوردن آن کالا باید پول بیشتری پرداخت کنی
امگا در این مملکت که خودرو از ابتدا تا انتهایش در اختیار مافیا می باشد خیلی راخت هزینه بی عرضگی خود را از جبب مردم بی نوا خرج می کنند . بعد از چهل سال که مابایست خودرو سازی می شدیم که علاوه بر نیاز داخل صادر کننده هم می بودیم کار این بی تدبیری مدیران کشور به جایی رسیده که حتی نمی توانند نیاز 2درصد تقاضای خودرویی کشور را تامین کنند و بایست به حال این مملکت با آن همه منابع سرشار طبیعی و انسانی گریست.
پاسخ ها
م.ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
عرضه نداریم اما بی عرضه فبها
استعلام میگیرن هرکس تو حسابش پول هست اسم اون درمیادرن من هردوبار ثبت نام کردم اسمم در نیومد این بار پولامو میریزم تو حسابم استعلام بگیرن شاید این بار اسمم در اومد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
چقدر خوش خیالی.
ضمنا اول ببین با شرایط جدید اصلا امکان ثبت نام داری یا نه.
Nima
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
نه ربطی نداره. خیلی ها درومدن بعدا پول ریختن.اگر منطقی قرعه کشی بشه شانس ها برابر هست. چون رندوم انتخاب میشد ممکنه 50 درصد رو از 10 درصد اول انتخاب کنن. چون عدد رندوم کامپیوتر تولید میکنه و حساب کتاب نداره. مگر باز هم بازه بذارن که بعیده
زری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
واقعا راست م یگید؟؟
ما اخه میخاستیم اگه در بیاد طلاهامونو بفروشیم با یکم پس اندازمون بلکه بتونین ماشین بخریم تا بمونه بدبختی کشیدن برا خونه خریدن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
درسته ، دقیقا دو مورد من اینطوری میشناسم که موجودی داشتن بنامشون دراومد.
م.ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
درست نیست / من , خواهرم , برادرم تو حسابمون پول بود
باسلام
لطفاً به گوش مسئولان فروش خودرو برسونید که برای اجرای عدالت بیشتر وحذف دلال بازی ، علاوه بر شرایط موجود واجرای شرط پیش پرداخت ، شرط نداشتن خودرو وپلاک جاری(هرگونه پلاکی) حداقل در یکسال گذشته برای تمام افراد خانواده هم اعمال شود،چون بعضیا پلاکشون رو به نام بستگان خود انتقال میدن وثبت نام میکنند. وهمچنین شرط داشتن سابقه بیش ۱۰سال برای گواهینامه رو هم اعمال کنند تا هر کس تا گواهینامه گرفت نتونه ثبت‌نام کنه ، واز هر خانواده فقط یکنفر حق ثبت نام داشته باشد..باسپاس
من ک دیگه منتظر این مسخره ها نمیشم پولمو میرم طلا مستعمل میگیرم تا سال دیگه هم کلی سود میکنم بعد میرم ی ماشین دلخواه خودمو میخرم والا
شرایط را به خاطر کشورمان تحمل میکنیم.از بیرون هم دزد ها و جنایتکاران منتظر فروپاشی ماهستند .از داخل هم فساد اقازاده ها را تحمل میکنیم.تحمل میکنیم تا خوب اقازاده ها بخورند که مبادا کشور هرج ومرج نشود.تحمل میکنیم که خودروسازان دزد که خودشان کمتر از سراتو سوار نمیشوند پراید به ما بدهند.....
با سلام خوب ماشین من که مدل 1381هستش چکار کنم. یه فکری هم برایی آنهایی که ماشین مدل پایین دارن هم بکنید ما چطوری ماشین ثبت نام کنیم
من 33 سالمه پدرم یه پراید 78 داره یعنی من 33 ساله نباید ماشین داشته باشم واقعا جای خجالت داره برای این نحوه کشور داری
تابناک هم خجالت بکشه که معمولا نظرات را سانسور می کنه
ماشین من پراید ۷۶ هست ،انصافه واقعا ،ماشین ۲۳سال پیشو عوض نمیکنن چون پلاک فعال دارم،آدم هست دوتا ماشین مدل بالازیر پاشه ولی به اصطلاح آقایان پلاک فعال نداره ،خوب به من ماشین مدل بالا بدین سه سال سند ندین من مصرف کنندم لا اقل استارت زدم راحت روشن شه آلایندگی هم نداشته باشم ،چه خاکی تو سرم بریزم
ما که ماشین پیکان سواری داریم نمی تونیم یه خودرو ثبت‌نام کنیم
یعنی منی که چهارده سال پیش یک ماشین خریدم دیگه برای عوض کردن ماشینم ثبت نام هم نمیتونم بکنم چه به نام خودم چه خانمم.با این قیمتها فکر نکنم تا آخر عمر هم بتونم عوضش کنم ..واقعا که چه تدبیری
ارزش نظر دادن هم نداره با این همه قانون های من دراوردی
ایا نمی تونن الان استعلام کنن ببین هر خانواده چند تا ماشین داره .ماشینشون مدل چنده .اصلا چه ماشینی دارن .طرف چیکاره هست شغلش چیه .
بعد میان میگن شرایط و سخت کنیم هیچ کس نگیره
چرا سرپرست خانواده ها را که ماشین مدل قدیمی دارن لحاظ نمی کنن.
خاک بر سر هر دو خودرو ساز که پدر مردم و در اوردن خدا همه نامردها رو لعنت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
مجبورن محدودیت ایجاد کنن چون تقاضا خیلی خیلی بالاست.
سلام من شوهرم توعمرش ماشین نداشته و نتونسته بخره خودمم ن گواهینامه دارم ن هرگز ماشین خریدم ولی تو دومرحله ثبت نام کرد ولی اسمش در نیومد این حقه ب نظرتون؟بقیه دوتا دوتا ماشین دارن و اسمشون درمیاد
ببین تو رو خدا تمام دنیا ماشین رو با قیمت مناسب و حتی از دم قسط به مردمشون تحویل میدن التماس به خریدار میکنن برای خرید بعد تو ایران برای هزار تا لگن شش میلیون نفر اسم نویس میکنن واقعا برای خودم و مردمم متاسفم
ازاینکه مسئولان سعی در کوتاه کردن دست واسطه را دارندستودنیست ، گرچه آنها همیشه راهی برای دورزدن قوانین پیدا میکنند،البته در سایه فقروعدم توان خرید متقاضیانی که بناچار با قبول شرایط آنهاامتیاز خودرا به نازلترین قیمت واگذار میکنند ، بنطرم بایدکاری کنند حداقل ۵سال کسی حق فروش نداشته باشدیعنی حق انتقال سندوپلاک ، ازطرفی من معلم بازنشسته تاکنون ازهیچ خودرو سازی بطور مستقیم خودرو نخرید ام ولی یک ۴۰۵ مدل ۸۳ دارم که ازمردم شرکت نخریدم ، سال ۸۸ ازیکی خریدم ،اکنون بخاطر پلاک فعال خودرویی باسن ۱۶سال که طبعا اسقاطیست حق ثبت نام ندارم ، اگربفروشم به چه تضمینی ،اگر درقرعه اسمم درنیامد دیگر همین رو هم نمیتونم بخرم ، بهترنیست دولت طبق قانون اسقاط خودرو ، به من و امثال من اجازه ثبت نام بدهند مشروط براینکه در صورت برنده شدن درقرعه درقبالاسقاط خوروی فعلی خودروی جدید راواگذارکنند!
سلام بیایید بجای یک سال حق فروش 5سالش کنید ونداشتن پلاک فعال در خانواده ونگرفتن ماشین از نمایندگی از 7سال پیش تابه الان به خدا دو بار اسم نوشتیم ولی چه فایده
من ماشین تیبا تاریخ ۲۹/۱۲/۹۷ثبت نام کردم تاریخ ۱۵/۹/۹۸ بقیه پول واریز مردم متاسفانه العان شیش ماه تخیر هنوزم بدستم نرسیده ۱۵ ماه خبری نیست دارم دیوانه میشم
اگر شما هدفتون کم رنگ کردن واسطه هاهست خب تو یه خانواده که نمیتوانند ثبت نام کنن پس به چه کسی میخواهید این لگنها را بفروشید..این چه شرطیه که گزاشتید...خب یباره بگید ملت ایران نمیتونن ثبت نام کنند وخیال همه را راحت کنید...
واقعا متاسفم برای خودمان که برای یک ماشین دست پا میزنیم دو بار شرکت کردم نیفتاد مشخص بود دلال ها اولویت هستند خودشان هم میشناسند کد های ردگیری دلال ها رو اعلام میکنند....
منم دوره اول ثبت نام بعدازقرعه کشی انتظار وانتظار نه برنده نشدم خبری نشد.واسه انصرافی ها خیلی امید داشتم بازم خبری نشد.دوره دوم ثبت نام کردم.بازم برنده نشدم.دیگه ایندفعه امیدی واسه انصرافی ها ندارم.منکه ناامید شدم.امیدوارم شماها ناامید نشین.
امروز همه مردم ایران مسئول وغیر مسئول به بی عرضگی مدیران خودرو سازی پی برد ه اند ولی چه فایده دارد
والله این کیه شب میخابه صبح یه شرط جدید اضافه میکنه؟ فکر کنم فقط مریخی ها میتونن ثبت نام کنن! البته اونم اگه اسمشون در بیاد.بخدا مردم گناه دارن خوب نمیخاید بدید چرا اینقدر مردم وسرکار میزارید.
یک پراید تولید ۱۳۸۵دارم شرط پلاک چیز مزخرفی است من تا کی باید با این پراید درب وداغون به سر ببرم امنیت خانواده من چه می شود
سلام، اگه کسی ماشین در خانواده اش نباشه احتمالا پول خرید ماشین را هم ندارد، نتیجه این میشه که دوباره دلالها سراغ این خانواده ها میرن. بازم ماشین به مصرف کننده نمیرسه فقط رانت ایجاد میشه. بهتره به جای سخت گیری، شرایط معقول تری بذارید.
حکایت عدم وجود پلاک فعال در خانواده برای دریافت خودرو، از آن حکایت های عبید زاکانی است. خانواده ای برای داشتن اتومبیل نو، باید یک سال با خانواده در سطح شهر به دنبال کرونا بدوند، از آن اتوبوس به آن اتوبوس و از آن مترو به مترو دیگر. چرا که حکم حاکم شهر بر این است تا فراگیری کرونا به زودی بالاتر از ۶۰ درصد شود ! تا خیال همه راحت از این همه دغدغه ها باشد. آخه یعنی چی، مگه مسخره بازیه خرید خودرو، هزارتا ادا و اصول داره فکر کردی به همین راحتیه. بابا این داستان می تونه از آن داستان های قشنگ عزیز نسین باشه . مردم می خوانند و کرکر خنده.
اخه پلاک فعال خانواده دیگه چه صیغه ای خوب من پدرم ماشین داره مدل ش هم پایینه هیچ ارتباطی هم با هم نداریم از خانواده جدا شدم یعنی حق ندارم ماشین ثبت نام کنم باید برم التماس پدرم کنم ماشین شو بم قرض بده اخه کدوم خرگوشی نشسته فکر کرده این نظر داده خیلی مسخره ست .
ایکاش اجازه میدادند برویم افغانستان خودروهای دست دوم میخریدیم دیگر هفت خوان را نمی گذراندیم . مسخره است پلاک فعال ! حداقل میگفتند خودروهایی با ۱۰ سال سابقه تولید داشته باشد
واقعا ما به ماشین نیاز داری پدزم مشکل قلبی دارن، چند سال هر کار میکنیم نمیتونیم با پس اندازهامون ماشین بخریم. الانم تو قرعه کشی دور اول سایپا اسممون در نیامد خانواده هایی که چندتا ماشین داشتن به اسمشون در اومد.... واقعا این عدالت کجاست؟؟؟؟ لطفا طرح میدید تفکرم کنید... واقعا بررسی بشه خانواده هایی که هچ ماشینی به نامشون ثبت نشده اولویت قرعه کشی باشه
الان تکلیف من چیه که تمام شرایط رو داشتم تو هیچ کدام از قرعه کشی ها برنده نشدم ،از پارسال هم هی تلاش میکنم برا ثبت نام
خدایا از دست ایرانخودرو ،سایپا ،نمیدانم باید شکر کنم یا کفر
شرکت ایرانخودرو،سایپا ،دقیقا مثل ی لاشخور عمل میکنن ....
طرح خوبی است اونایی هم که میخوان ماشین صفر سوار شن زود ماشینشونو بفروشن تا پلاک فعال نداشته باشن واقعا در چنین شرایطی یه خونواده ۲ ماشین داشتن بی انصافیه .باتشکر از بانیان این طرح
سلام.اسم دلال ها خراب نکنید شما چی فکر می کنید پولی که از مردم میگیرید ویک سال پیش شما می ماند سودش چقدر میشودتازه می خواهید بهقیمت روز به انها بفروشید همان کار را دلال انجام میده وپولرانقد میگیره واین قرتی بازی ها را ندارد
طرح خوبیه
اینا میخوان همیشه مردم توی صف باشن ، یعنی دوست دارن چنین چیزایی رو ، وگرنه اگه بخوان ، سایت ایران خودرو و سایپا رو کلا باز کنن و بگن دیگه بسته نمیشه ، باور کنین دیگه کسی ثبت نام نخواهد کرد . و اینکه مابه التفاوت قیمت بازار تا نمایندگی خیلی فرق میکنه که اینم میتونن فاصله شو کم کنن که کسی الکی و برا دلالی ثبت نام نکنه و فقط اونایی که احتیاج دارن ثبت نام کنن .. ولی کو گوش شنوااااا
من نمیفهمم کل خانواده نباید پلاک فعال داشته باشن یعنی چی من پسرم ۳۶سالشه وبی کاره اصن با ما زندگی نمیکنه ودخترم ۳۳سالشه وبا ماشین ابو طیارش میره سرکار ومیاد وبه کارهای خودش میرسه وشوهر بدبخت من با یه پراید سال ۸۵ داره تو آژانس کار میکنه که اونم چون ماشینش داغونه هر مسافری سوار نمیشه وقتی میره سرویس کلی غر غر میشنوه حالا ما نونمون از همین ماشین هست که اینم داغون شده پس چه جوری ما باید این ماشین داغون واز دور خارج شده رو تعویض کنیم آخه اینم شد شرط و شروط آخه این شرطها رو کی اعمال میکنه که یه کم نمیتونه فکر کنه
لعنت به ایران خودرو و سایپا.من تو این یکی دو ماهه عذاب قبر کشیدم تا شرایطم واس ثبت نام جور بشه و آخرم اسمم در نیومد.همچنین اسم اقوام و همکارامون که بیشتر از پنجاه نفر بودن در نیومد.... خدا ریشه کن کنه هر دو شرکت را به حق دستای بریده ابوالفضل و سر بریده امام حسین.
خداوند همه ی عاملان این وضع رو لعنت کنه
سلام به خدا قسم تمامش دروغ است اگر نخرید التماس میکنند وزن ماشین 2تن آن هم آلومینیم باز هم 30میلیون نمی شه چرا.........ببخشيد نمی فهمید نخرید تمام
مسئول محترم

فرض کنید خانواده من یک پراید مدل ۸۹ داره که بنام پسرم هست و سنش قانونیه و خودش استفاده میکنه

یعنی بقیه خانواده باید بدون خودرو باشن

امروزه خودرو جزو لاینفک زندگی مردمه ، به قیمت غیر واقعی که میدین ، درها هم که بسته است


لااقل شرط غیر منطقی نگذارید

اگر خانواده ای بخواهد خودرو کهنه خودش را به خودرو نو تبدیل کند ، طبق این طرح شما اول باید خودروش را بفروشد بعد چند سال در قرعه کشی شما شرکت کند و در این مدت پیاده گز کند

آخه عجیب تفکراتی مدیریت میکنن
این قرعه ها همش برای مسخره و سرگرمی ملت است ۵۰۰ تا ماشین میارید تو قرعه بین یک و نیم میلیون مشتری بقیه خودرو هارو به هرکی که از طرف نمایندگی ها اعلام بشه میدید طرف برنده شده بود میگه تو نمایندگی ثبت نام کردم ۵میلیون دادم ماشین برنده شدم واقعا اختلاس نیست بنظر تون آقای مسئول من ۴۰ سال دارم ماشین هم بنامم نیس ماشین هم ندارم که بنامم باشه واقعا حقم نبود در هر دو مرحله شرکت کردم ۱۰۰٪ حقم بود ماشین برنده میشدم که نشدم حدود ۶۰/۷۰ نفر از دوستانم شرکت کردن برنده نشدن پس یک جایی کار میلنگه، شک نکنید،راست میگی ۲۰٪ روی قیمت کارخانه اضافه کنید مرحله اول اونایی ماشین ندارن مرحله دوم اونای لازم دارن، ولی به مشتری ماشین بدید
جمعیت میلیونی در مقابل چن هزار تا ماشین!!!!!!
خودتونو مسخره کردید ، آخرتی هم هست ارابه ی مرگ شما رو هم با خودش می بره ، اون دنیا حسابا تسویه میشه
برگشت به 50 سال پیش یادش بخیر مشهدی غلامي داشتیم گواهینامه رانندگی داشت ولی ماشین خوب بلد نبود. هر روز با الاغش میرفت سری به نخیلات خود میزد مشهدی غلام با فروش خرما مبلغی بدست آورد. برای وانت بار ثبت نام کرد در قرعه کشی یه وانت مزدا 1000 برنده شد. یک روز مشهدی غلام موقعی که از باغ بر می‌گشت. مشهدي عباس هم با الاغش می آمد خانه همین که مشهدی غلام خواست با بوق ماشین با مشهدی عباس سلام کند الاغ رم می کند و مشهدي عباس می اندازد و مشهدی غلام مستقیم با ماشین روی مشهدی عباس رد می شه و می‌میرد. مشهدی غلام سالها پشت میله های زندان سپری می کند. دو باره فرهنگ 50 سال پیش به ایران برگشت داده شد. دنیا با ذربین دنبال مشتری می گردد. ولی ایرانخودرو و سایپا با ذربین تک تک مشتری واقعی خود ازبین می برد
سلام آفرین به این ملت همیشه در صحنه
مگه اینا دوسال پیش ۲۵ وام نمی دادندخواهش و التماس نمی گفتندبیایید بخرید.حالاچی ،؟!خوب مردم راشناختندحقتونه دستشان درد نکنه.ازشماست که برماست.نخرید ثبت نام نکنید.بالای۹۰ درصدکسانی که ثبت نام کردندحداقل یک یادوخودرو دارنداماحرص دنیا میزنندکه چی بشه اخه؟
میگی نداری تاحالا چه شده ؟یه مدت دیگه نخر تا قیمت بیاد پایین .تا التماس کنندبیا بخر.وقتی شعورمردم اینه چه انتظاری داری؟!بروالتماس بکن حقته پول دوبرابربده منت هم بکش
این دیگه چجورشه
بعد از چند ماه که خبری از خرید خودرو نبود تا قیمت ها اوج بگیره و دست دلال باشه ،همه کاراتون با سیاست هس ،چرا مثل دولت احمدی نژاد ثبت نام خودرو آزاد نمیشه تا همه از کارخونه بخرن و دست دلال کوتاه بشه هرچند قیمت ها باز هم سرسام آوره،آخه تو کدوم کشوری اینجوری نیاز مردمو تامین میکنن
چند سال مردمو گذاشتین تو فشار
دوستانی که میگن دروغه چون فک و فامیل و رفقا و همکاراشون اسمشون درنیومده اشتباه میکنن...یکی از بستگان در مشهد حدود شش نفر نوشته بودن تا برای برادر بزرگتر ماشین تهیه کنن به اسم خواهر کوچیک افتاد و سه ماه دیگه ماشین تحویل داداش جونشون میشه میدونید چرا چون شرط واریز نصف مبلغ رو برداشتن اگر اون شرط سرجاش بود الان شیش نفر نمیتونستن ثبت نام کنن ،مغازه کناری دکان ما هم به اسم پسر بزرگ نوشته بود که درومد ،ما هم مثل همیشه سرمون بیکلاه موند ...اشکال نداره حتما خدا بهترش رو برامون میخواد...ولی اینجوری نگید که دروغه حالا چون کسی اطرافیان شما اسمش در نیومده..چرا خیلی ها اسمشون درومده ولی واقعا نیاز نداشتن مثل پسر مغازه کناری که در حقیقت پدر برای خودش نوشت
همش الکیه..یکیاز مسئولین چرا نمیاد تو رسانه جواب بده که این دفاتر نمایندگی فروش خودروهای سایپا و ایران خودرو این همه خودروی صفر که قابل انتقال و فروش میباشد از کجا میارن که آگهی میکنن تو سایت دیوار ..لطفا نگین نمیدونید که باور پذیر نیست..ضمنا قطعا کامنت منو منتشر نمیکنین چون پاسخی براش نیست ..مردمم سر کار نذارین..چون قیمت آزاد بازار خودرو پایین نیومده..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
از اول همه ی کامنت ها رو خوندم. کامنت شما عالی بود. بقیه دارن ناله می کنن. در حالیکه باید سوال اساسی رو بپرسن.
سلام والا دلتون خوشه با این وضعیت که درست کردید یه تاکسی داریم تا الان ۱۳ سالشه وهر روز تو تعمیرگاه ۳ ساله منتظر تعویضیم ولی کو
گفتیم قرض میکنیم یه ماشین ثبت نام میکنیم تو دو مرحله قبل که به اسممون درنیومد حالا با شرایط جدید هم بیخیال، خدایی یه خانواده 5 نفره با یه ماشین قراضه که حتی پول تعمیر خودشم در نمیاره باید چه کار کرد؟
مسئولان محترم و شورای رقابت شما که دم ازدلسوزی واسه مردم میزدین ومیگفتین قیمت خودرواین نیست که توبازارفروش می ره میخوایم حق به خانواده های ایرانی برسه ؟چی شدپس احتکار هاروشدروزی یه شرط گذاشتین.این شرط اخریه دیگه چیه پلاک جاری خانواده ها نداشته باشن.شمامیخواین تقاضاثبت نام کم بشه تونمایندگیهاتون بازار۱۵۰تومانه۱۴۵بفروشین،اگه غیرازاینا چراروزی۲تاقانون میزارین.اقای شورای رقابت.کمیته خودرو،خودروسازسرپرست صمت این کارشماتناقص با تمام گفته ها داره هیچ،خونه مردم رو داخل شیشه کردنه.این قانون ظلم ظلم نکنین به خدانکنین.راستی خبری از خودروهای احتکارشده نیست به کجا رسید.این قانون و حذف کنید لطفا.
کلاه برداریه محضه..یهو بگید نمیخایم خودرو بدیم.بخدا که قرعه کشیتون الکی و فرمالیته بود.چرا هیچکدوم از ۵۰ نفری که من میشناسم ثبت نام کردن اسمشون در نیومده.....
در مورد هر خانواده یک پلاک فعال. ما یه پراید سال 80 داریم و قصد داشتیم اگر برند ه بشیم. عوض کنیم. حداقل استعلام بگیرن راهنمایی رانندگی. هر کس ماشین از رده خارج دا ره از این قانون مستثنی باشه
لطفا پلاک فعال بردارید چون زوجها هر جفت شون ماشین نیاز دارنند به ویژه که دو شغل باشند ارادتمند فریدون نجفی زادگان
شرط پلاک فعال خانواده رابردارید.
امروز هرکس مثل موبایل نیاز به ماشین داره.
سلام .تا پارسال پولدارها ودلال های از خدا بی خبر خریدند وسود کردند حالا که ما خواستیم ماشین بخریم باز اسم کسایی دراومد که می خواستند چه ربطی داره تو یه خانواده پلاک فعال باشه مگه ماشین می خواد انبار کنه هر کدوم سر کار می رند واز ش استفاده می کنند دقتتون باز در مورد آدمهایی زیاد شد که بازحمت پول در آوردن ومی خوان ماشین بخرند مثل همیشه تا پارسال خوردن وبردن حالا تازه برای ما بیچاره ها زرنگ شدید وبرنامه ریز
بازار قائده داره. اینی که میگفتن مردم نخرن گرون نشه از نظر اقتصاددانها وایران خودرو وسایپا خنده دتره
عرضه نکردند تقاضا هرروز زیادترشد قیمت رفت بالا
اینقد عرضه نکردن تا بازار خیلی بره بالا واینها بیان از قیمت بازار پایینتر ولو گرون بفروشند وفکرکنند که مردم متوجه نیستند
با سلام و احترام.
من‌ همیشه از این که یک ایرانی متعصب به کشورم هستم، به خودم می بالم اما خیلی شرمنده خودم و مردم جامعه مون می شم وقتی می بینم مسئولین احترام گذاشتن به مردم رو بلد نیستن و صرفا منافع باندی و گروهی و خانوادگی رو دنبال می کنن.
گفتند بعد از سال ها دوباره قرار است به عقب برگردیم و طی دیپلماسی منت گذاشتن بر سر مردم، افتخار بدن و طی شوی نمایشی با حضور نهادهای نظارتی از طریق قرعه کشی ماشین در اختیار مردم بگذارن، گفتیم سلمنا و مثل همیشه به احترام جایگاهشون، اعتماد و ثبت نام کردیم.
اما غافل از اینکه ویژه خواری آقایون و آقازاده ها تمامی نداره و دوباره قراره از مثلا ۴۰ هزار خودرو ۵ هزارتا بین مردم توزیع بشه و مابقی طی رانت به افرادی خاص.
من خودم از یکی از نزدیکان شنیدم فردی طلب ۱۵ میلیون اضافه کرد تا برای فرد دیگری خودرو ثبت نام و او را در لیست برنده ها قرار دهد، نکته جالب اینکه این اتفاق افتاد و او نیز در قرعه کشی در لیست برنده ها قرار گرفت و پول خودروی خود را به حساب شرکت واریز کرده و منتظر دریافت خودروی خود در سه ماه آینده است...
و این داستان متاسفانه ادامه دارد...
اما من همچنان یک ایرانی متعصب و عاشق آرمان های جمهوری اسلامی هستم و مطمئن هستم اگر بلایی بر سرمان می آید از خودمان است، آن روزی که مردم دزدی دختر وزیر و دفاع معاون اول رئیس جمهور را از او دیدند و باز هم به همان تیم و باند رای دادند باید انتظار چنین روزی را می کشیدیم.
ان شاءالله در ۱۴۰۰ مردم دقت بیشتری بکنند و مانند سال های ۹۲ و ۹۶ با دست خود به جنگ با خود نروند.
اصلا درست نیس این کار.دلال بازم بلده چکار کنه.خب تو یه خانواده پدر ماشین داره.پسر یا دخترش که مجردن باید بمیرند آیا اونها انسان نیست.
مسولین محترم
لطفا تجدید نظر بفرمایید پلاک فعال در خانواده شرط خوبی نیست کسی که خودروی فرسوده بالای ۱۵سال دارد می خواهد ماشین بگیرد باید چکار کند شما بجای پلاک فعال در خانواده شرط یکساله را پنج ساله کنید. باتشکر
برادر عزیز
شرط پلاک فعال را برای زن و شوهر اعمال کنید بچه ها که بزرگ شدند استخدام شدند در شهر دیگری هستند ماشین ندارند و بابا خونه پراید مدل ۸۴ دارد بچه‌ها باید به جرم داشتن پرایدمدل۸۴ بابا بسوزند لطفا تجدید نظر کنید. باتشکر
یک راه بسیار ساده اینه که ورود خودرو کارکرده خارجی آزاد بشه. شرکت های داخل تا احساس خطر نابودی نکنن به جنب و جوش نمیفتن. اما متاسفانه کرم از خود درخته. بدون رقیب تا مکیدن آخرین قطره خون این ملت پیش میرن.
ای کاش مدیران محترم طول عمر ماشین خانواده هم در نظر می گرفتند چون اغلب خانواده ها ماشین دارند ولی با طول عمر زیاد.
دولت و خودرو ساز ها و مسولین همگی استثمار و انحصارگری را کنار بگذارند و تولید خودرو را به مردم و موسسات بسپارند و ورود خودروهای دست دوم و ارزان قیمت را آزاد کنند و بگذارند مردم نفس بکشند و زندگی کنند ، بس کنید جمع کنید این مسخره بازیهارا ، من خودم سرپرست خانوار م با یک فرزند و خودرو ندارم و اسمم در قرعه کشی بالا نیامد خیلی مسخره است !!! تا کی دزدی و کلاهبرداری .....خون ملت را می‌کشید ..... بین عرضه و تقاضا هماهنگی باشه همه چی حله
واقعا قانون مسخره .ماشینی که از عمرش ۱۵ سال گذشته دیگه اون ماشینی نیست . خدایی فقط یه چیزی داشته باشیم تا ما رو این ور و اون ور ببره یعنی ما حقمون نیتست یه ماشین خوب داشته باشیم و این ماشینموم تعویض کنیم.
خدایی خیلی بی انصافین.
میگم راستی شما خودرو سازها در این چهل سال گذشته چرا به فکر مصرف کننده واقعی نبودید خودروها را به افراد خاص و همدست خودتان می دادید اونم هر نفری هزار تا و چند هزار تا و اونها را احتکار می‌کردید تا گرون بشه بعد چند برابر قیمت واقعی به افراد به اصطلاح مصرف کننده واقعی می فروختند!!!؟؟؟؟شما که هر سال از بودجه عمومی کشور که پولش مال مردم واقعی است استفاده میکنید و خودرو می سازید و بسیار گرانتر به مردم می‌فروشید ،هم از بودجه مردم استفاده میکنید هم خودرو را با سود چند برابر با هزار منت به مردم بیچاره میدهید!!!اگر راست میگویید اجازه بدهید خودرو از خارج وارد بشه و گمرکی را را کم کنید بعد اون موقع ببینید کسی سراغ خودرو داخلی میاد،تو را به خدا این انحصار را بردارید یه کم وجدان داشته باشید .
طرح خوبیه من باخانواده پنج نفره یه پلاک فعالم ندارم دوبارم ثبت نام کردم درنیومد چون بیشتر مردم برای حواله فروشی ثبت نام کرده بودن، بااین طرح جدید یقینا این سری صاحب ماشین میشم
سلام‌این خوبه که ماشین دست واسطه گر نیافته وپای دلال بریده بشه ولی هر خانواده یک پلاک فعال غیر مقول هست من خودم ۴۰ سالمه ومجردم پدرم یک ماشین دارد من برای خودم نمیتونم ثبت نام کنم با این شرایط گذاشتید
ورود ماشینهای خارحی را بدون گمرک ازاد کنید اگر واقعا میخواهید این بازار اشفته تموم بشه والا که به همین مسخره بازیها ادامه بدید.
سلام
دوستان اکثرا حرف دل مردم را زدن
من یه وانت مدل ۶۷دارم بعد عمری با قرض و پس انداز خواستم یه ماشین آبرومند برای خانوادم بگیرم چون پلاک فعال دارم نمیتونم .بنظر شما میشه با وانت مدل پایین یا کلا خودرو مدل پایین پلاک فعال محسوب میشه؟
نتیجه سالها فساد ورانت در صنعت ورشکسته خودرو میشود این وضعیت.
ورود خودروهای دست دوم خارجی را آزاد کنید این آشغالهای داخلی را هم بدید ذوب اهن تا مردم یکبار برای همیشه ازدست این زالو صفتان خودروخلاص بشن
لحاظ نمودن پلاک فعال خانواده یک عمل غیر منطقی میباشد.من خودم یک ماشین 206 مدل 90 دارم بعد از 9 سال میخواستم عوض کنم تنها راه عوض کردن هم همین ثبت نام میباشد چون قدرت خرید از بیرون ندارم.اگر هم بفروشم ثبت نام کنم از کجا معلوم برنده بشم و اگر هم برنده بشم چند ماه یا سال طول میکشه تو این فاصله بدون ماشین با دوتا بچه و سر کار رفتن و مشکلات دیگر نمیشه سر کرد.اگر هم برنده نشم که واویلاست کلا بی ماشین میشم تا اخر عمر.
بریداز کشورهای خارجی یاد بگیرید خودرو سازی و خودرو فروشی رو .
شماها لیاقت مردم ایران رو ندارید همون آشغالاتون رو بفرستید به افغانستان عراق لبنان و سوریه بعدش به عنوان به درد نخور و آشغال پسش بدن بهتون
ضمنا مثل اینکه تحریم توسط مردم در سال ۱۳۹۴ رو یادتون رفته چطور التماس می کردین حواستون رو جمع کنید و این مردم رو مسخره نکنید و به بازی نگیرید
چطور ما با یک اردی مدل 84که نمی تونم معاینه فنی بگیرم که تعویض پلاک بکنم و بفروشم. ولی یه نفر تونسته 6700 با وجود شرایط ثبت نام کنه. اصلا من می خوام این ماشین بدم به این دو خودرو ساز.ولی باید شرایطی را داشته باشند در ضمن قرعه کشی میکنم ببینم کدام یک برنده می شوند.
1-پول تو حساب داشته باشند.
2- قبلا 6700 خودرو ثبت نام نکرده باشند.
3-بعضی شرایط هست که به خودم مربوطه.
سلام واقعا تعجب میکنم از اینجور پیشنهادی .اخه مگه میشه خانواده ای خودرو برا خودش نداشته باشه ازاین حرفهای مسخره کم بزنیدلطفا محترمانه نظرتون رو پس بگیرید
طرح بسیار عالی لطفاً همین کار را انجام بدهید خانواده ای که پلاک فعال دارد نباید اجازه داده شود که ثبت نام کند تا به متقاضی واقعی برسد
هفت خان رستم تموم شد، حالا خان هشتم...
ما وانت داریم، وسیله ی کاره، 4نفر آدم تابستون توش پخته میشیم، زمستون هم با لباس زمستونی توش جا نمیشیم، تازه همش استرس هم داریم که الان برای سرنشین اضافه جریمه نشیم، الان با این حساب توی خانواده ی ما شوهرم یک پلاک فعال داره، پس ما باید چکار کنیم
واقعا که...
برای شرایط بهتر باید از ایران رفت. انحصار خودرو را گرفتن دست خودشان برای تعادل بازار باید خودرو وارد کنند. ولی به بهانه حمایت از تولید ملی این کار را انجام نمیدن.
سلام خدمت تولید کنندگان خودرو ووزارت صمت بااین شرایط پیش فروش خودروتمام کسانی که دلال وکسانی که درخانواده یک خودرو داشت .اسم خانمش ومادرش وخواهرش ۳الی ۴ نفر راثبت نام میکردند‌وحق ان کسی مثل ما که تاحالا بودجه نرسیده دراین بازارخودرو سوار بشویم.ضایع شودوآنها به خواستشان برسندازشما تقاصا دارم رسیدگی کنید.ممنون
چرا گمرک رو آزاد نمی کنن؟بگذارن این دو خودرو ساز رقابت کنن با سایر خودروسازان دنیا بعد ببینین این آشغال ها رو کسی میخره،رقابت فقط برای مصرف کننده است؟
اعمال هرگونه محدودیتی در فروش خودرو توسط خودرو ساز منجر به افزایش قیمت خودرو در بازار شده و خودرو ساز را برای افزایش قیمت کالایش بیشتر مجاز می‌کند اگر اینگونه تصمیمات هدفمند نباشند فقط می‌تواند نادانی مطلق در علم بازار باشد اگر دولت کل پیکره خودروسازان را بدست سپاه بسپارد( بویژه بخش مدیریت فروش) و اجازه دهد سپاه ج ا ا مدیریت بازار خودرو را بدست بگیرد فساد از بازار خودرو می گریزد حداقل اجازه دهید واردات خودرو از هند کاملا در اختیار سپاه قرار گیرد. اگر از حساسیت آفرینی نام سپاه می‌ترسید یک شرکتی باز کنید و مدیریت واردات خودرو از هند را به آنها بسپارید فقط از عناصر مجلس، دولت، حوزه و سازمان های بازنشستگی در آن شرکت نباشند
پولی که دادیم به کافینت 25 تومان بعضیا 35 بعلاوه شش میلون نفر چقدرمیشه
خانواده ای که هیچ پلاک فعالی ندارد و قدرت تامین مایحتاج اولیه زندگی را نیز ندارد چگونه میتواند هزینه خرید خودرو را پرداخت کند چند سال پیش برای وامهای مسکن مهر به همین خانواده های کم در آمد توسط دلالان پول پرداخت میشد که سهمیه وام خود را واگذار کنند بدون هیچ نظارتی یکسری آدم لجن روز به روز پولدارتر شدن و تس علی هذا
اینها همش در جهت افزایش قیمت خودرو است یک شرکت سهامی عام در بورس ایجاد کنید سهام انرا به مردم بفروشید تا بتواند اقدام به واردات خودرو تاتا از هند کند کل خودرو ساز ها ماست هایشان را کیسه خواهند کرد
با این شرط پلاک فعال ما که یه پراید با کارکرد ده ساله داریم که همش خرج میاره دیگه امیدی به تعویض نداریم.
شرط خوبیه ای کاش از اول به این فکر میوفتادید
اگه راست میگید با اون قیمتهای نجومی تون واردات خودرو و آزاد کنید ببینید قیمت خودروهای داخلی به قیمت های اصلیش بر میگرده و این جوری مردم و سرکار نزارید
به نظرمن مردم چون ماشین ایران خودرو گرونه سایپا می خرن به نمایشگاهی ماشین زنگ بزنید صدتا ماش صفر داره ولی سایپا نداره ؟ من صبح تا شب کار می کنم در آرزوی یه پرایدم ارزون ترین ماشین کشور؟
این چه قانونیه ......بلد نیستین مشکلاتو حل کنید چرا مشکل. درستدمیکنید من کارمندم شوهرم بازنشست شغل دوم داره ....من باچی برم سر کار ...وامذگرفتم ماشین بخرم نمیتونم فرعه کشی همذشد راهکار .....ماشینی که ما سال 86 خربدبم الان دیگه لگن شده ....ایخدا نجاتمون بده ......
خانواده های بدون پلاک باید خودرو تحویل بگیرند این عدالت است. نه اینکه دلال با تمام دوستان و آشنایان ثبت نام کند و با شیرینی و مقداری پول شانس قرعه کشی را بالا ببرد. بهتر است فقط در خانواده های بدون پلاک فقط سرپرستان شرکت کنند اینجوری کم شرکت میکنند و حق به حق دار میرسد
اینم از بی برنامه گی و اجحاف در حق مردم مظلوم است.اخه اقایون محترم یکنفر در خانواده خودرو دارد و نیاز شخصی خودش میباشد ،چه ربطی به خانواده دارد.من پسرم خودرو دارد و تمام مدت در اختیار خودش هست و ...واقعا متاسفم.
دوستان هرکسی ثبت نام کرده از سایت استعلام بگیره واسه خیلیاپیامک ارسال نکردن ولی تو سایت برنده اعلام شدن
سلام
شرط پلاک فعال در خانواده رو هر جای دنیا بگی بهت پناهندگی میدن
اخه این چه شر‌طیه مزخرفیه گذاشتن
بیشتر افراد یه پراید مدل سال بوووق دارن .یا پیکان یا هر ماشین فرسوده دیگه ای
ک شاید نتونن بفروشن بعد ثبت نام کنن

اینا خودشون با مافیا دست دارن.مگه میشه اینا خودشون دوست نداشته باشن ماشینشون گرون تر بفروش بره؟
این وسط هم مردم شدن بازیچه دست اونا
اقا جان چرا تفره میرید یدفعه بگید نمیدیم خلاص چه ربطی به پلاک فعال در خانواده داره برادر. حالا پدر من تو خونه یه پیکان قراضه داره من جوان امروزی نمیتونم ماشین جدید سوار شم عجیبا و غریبا ..... جالب این که پیکان هم بفروشبم بازم اسممون درنمیاد اونموقع تکلیف چیه.... برید خودتون رنگی کنید بابا یدفعه ردید به فلسطینی ها و سوریه ای ها یمنی ها و شما که به ابنا کمک میکنید این ماشین ها هم هدیه به اونا والا......
فکر ثبت نام برای مرگ تدریجی راهت سایپا و ایران خودرو
باشه آخه کجای دنیا که خودرو با این قیمت نجومی میدن
تازه و قرعه کشی میزارن مگه مگه فروشگاه شهرونده که یه
خودرو میزاشت بالای داربست بعد چند سال قرعه کشی میکرد برید توزیع عادلاتون تو کشور های همسایه بزارید
ما یه خونواده چهار نفره هستیم با دو تا پسر بزرگ و یه پراید از رده خارج حا لا دیگه نمیتونیم ثبت نام کنیم .ولی خانواده هست سه تا ماشین دارن دوباره اسمشون داومده .
خانواده هایی که یک خودرو با عمر ۱۰ سال به بالا دارند و میخوان عوض کنن چی ؟
من هم هر دو مرتبه ثبت نام کردم اما اسم مان در نیامده ما ماشین فرسوده داریم که سنش از سن بچه هام بیشتره اگر میشد در بازار تعویض کنیم که جدید می خرید م حداقل استعلام کنند خانواده های که ماشین مدل پایین دارن بتونند ثبت نام کنند
شما فعلاً به همین خیال باشید که دست دلالان را کوتاه میکنید مگر چاقو دسته خودرا می برد،در خانواده ای که پدر ماشین دارد گناه پسر چی هست که 20سال بالاشده گواهی نامه دارد ولی زن ندارد، پولی جمع کرده،قرض گرفته تا پراید یا پژو از کارخانه بخرد و اسنپ شود آقا جمع کنید این کاسه وکوزه را همان مثل قرعه کشی اول کنید،شاید به شما پول کم میرسد که هي قانون جدید بیاورید،یا نه فامیلها يتان ماشین ایرانی سوار میشوندبرای دخترها،پسرها،ودامادهیتان کم آوردید با مردم ایران بازی نکنید
ثبت نام خودرو با شرایط فعلی منو یاد دوران کنکور میندازه رشته و شهر و ظرفیت پذیرشی رو انتخاب می کردم که احتمال قبول شدنش بیشتر بود ...
الان هم شرکت سازنده و نوع خودرو و ظرفیتی رو انتخاب کردم که احتمال بنده شدنش بیشتر بود و در آخر طی دو مرحله برنده نشدم
ما دهه شصتی ها خیلی بدبختیم
بگو عرضه نداریم تولید کنیم . در سایپا و ایران خودرو رو ببندید . با دلار ۱۸ تومن همین امروز اگر واردات خودرو آزاد بشه میشه خودروی ۱۰۰ برابر بهتر از اینا خرید . پول ملت میمونه تو حساب سود مشارکت هم نمیدین . تازه طرف میگه خدا رو شکر اسمم دراومد. محاسبه کنید ۴۵ هزار نفر حداقل ۳۰ میلیون واریز کنن چه عددی میشه . سود روزانش رو حساب کنید !!!
والا همش دروغه چون هرکی ازدور و اطراف ما ثبت نام کردن از هرکی پرسیدیم اسمتون در اومد گفتن نه .... فقط هدفشون سرکیسه کردن مردمه وبس
دست از خودهواهی بردارید ودرها ردبازکنید تا لگن ها واردکنند وبه این فسادپایان دهید
من سوالم اینه اگر کسی ماشینشو گرفت بعد یهو زنش بچش تصادف کرد پول لازم شد خاست بفروشن تکلیف چیه علمای ضد دلال؟
سلام..من تو هر دو مرحله ثبت نام کردم برنده نشدم،همسرم یه پراید ۷۸ داره که خیلی تو خرجه،دلم خوش بود بلکه برنده بشیم تا پرایدمونو بفروشیم یه ماشین نو داشته باشیم الان با این شرط که خانواده پلاک فعال نداشته باشه ما چجوری شرکت کنیم،،یه کم انصاف و رعایت کنین..
مدیران باهوش سایپا وایران خودروشما تواین مملکت دارید حیف میشید. بنظرتون کسی که پدریابرادرش ماشین داره دیگه نبایدصاحب ماشین بشیم. من با پدرم تویه خونه زندگی میکنم ماشین نبایدبگیرم چون پدرم داره ومن حقی ندارم. شماکه همه جوره جیب ملت خالی میکنیدماشین پلاستیکی 10میلیونی رو میدی 90میلیون حداقل زیادتولید کن بده ملت بدبخت زحمت یک عمرشوبده گاری بخره. ماشالله چقدم بفکرملت هستین.
پس اونایی که ماشین باری دارن تکلیفشون چیه
لطفا برای داشتن پلاک فعال شرط و شروط داشته باشید
خانواده ای که یه پراید مدل ۷۵ داره چرا باید از داشتن خودرو محروم بشه!
با سلام ما هم یه خانواده پنج نفری هستیم بدون ماشین دو ساله نتونستیم از بازار خرید کنیم هر بار یه قیمتی گفتن بعد گفتن نخرید ارزون میشه دوباره گرونتر شد دو بار تو ثبت نام شرکت کردیم پذیرفته نشدیم دفعه اول گفتیم شانس نداشتیم بار دوم از بین هر ۶ نفر ۱ نفر میگن پذیرفته شده کاملا دروغه الان به این نتیجه رسیدم که کاملا دروغه دلیلشم اینه تو فامیل هم اونایی که پلاک فعال نداشتن و کاملا شرایط ثبت نام رو داشتن قبول نشدن نه خودمون نه از فامیل نه اشناهامون پس چه جوری میگن از هر ۶ نفر یکی برنده میشه در ضمن پول هم به اندازه پول پیش خودرو تو حسابمون بود اقا شما که نمی خواهید ماشین بدید چرا خودتونو مسخره کردید ما چقدر منتظر این قرعه کشی های شما باشیم یه خودرو تو این شرایط لااقل برای یه خانواده لازمه یا نه لطفا شرایط رو طوری کنید که هر خانواده ای که پلاک فعال ندارن و همه شرایط ثبت نام رو داره بدون قرعه کشی صاحب یه خودرو بشن اینم قبول تا ۵ سال هم حق فروش نداشته باشن این مردم هر چی شما شرط میزارید قبول می کنند شما ها هم انصاف داشته باشین
در گمرک رو باز کنید با همین تعرفه های وحشتناک و دلار 18 تومنی اگر یک دونه از این اشغالاتون رو تونستین بفروشین اونوقت حرف از تولید و اشتغالزایی و کیفیت بزنید.... لعنت بر پدر و مادر مافیا
این خودشان بازار آشفته را ایجاد کردن که به قیمت دوست دارد خودرو های بی کیفیت را به مردم بفروشند ، اگر راست میگن ورود خودرو ها را آزاد بگذارند و به صورت رقابتی در بازار خودرو بفوشند آن وقت هیچکس حاضر نمی شود از این آشغالها بخرد
سلام دوستان.رانت و پارتی رو نمیدونم ولی خانواده و اقوام ما هم مثله بقیه ثبت نام کردند.مادرم در دوره ی اول برنده شد و خودم در دوره ی یکساله.ولی تحویلش رو گفتند برج ۳ سال دیگه.
سلام الان من یک پیکان مدل ۸۰ دارم که میشه گفت پلاک فعال دارم...یعنی دیگه نمیتونم تو قرعه کشی ثبت نام کنم؟؟؟آیا این عدالته؟؟؟ لطفا مسولین بیشتر به فکر ما مردم باشن
ماچوب دولتی راداریم میخوریم که به فکرمنافع خودش درخودروسازیهاست نه به فکرملت وگرنه
باواردات خودرو مسئله حل میشه
سلام
مدیران دو شرکت باید یک مسئله رو راجع به پلاکهای فعال مد نظر قرار بدن کسی که ماشینش مدلش قبل از 90 هست قاعدتا باید یک ماشین برای خانواده اگر بودجش برسه تامین کنه یا نه، این مدیران رانت خوار برای رانت خواریشان همه کار میکنند، اینها فقط دنبال به جیب زدن و رانت خودشان هست، اگه راست ميگیین هم نقد پذیر باشين هم از ایده های خوب استفاده کنین.....
واقعا متاسفم که تمام جاهای دنیا التماس میکنن بیایید ماشین بخرید بعد تو کشورما من نوعی حق داشتن یک ماشین صفرباامکانات مطلوب رو ندارم حتی با التماس
هرکی دندونش خرابه، هرکی بسیجی نداره، هرکی امام جمعه ازش راضی نباشه، هرکی تو ۵سال اخیر رفته بیمارستان، اینارو جز شرایط ثبت نام کنید...
خخخخخ
مدیران سایپا و ایران خودرو واقعا نادانن!!! اگه فردی بخواد ماشین فرسوده با مدل پایبن عوض کنه چکار کنه وفتی جلوی رانت و لابی بگیری عرضه و تقاضا رو مچ نکنی همین میشه بازار تازه بدتر میشه خریدار بازار دولتی که کم بشه همه دوباره هجوم به بازار بیرون میبرن
خوبه کاملا عادلانس .
اونایی ک میگن ماشین داریم چنساله فرسودس و فلان بهمان یا اینکه میگین پدر خونواده داره پسراش دختراش موندن ندارن ... باید بگم ک برید شکر کنید همونم شما دارین ما نداریم و تمام کارهایمان با اسنپ انجام میشه ‌..
پس بنظرم این بهترین قانون بود تا ماهم صاحب خودرو بشیم... خیلی ممنون از اقای باقری
من خودم ۳ ساله کار میکنم ولی ازدواج نکردم و با پدر و مادرم زندگی میکنم بعد چون بابام یه پراید مدل ۸۷ داره ، من نمیتونم بخرم با پول خودم !
یعنی واقعا با این شرایط تون. عقل هم دارین؟ فکر هم میکنین؟
اگه شما کارتون رو درست انجام میدادین الان بعد ۴۰ سال دنبال قرعه کشی برای یه ماشین نبودیم اونم با هزار تا پس انداز و قرض.
خاک بر سرما که هنوز زنده ایم تو این شرایط !
ما پنج نفریم ،با یک پراید مدل 93

خدا راضیه ،،این حق از ما گرفته بشه
حالا اگه یکی یه پیکان ۲۵سال پیش خریده این دلیل نمیشه پلاک به اسمشه بااونی که مثل مسئولین بی تدبیر چند تا ماشین مدل بالا دارن یه جور حساب کنن
بعد از این همه اختلاس وباند وباند بازی بفرمایید دلال های خودرو چه کسانی هستند تا ما هم بشناسیم ؟ سایپا ۲۳درصد با این فیلم بازیها داره گرانتر خودرو بیرون میده هنوز انبارهاش پر از ماشینه چرا از۶ماه قبل ماشین بندرت دادند دست مشتری وهمهرا تو انبارهاوپارکینگها قایم کردن
ممکن تو یه خانواده یک ماشین پراید مدل ۸۰ غراضه با پلاک فعال باشه اون موقع انصاف که به این خانواده ماشین داده نشود
من پول بوده تو حسابم دوبارم ثبت نام کردم ولی متأسفانه در نیومد جالب اینجاست ک طرف ما شهرستان مینااب اصلا هیچکی اسمش در نمیاد نمیدونم همه ی ماشینا واسه اون شهرستاناس نا هم آدمیم این چ وضعشه هیچکی هم نیست ک حرف مردمو بفهمه
شرط نداشتن پلاک فعال درخانواده
مثل این موعظه درمورد پل صراط در آن دنیا که به مردم میگفت :
این پل از موباریکتر از شمشیر برنده تر از آتش سوزنده ترو ..... است
یک نفر به واعظ گفت : روت نمیشه یه دفعه بگو اصلا راه نداره!!!!!!
حالا شما هم هی بااضافه کردن شروط روتون نمیشه به مردم (عادی) بگید نه نمیشه شما خودروداشته باشید
غیر عادی ها که همه چی مال خودشونه
ما مردم عادی سرکاریم ***
آخه داشتن پلاک فعال در یک خانواده چند نفری چه صیغه ایه
یکی پسر یادخترش دریک شهرستانه وپدر ومادر در شهرستان دیگه ای!!!
به زندگی در افغانستان فکر کنید بهتر از ایرانه با این دولت و مدیریت
هر رقت خودرو ساز طرحی پیاده کرد مثل قبل پول نقد بدی ماشین به روز تحویل بگیری ماشین ارزان میشه و هم این دلال بازی و این گرانی پیش نمیاد
خودرو ساز خودش فکر بالا پایین کردن قیمته
تحویلش هم که به موقع هیچ وقت نبوده
پس خودرو نمیاد ارزان بشه
فکر اساسی کن خودرو ساز با این شرایط ارزانی پیش نمیاد
ااقایان دلالی که بخوان ثبت نام کنند به قول خودتان اینقدر آدمهایی هستند که به نان شب محتاجندکه هیچ خودرویی ندارند
وبابت کدملی مجبورند پول بگیرند و بنامشان خوردو ثبت نام کنند
از ریشه درست کنید بابا
اینها همه بازیه که مدیران ایرانخودرو برا سرگرم کردن مردم دارن انجام میدن اینها هوای دلالهاشون را خوب دارن اگه واقعا میخواهید خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسه سند و شناسنامه خودرو را به مدت ۵ سال غیر قابل انتقال کنید تا هیچ دلالی نتونه ثبت نام کنه و تکلیف اون دسته از افراد که پلاک فعال دارن ولی ماشینشون مال عهد دقیانوسه چی میشه اگه این قانون پلاک فعال را حذف نکنید بازم ما مردم بیچاره باید بریم سراغ دلالهای از خدا بیخبر
سایپا و ایران خود رو با این تصمیمات غلطشان میلیونها نفر را ناخواسته وارد بازار خرید و فروش خودرو و واسطه گری کردند . فرض مثال اگر این هفت میلیون نفر صاحب خود رو شوند نود درصدشان آنها را خواهند فروخت و در واقع با این سیاست پولها را از تولید و سرمایه گذاری وارد دلالی کرده اند . .
افزایش قیمت خودرو سیاست اصلی این خودرو سازان است بازار را می بندند تولید را به بهانه کم می کنند انبار می کنند تا قیمت بالا رود بعد سرمایه ها را به سمت خود می کشند . تا وقتی تورم مهار نشود قیمت خودرو پایین نمی آید و چون سیاست خارجی تغییر نمی کند در اینجا هم بازار خودرو به آرامش نمی رسد .
چرا فروش اقساطی نمیزارین ما هم بتونیم راحت بخریم کجای دنیا سراغ دارین فقط نقد خودرو بفروش اونم تو این شرایط که دارن پیشفروش میکنن چشمم آب نمیخوره تا چند سال دیگه قسطی فروش بزارن این چه وضعشه
مرحله بعدی ثبت نام کی هستش ؟
بابا من یه پراید داغون دارم مدل ۷۹و به اسم خانممه،تا شهرستان میرم ۱۳۰۰ کیلومتر راهه ،صد بار وایمیستم که یاتاقان نزنه،آخه چه گناهی کردیم که اسممون در نیاد از این لگنای ایران خودرو بخریم.رییس ایران خودرو بیاد ببینه چه عذابی میکشم از دست این ماشین.
من خدمات اینترنتی دارم از دم همتون سرکارید من۶۶۱نفر ثبت نام کننده داشتم برای هر دو دوره هیچ کدوم از این متقاضی ها برنده نشدن حتی یک نفر هم واقعا خجالت آوره اینا اگه قصد داشتن به مردم خودرو بدن خیلی راحت تر از این حرفاس این خودروها مستقیم میره بنگاهای معاملاتی که با ایران خودرو تو یکه کاسه خون مردمو میخورن
باسلام وعرض ادب ،بنده ازوزارت صمت ومسولان ایران خودرو وسایپا خواهش می کنم ،اولویت رابه خانواده هایی بدهند درطول بیش از ده سال دارای گواهی نامه بودند ودرطول این سال هافاقدپلاک شخصی خودرو می باشند.
قيمت يه کامری مدل 2015 حدود بیست هزار درهمه به عبارتی با این وضعيت خرابی دلار و درهم میشه صد میلیون ....

اون وقت ما باید به شرکت پژو اونم پارس مدل 2002 ! اونم با قرعه کشی ! که شاید گیرت بیاد! اونم بعد از یک سال به قیمت روز ! چند ? هشتاد میلیون

خوب وا کنید دروازه این گمرک لامصب
این مردم هستند که چرخ این دو شرکت را می چرخانند، ابی که ایران خودرو و سایپا از زندگی مردم دریغ می کنند ، به طبع ، اب از اسیاب خودشان هم خواهد افتاد .
زمان ثبت نام جدید کی هست؟
بنده مجردم و مجردی زندگی میکنم حالا پدرم ی وانت داره و باهاش کار میکنه من چه گناهی کردم که نمیتونم شرکت کنم. حتما باید برای ماشین تشکیل خانواده بدم که این امر دیگه بخدا اصلااصلا اصلا واسه منکه2میلیون حقوقمه و باید 200میلیون واسه ازدواج پس‌انداز کنم و بعدشم پول پیشو بعد اجاره 1میلیون به بالا.. حالا اگه من کلا همه 2میلیونم پس‌انداز کنم واسه200میلیون 17سال طول میکشه تازه بعد 17سال با 200 میلیون میشه یک کیلو خیار خرید پس هم ازدواج و هم ثبت نام غیر ممکنه...
اصلا قرعه کشی درست انجام نمی گیره من دو مرتبه اول کدم ۷ دادن وکدهای که با عدد ۷و۸و۹و۲و۵ خیلی بندرت تو قرعه می امدن کدهای که اولشان ۶و۴ بودن فقط به رفیقاشن می دادن و بقیه اصلا تو قرعه نمی اوردن
بیخود دلتونو خوش نکنید یه مشت رانت خوار دانه درشت ... زاده اجازه هیچ کاری را به هیچکس نمیدهند
خانواده ای که یک پلاک فعال با خودروی فرسوده دارند چرا نبابد بتونن ثبت نام کنند؟
بالاخره طرح تعویض خودروهای فرسوده چه شد؟
سلام آقا دیگر چی بازی درآوردی طرف یک پراید مدل پایین دارد چه کند آن رابفروشد اگر ماشین به اسمش در نیام چه کند دیگر نمی تونم ماشین بخرد این بازیها سرگرم کردن مردم است
خوب چرا دارین اعتراض میکنین من خودمم ثبت نام کردم لی برنده نشدم چاره ای نیست همین سانتافه خودم رو میرونم
واقعا هرکس این اشغال هارو بخره خیانت به حانواده،نسل بعد خودشو مملکتش کرده.
یکم از عقلقون استفاده کنین لطفا
باسلام و احترام

دوبارثبت نام کردم متأسفانه جزمنتخبین نشدم
آیا مرحله سوم قرعه کشی برگزار خواهدشد
دوستانی که شرط پلاک خانواده را کذاشتید بنده وخیلی خانوادهها هستیم که فرزندبزرگ بالای 25سال داریم حالاچون بنده یک ماشین قراضه دارم فرزندم نمیتواند بااندک اندوخته خود حتی یک اتومبیل ثبت نام کند ایاحمایت جوانان اکثرا ناامید بدین ترتیب است
اینا خودشون دزدن.. الان پیش فروش کردن قیمت بازار آزاد گرون ترشد.
واقعا هرکس این اشغال هارو بخره خیانت به حانواده،نسل بعد خودشو مملکتش کرده.
یکم از عقلقون استفاده کنین لطفا
چطوری میتونن بفهمن که یک خانواده، خودرو ندارد؟
خنده دارید واقعا,متاسفم!!
اگر برای دو ماه گمرکی خودرو را بر می داشتند اون موقع متوجه می شدید کسی دنبال آشغالهای ایران خودرو و سایپا نمی رفت
این نظریه مسخره ترین نظریه ای هست که خوندم بجای پلاک فعال ببینید اون خانواده چه خودرویی داره یکی پلاک فعال داره خودروش هیوندا هست یکی پلاک فعال داره خودروش پیکان مدل ۷۹ هست اینا باهم قابل مقایسه اند ، چرا قشر ضعیف بخاطر نظر های مسخر نباید جای پیشرفت داشته باشن که ی خودروی بهتر بتونن سوارشن
رفیق من یه سمندداره به اسم خودشه تواین قرعه کشی یه پژو برنده شده انوقت منی که هیچ ماشینی بنامم نیست برنده نشدم.حالاکه دوباره میخوام ثبت نام کنم یه صیغه دیگه دراوردن که پلاک فعال توخونواده نباشه.منی که پسرم یه ماشین بنامش بوده حتمانمیتونم ثبت نام کنم پس بایدهمچنان بدون ماشین بمونم تاکی بایدبه مردم نگاه کنم تاکی بایدماشین اینو اون بگیرم برم جایی.دیگه حتی خداهم بیخیال ماشده ....
واقعیت مرد نیستن خودشون باعث این همه بدبختی شدن
من دو دفعه تو قرعه کشی الکیشون شرکت کردم.منی که چند ساله نتونستم ماشین بخرم و واقعا نیاز دارم با قانون مسخره شون دیگه نمیتونم بخرم.اتفاقا با این قانون که پلاک فعال نداشته باشن دلالا خیلی راحت پول میدن با یه خانواده و ماشین میگیرن.من فقط پدرم ماشین داره.یعنی پلاک فعال.خیلی مسخره ان.واقعا متاسفم.خدا نگذره ازتون که مسخره بازی در میارین
تا زمانی شرکت خودرو ساز در کشور انحصاری باشه هر روز محصولی بی کیفیت به بازار میدن اگه یک شرکت فرانسوی یا آلمانی در کشور خودرو تولید می‌کرد اون وقت یا این شرکت ها باید تعطیل میشدن یا کیفیت بالا میبردن و قیمت رو پایین حالا هر کاری دوست دارید میکنید ظلم تا چه حد به مردم. بالاخره خدایی هست
اینا همش زر مفته امار دارم از خود پارس خودرو که یکی از میدیران هم هست خودش گفت قرعه کشی سوری هست و بعد قرعه کشی هم قیمت خودرو باز بالا میره...... هنوز ماشین های پارسال رو نداذن دارن ثبت نام میکنن.... هممون رو ایستگاه کردن
چرا اینقدرکلاه میزارین سر مردم من خودم دوبار ثبت نام کردم ولی اسمم در نیومد دزدی توروز روشن عامو خفته به خدا هنوز قرعه کشی نشده نوشته برنده نشده اید شما دیگه دستتون روشده.... خیلی‌ها مثل بنده آرزوی یه ماشین سواری دارن تا زن وبچشون رو که آرزوی یک بار سفر رفتن توی دلشون موند رو براشون زنده کنند ما که سپردیم حتمن بقیه هم مثل من میسپارن
سلام من از سال ۸۸ ماشین ندارم در قرعه کشی شرکت کردم برنده نشدم با بازار بیرون هم نمی توانم ماشین بخرم در ضمن یک رنو مدل ۷۷ هم دارم که العان ۵ سال اسقاطی در حیاط خانه افتاده قابل استفاده نیست با این وجود من دیگه نمی توانم ثبت نام کنم چون پلاک به اسمم یک فکر هم برای ماشینهای اسقاطی بکنید
اگه واقعا قرعه کشی میکنید اسامی برنده شدگان کد ملی و شماره پیگیری و نوع خودرو را در سایت بنویسید و دقیقا چه کسانی بر کار ناظران صمت و خودروسازان نظارت میکنه ازکجا ميدوند که ناظران هم باهم تبانی نمیکنند و یک قرعه کشی سوری انجام نميدند که مطمئنا همینه ،وگرنه شفاف سازی میکردند یه نمایش سوری برای آرام کردن بازار
سلام ما که به زور ثبت نام کردیم تو دو مرحله برنده نشدیم باید چهل سال دیگه انتظار بکشیم تا کی کی حق به حق دار میرسه
شرط عجیبی است . داشتن پلاک فعال دیگری در خانواده ارتباطی به مالکیت مستقل و نیازمندی فرد دیگر دارد ؟
چنانچه شرط سنی هم لحاظ بشود دیگر نقصی نمیماند
به امید روزی که هر ایرانی دارای یک پیکان باشد اما امروز به امید روزی که به هر شهر یک ماشبن تعلق بگیرد
تا اقا دزده هست گیر هیشگی نمیاد اینام همش گشگ مردم سرکار گداشتن شرط بعدی هرکی نماز میخونه ماشین میدن لوپ لوپ که نیست ماشین قرعه کشی میگنن میخایم پول بدیم خودشون راه فساد احتگار باز گردن اونای که باعث این شدن که احتکار صورت بگیره و میلیاردی بزنن جیب دوتاش اعدام کنن ن بکن سه ماه برو زندان اومدی بیرون سمت مدیر گلی باز بهت بدیم تا مدیرای دیگه دزدی نکنن
من نمی دونم تا کی می خواهند با این طرح های ساده لوحانه برای مردم راه حل پیدا کنند . آخه اگه کسی پلاک فعال توی این زمانه تو خانواده نداشته باشه مشخص هست که عملا آنقدر از لحاظ مالی ضعیف بوده که نتونسته اتومبیل تهیه کنه و با این وضعیت اقتصادی جدید بازم نمی تونه . اگرم اسمش در بیاد باز دوباره باید واگذار کنه به همون دلال . تازه با این طرح قیمت بازار خودرو بیشتر هم می شود .
ماکه ماشین نداریم ولی مهر98وام18درصدبرداشتم مبلغ 50میلیون برای ثبت نام خودرو هرکاری کروم ماشین در نیومد که نیومد 50میلیونم الانم ارزش از دست داده اگه میدونستم ماشینی برای مانیست حداقل پولم رو سکه میگرفتم که بی ارزش نشه واقعا ما کجای کاریم فقط باید دلالی کنی وسربقیه کلاه بگذاری تا بتونی چیزی داشته باشی
خانواده هایی مثل ما هستن که یه ماشین مدل ۸۰ پوسیده دارن آیا این پلاک فعال محسوب میشه؟؟؟؟ اینم بفروشیم و بازم تو قرعه کشی اسممون درنیاد چی؟اینم که داریم از چنگمون در میارین، طرحی که دادین ناقص هستش و باید اصلاح بشه
واقعاایابااین روشهای فروش بازارفروکش خواهدکرد خودمدیران شرکتهای خودروسازی میدونن که ازالتهاب بازارکم نمیشه عرضه وتقاضابایدمتعادل باشه
واقعا مقصر خودمون نیستیم ایا ؟ همه مینالن ک خودرو ها کیفیت نداره بعد سر و دست میشکونن فقط ی ایرانی میتونه این شکلی باشه ...
بابا مردم چرندیات این دو خودرو ساز گوش ندین اینا خودشون دلالن قرعه کشی ثبت نام همش فیلمه
سلام....خدا لعنت بکنه ..‌سایپا وایران خودرو رو ..‌نه من ماشین دارم نه ۳تا بچم و همسرم...خدایا منو تو این مملکت راحت بکن...من دیگه خسته شدم بسه که ثبت نام کردم...فقر در فقر...بسوزی ای فقر...اینا هر کار دوست دارن با ما میکنن
سلام دوره اول که برای معلمها بودش تو رو به خدا راستشو بگید چرا مردم را بازی میدید هر موقع نوبته مردم عادی بود بگید حداقل مردم بودنن پولشون یکسال میخواد بلوکه بمونه و معلوم نیست چه ماشینی میخواهید بدید حالا جدید بگید این بار نوبت کیا هستش مجلسی ها یاغیره ها.....قرعه کشی ها هم کشکی هستش قرعه کشی ها مثل انتخابات میمونه
این شرایط را از کجا در می آورید مسئولین خدمتگزار و....
هر وعده که دادند به ما باد هوا بود
هر نکته که گفتند غلط بود و ریا بود

چوپانی این گله به گرگان بسپردند
این شیوه و این قاعده ها رسم کجا بود ؟

رندان به چپاول سر این سفره نشستند
اینها همه از غفلت و بیحالی ما بود!

خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند
هر چیز در این خانه بی برگ و نوا بود .

گفتند چنینیم و چنانیم دریغا ...
اینها همه لالایی خواباندن ما بود !

ایکاش در دیزی ما باز نمی ماند
یا کاش که در گربه کمی شرم و حیا بود
با سلام . من و همسرم کارمند هستیم و متاسفانه هیچ کدام ما ماشین نداریم . و برای رفتن به سر کار که خارج از شهر میباشد هر روز صبح باید کلی هزینه سرویس و.. بدهیم مخصوصا پاییز و زمستان تو هوای سرد ماشین هم پیدا نمیکنی . ما هم ثبت نام کردیم اما متاسفانه هیچ کدام برنده نشدیم . این طرح که خانواده پلاک فعال نداشته باشه خوبه چون به مصرف کننده واقعی میرسه حتی باید شرط واریز نصف وجه رو یر تمیداشتند که اگر واقعا کسی خوردو نیاز داره و پول داره بهش برسه ‌. و افرادی هم که خوردو فرسوده دارن جز شرایط قرار بگیره . ولی متاسفانه خیلی ها ماشین داشتن و در قرعه کشی هم خوردو بهشون افتاد این خیلی بی انصافیه . متاسفانه خیلی ها دلال هستن . انشاله که در طرحهای بعدی ..اما با درایت کامل دولت و وزرات صمت و کاهش راند خواری و هزار و یک مسایل دیگه که زندگی مردم رو تحت شعاع قرار داده ...
من دو پسر 26 و23 ساله دارم و ی پراید 82 به نظر شما این برای خانواده من و دو پسر دم بخت کافیه
الکی میان قوره میندازن پسر عمو پسرعمه دختر خاله واسه آنا در میاد
شما راست میگین ماشین هایی پیش فروشی دی ماه تکمیل وجه شده شش ماه میگذره میگین فاکتور نشده بدین دست مردم
اتفاقا شرط جدید واسه قطع دست دلال خوبه. بشرطی که اینم بررسی بشه اون پلاک فعالی که خانواده داره چه ماشینیه ، مدلش چنده و.... کسی که تو یه خانواده یه پلاک فعال مثلا یه ماشین مدل بالا داره با اون کسی که یه پراید مدل ۸۸ داره میخواد عوض کنه یکی هست؟ خب اینارو هم در نظر بگیرین . بعدشم کسی که همون پراید ۸۸ رو داره اگه احیانا برنده شد تو قسط بعدی که مطمئن باشین اونو میفروشه میده بهتون خیالتون راحت ولی کسی که ماشین مدل بالا داره که این کار رو نمیکنه یه مدل بالا دیگه میگیره برا خانواده اش
بااین مسولینی که ماداریم متاسفانه، برای منافع خودشونم که شده هیچ وقت به نفع مردم کارنمیکنند، وبه فکرمردم نیستند، اگه به فکرمردم بودند الان نبایدپرایدبیکیفیت که مثل قوطی کبریته الان قیمتش سربه فلک زده، برای همینم که شده وجیب خودشون روازاین دوشرکت لگن سازی پرکنندجلوی واردات ماشینای خارجی روگرفتند، اگه واردات آزاد بشه مطمنااین دوشرکت لگن سازی ورشکست میکنندوباعث میشه چیزی عایدشون نشه، الان مردم چاره ای ندارن برای خریدازاین دوشرکت به امید ورشکستی این لگن سازان ایرانی
اون وقت چون بابای من ماشین داره من حق ندارم با پول خودم واسه خودم ماشین بخرم؟ یا حتما باید برم از بازار آزاد خون پول باباشونو بدم بخرم
این چه جور طرحی هستش من یک پراید 10 ساله دارم می خوام عوضش کنم یه ماشین بهتر بگیرم ایا من حق ندارم شرکت کنم بعد نمایندگی ها و از ما بهترون همه ماشین هارا هاپولی کنند .....
دوبارشرکت کردم قرعه کشی قرعه بنامم درنیومدیه ماشین قراضه پرایدبابام داره صدای تراکتورمیده حالا بایدچیکارکنیم بریم بازارازاد بااین وضع اقتصادی پایین بقیه درومیکنند میرندچوبشوماها میخوریم
چرااولویت رادرنظرنمی گیریدقرعه کشی بایدمیان سرپرست خانوادهاانجام بشه من یک خانواده چهارنفره هستم هنوز یک خودروندارم دوبار هم ثبت نام کردم اسمم درنیومداماپسرهمسایه ام بااینکه مجردهست ونیازچندانی نداشته اسمش درآمده ولی ما که چهارنفرهستیم واقعانیازداریم گیرمان نیومد
منم موافقم با این محدودیت جدید واقعا به دست مصرف کننده میرسه
اگر کسی ماشین فرسوده یا بهر حال قدیمی داره و میخاد تبدیل به احسن کنه چیکار کنه؟
یا یکی که مجرده و پدرش خودرو داره؟؟؟
کسی که دلاله با روشهای دیگم قابل شناساییه... این کار بازم چاره مشکل نیست
ماهردو مرحله ثبت نام کردیم که خوشبختانه سری دوم برنده شدیم
شماها چه ساده اید این دو خودرو ساز اصلا خودرو به این اندازه که میگن نمیتونن تولید کنن همش دروغ. دقت کردین شرایط همش دارن سخت تر میکنن. من خودم به سختی دو نفر پیدا کردم که ماشین به نامشون نباشه تا بتونم ثبت نام کنم حالا باید خانواده ماشین نداشته باشن. به نظر شما خانواده ای که ماشین نداره اصلا وجود داره اگرم وجود داره نمیتونه از لحاظ مالی خودرو بخره. یه جای کار میلنگه میدونین کجا. اینجا که قیمت خودرو فزاینده رو به افزایشه سر مردم به قرعه کشی و ثبت نام گرم می کنن به امید ماشین دار شدن تا بازار خود به خود کنترل بشه.
بحث رانت و این چیزا به کنار، اصلا نحوه پیش فروش به صورت قرعه‌کشی اشتباهه، باید نحوه فروش تغییر کنه و قیمت ها ی بازار هم به نحو دیگه کنترل بشه، ضمنا تا زمانی که طبق قانون تجارت و دلالی، از لال ها پشتیبانی بشه و قانون تغییر نکنه وضع همینه
سایپا بهتره خسارت تاخیری که مهر ۹۸ تحویل داده بپردازه بعد دم از اعتماد مردم بزنه مردم ناچارن آهن پاره سوار شن چون مملکت از پای بست ویران است
در ضمن این شرایط مسخره تملک یک خودرو در خانواده رو بردارین تا مردم بتونن خودرو هاشونو تعویض کنن اگه عرضه دارید از طرق دیگه جلوی مفاسد رو بگیرید
یک پیکان وانت که با ان کرایه کار میکنم وبا نظر اقایون پلاک فعالیم وحق شرکت ندارم
نمیشه خواهش کنیم سربازان گمنام اقا امام زمان این جا هم دست به کار بشن .
من یه زن بی سرپرستم شونزده ساله شوهرمو ازدس دادم ازپارسال تاحالابه خاطردستام نمیتونم یک کیلوباربردارم دخترم زمین ارث باباش روفروخته که ماشین بخره اونم برای جحیزه اش بوددوبارثبت نام کردم ولی اسم مابخاطریه مش دلال وپارتی بازی درنیومدخدایش انصافه ادمای مث مابدون وسیله باشن بعدیه مش ادم چهارتاچهارتاداشته باشن من دیدم که ادمی بودکه بدون قرعه کشی ماشین بهش دادن
درست همون ساعت اول که نتیجه قرعه کشی ها رو اعلام کردن همون موقع من کد رهگیری رو که زدم گفت که کد رهگیری شما انتخاب شده است بعدا تا پول رو جور کردم و خواستم که برم و بریزم یعنی 2الی 3ساعت بعد متوجه شدم ک این دفعه میگه کد رهگیری شما برنده نشده

به نظرتون این یعنی چی؟
خودروسازهامدعی هستند سالانه یک میلیون تولید دارند ولی حداکثر سالی صدهزار خودرو روانه بازار میکنند این یعنی نهصدهزار خودروی تولیدی توسط خودروساز روانه بازار آزاد یا سایر بازارهای ناشناخته داخلی یا خارجی شده یا احتکار میشود. بدیهی است که باسه برابر شدن نرخ ارز فروش خودرو برای خودروساز باقیمت ده درصد بالاتر ازسال پیش ابدا مقرون بصرفه نبوده و لذا از بیرون دادن محصولات امتناع میکنند ریشه مشکل دربی ثباتی اقتصاد و زوال ارزش پول ملی است متاسفانه...
دوستان پاییز ۹۸ شرکت بهمن خودرو مزدا وانت قیمت گذاشته بود ۱۰۰ میلیون که فروش فوری با تحویل یک ماهه ام داشت امسال خرداد ماه قیمت همون خودرو از طرف کارخونه ۱۷۰ تومن اعلام شده یا اینکه شرکت ام وی ام الان محصولاتش بصورت اقساطی میفروشه با شرایط نصف نقد و مابقی بصورت اقساط و با سود ۲۱ درصد و هیچ محدودیتی برای ثبت نام نداره و قیمت خودرو هاش نسبت به ۸ ماه پیش حدود ۵۰ درصد بالا برده و خودرویی میفروشه که صد درصد وارداتیه
با این توضیحاتی که خدمتتون عرض کردم به عمق ماجرا پی ببرید پ: اینکه تحریم هستیم، اینکه واسطه هست، اینکه قطعات نداریم و...
من خودم هم خودرو ثبت نام کردم و در هر دو مرحله بخت با من یار نبود الان نمیدونم به بخت بدم لعنت بفرستم یا به ...
اینجور ک معلومه حالا حالا باید سماق بمکیم .آخه یعنی چی پلاک فعال توخونواده نداشتن. حالا ماداداشمونو باماشین قراضش بزور زن بدیم که مثلا بتونیم توقرعه کشی شرکت کنیم که حالا شاید شاید برنده شیم باباخودت قضاوت کن انصافه..مردمو چی فرض کردن این چه استدلالیه
با ۶۰ سال سن نتونستم یه ماشین صفر و تمیز و سالم زیر پام باشه. تو ین گرونی و تورم یه پرشیا مدل ۸۶ با ۳۰۰هزار تا کار خریدم که قیمتش از قیمت صفر ۱۵ تومن کمتره، چرا با این مبلغ حتی یک ماشین صفر زیر پام نباشه که شرمنده بچه هام نباشم که میتونم یه مسافرت ببرمشون(آخه همش تو تعمیر گاه هست. یجاش رو درست میکنیم یجای دیگش خراب میشه و باید باشه تعمیرگاه ) آخه با این مبلغ همین مدل ماشین صفر کارخونه ای میتونم بخرم. ثبت نام کردم اما اسمم در نیومد.چکار باید کنم؟ این انصافه؟ به گفته یکی از تو همین کامنت ها که ایران خودرو اول استعلام میگیره که ببینه پول هست تو حساب یا نه بعد اسمی میره برای قرعه کشی. شاید من تو حساب دیگه پول باشه که هست. چرا نباید اسم من دربیاد؟ چرا سوار شدن یه ماشین صفر باید بشه آرزو؟ چرا؟
، بابای من نمیزاره با خودروش بوقی هم بزنم حالا چرا من تو این کشور نباید خودرو داشته باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده یک خورو پارس 1986دارم دوبار سرسلیندر عوض کردم سه بار ازسال پیش اب وروغن قاطی کرد دوتا بچه بزرگ دارم وخود هم باز نشسته اموزش وپرورشم،، با طرح جدید شما بازار دلالها گرم شده ،، انها گران میکنند شما هم به قیمت روز میفروشید،،، اینقدر به شعور مردم توهین نکنید شما ودلالها دستتان در یک کاسه است
چرا اینقدر کثیف و دروغگویید
داخل خانواده خودم و خانواده دوستم کسی پلاک فعال نداره ولی در قرعه کشی فرمالیته برنده نشدیم
ننگ بر این حاکمان دروغگو
تا می تونن خوب بتازونن چون دنیا همیشه روی این پاشنه نمی چرخه
باسلام خدمت همه
داخل خانواده خودم و خانواده دوستم کسی پلاک فعال نداره ولی در قرعه کشی فرمالیته برنده نشدیم
ننگ بر این حاکمان دروغگو
چرا تو دنیا همچی اتفاقهای نمی افتد مثلا همین چین کمونیست دوست صمیمی ایران که جمعیتش چندین برابر ما هست برن بپرسن چگونه به مردمش ماشین و خدمات میدن اینها هم همین کار انجام بدن واقعا اگر ما نمیتوانیم مردم خود را تامین کنیم راهش واردات هست بگذارند مردم ماشین وارد کنن با تعرفه صفر در صد ببین کی اشغال های ایران میخره
خب من با دو بچه يه ماشين مدل 84با اين اوضاع گروني چطور بدون ثبت نام صاحب ماشين نو شم؟خيلي طرح بديه عدم وجود پلاک فعال.خيلي راحت ميتونستيد کارت ماشين پلاک فعال رو حداقل ضميمه پرونده کنيد تا متوجه بشيد خيليا مثل من قصد نو کردن ماشينشون رو دارن و دلال نيستن.راستي دلال کارشو بلده هر شرطي بذاريد اون دلالي و واسطه گريشو پيش ميبره فقط اين قوانين دودش تو چشم من و امثال منه
چطور۲ سال پیش میرفتی نمایندگی تشویق میکردن ماشین بخری و بعضا قسطی بدون سپرده هم میدادن ،حالا چه اتفاقی افتاده که علی رغم گرونی بی حد خودرو ،چند بار هم شرکت میکنی چیزی در نمیاد و اینقدر محدودش کردن.باید علتش تبیین بشه تا بفهمیم.
طرح نداشتن پلاک فعال درخانواده منطقی نبست زیرافردیکه ماشین مدل پایین دارد وچندسال است ازابن ماشبن استفاده میکند نمی تواند ثبت نام نماید ودرثانی خرید ازاد هم بعلت گرانی ممكن نیست
آیا واقعا به این همه اعتراض جوابی داد ه میشود؟!!!ا یا اصلا بهش فکر میکنند گه مسئولین واقعا مدیریت داشتن جلوی دلال بازی و میگرفتن مردم برای ثبت نام این خوردروهای مزخرف به این در و اون نمیزدند اون خانواده هایی که کلا ماشین ندارند فکر نکنم الان هم از پس این ثبت نام ها بر بیان همه اش مسخره بازیه
شما واردات و آزاد کن ببینم کی از این پخ ها میخره.
سلام
چرا دست از مسخره بازی در این اقتصاد بر نمی دارید
هرروز هرساعت با یک کالا مردم و سر کار می‌گذارید وحتی به دلیل این آشفته بازار مردم و حریص با آوردید
شجاعت داشته باشید اعلام کنید ما نمی‌توانیم اولشم دنبال پر کردن جیب خودمون هستیم
بخدا قسم مدیران اگر مثل مردم زندگی کنند هیچ آدم عاقلی صداش در نمیاید
چقدر باید این مردم تاوان بدن!
اگه نمیتونید میزان عرضه و تقاضا را کنترل کنید، واردات را آزاد کنید، گمرک ماشین را کم کنید، این مسخره بازی هم جمع میشن.
سلام مسؤلین سایپا وایران خود وکلا وزارت صمت برن یه کم سم موش بگیرن بخورن راحت شن با این شرط پلاک فعال خانواده که گذاشتن واقعا متأسفم
آخه الان خیلی ها ماشین بالای ده سال کارکرد دارن،یعنی باید اونا بفروشن تا شاید اگه شانسشون بگه ماشین به نام شون در بیاد.
و اگه درنیومد باید چکار کنن؟این قانون اشتباهه
شوهرم من 4ماه سرکاره یماه خونه
یه ماشین هم بنامشه که زیرپای خودشه
من تو اون 4 ماه چقد باید وقتو بی وقت رو به اینو اون بزنم برا یه ماشین یا چقد باید کرایه ماشین بدم
شبی نصف شبس بچم مریض بشه نمستونم تا دکتر بزرمش یا اینکه باید خدا تومن پول بدم از بازار ازاد ماشین بخرم
همه شرایط روهم داشتم تا الان که قانون جدید هر خونوار یه پلاک رو گذاشتید اخه این چه قانونیه
8ماهم هر دوره تلاش کردیم نتونستیم ‌‌تا قانونش عوض کردن یکدفعه ای شد دیگه کلا..
سال ۹۰ راحت سایتو باز میکردی با هزت و احترام ماشین ثبت نام میکردی نه شلوغی نه زدوبندی سود مشارکتی موقع تحویل با سلام و صلوات کارواش برده شسته تحویلت میدادن ..الان چی ای خدا ایران چ بلایی سرت اومد طی ۹ سال ..ایران زخمی کی قراره مرهمت بشه
خانواده ای که بچه هاش ازدواج کرده وماشین دارن چکار به پدر ومادرش دارن که نتونه ثبت نام کنه اتفاقا ما باید بتونیم ثبت نام کنیم تو این احوال بازنشستگی وپیری اینا دیگه چه مصقره بازی درآوردن
خدا از سرشون نگذره انشاالله
اینها فقط سر کار گذاشتن مردم است.
مگه همه دنیا بازار خودرو خود را اینجوری بهینه می‌کنند.اگه راست میگن فقط یکسال واردات را آزاد کنند.
عزیز همیشه اینها طلبکار مردم بودن و فقط ما را برای انتخابات میخوان.
من تا یادمه ما یا در جنگ بودیم یا تحریم وووو
واینها بهانه‌های خوبی است تا سوارمان شوند وجیک نزنیم.
عرض سلام وادب.شرط فعال نبودن پلاک یه اجحافه در حق کسانی یه ماشین مدل پایین دارن.من کسانی رو در بین همکارانم سراغ دارم که حتی ماشین صفر دارن وچند تا ماشین در منزل دارن به اسمشون هم در اومده!!!!حالا ممکنه تمام ماشین ها به اسم یکی از اعضای خانواده باشه.بسیار متاسفم از وضع قوانین این چنینی
اگراختلاف قیمت باکارخانه کم بشه همه میتونن خودروی موردنیازشونوخریداری کنن اماافسوس که اینها جزحیله ونیرنگ چیزی ندارن لااقل خودمون به فکرهمدیگه باشیم
سلام به خدا خسته شدم ده ماهه دنبال یک ماشین هستم خودم هم کارگر هستم چون پسرم دانشجو از خرج خانواده ام بریدم تا بتونم برای ماشین ثبت نام کنم دلال ده میلیون تومان خواست نداشتم الان هم دو بار ثبت نام ایران خودرو کردم نشد به خدا دوروغ میگن باز هم دستشان با دلال یکیه
با سلام
مشکل خودرو سازی کشور فقط با یک مدیریت متفاوت با سنوات گذشته حل میشه با سرمایه گذاری شرکت های خارجی واقعا مردم خسته شدن
لیاقت ایرانی این نیست
سلام بنده هم با واریز نصف وجه قبل از قرعه کشی موافقم چون دست افرادیکه الکی ثبت نام میکنن و بعد از برنده شدن دنبال آب کردن حواله میگردن کوتاه میشه یه مورد داشتیم سری اول قرعه کشی پارس ال ایکس برنده شد ماشین هم داشتن دنبال پول نزول میگشت تا ثبت نام کنه بعد بفروشه. مطمئنا نخبگان صنعت خودرو سازی اگه نیم ساعت فکر کنن به همه این نتایج میرسند. فقط به فکر سود خودتون نباشید ...
آقا قرعه کشی رو بین سرپرست خانوارها انجام بدید، هر کی رو میبینی ۲ تا ۳ تا خودرو داره، به پیشنهاد دوستمون لطفا بین سرپرست خانوارها قرعه کشی انجام بدید.
سلام. اینقد قضیه رو پیچیدش کردن که کلا یادمون رفته تکنولوژی ۵۰ سال پیش خودروسازی کشورهای کره و فرانسه رو داریم میخریم. همکارمون شاهین برنده شد همیجور داشت اشک میریخت. خودش ماشین داشت به اسم پسرش در اومده بود.بقیه همکارا هم از سر حسودی مسخرش میکردن و میگفتن حالا پولشو از کجا میخای بیاری..‌. اوضاعی بود کلی خندیدیم ...
فقط از دست شما شکایت به خدا میبرم چون با چه مکافاتی پول جور کردیم وبا چه مکافاتی ثبت نام کردیم تا شاید در این قرعه کشی ها برنده شویم برنده که نشدیم حالا گل بود به سبزه آراسته شد شرط جدید گذاشتید من که بعد از ۶۰ سال سن یک ماشین آر دی با عمر ۱۱ سال دارم نباید شرایطی فراهم باشد ماشینم را عوض کنم تا از این لگن نجات پیدا کنم کلا" طرحتان از اول ناقص بود و بدرد مصرف کننده واقعی و نیازمند نمی خورد بیشتر به نفع دلالان در آینده است تا حسرت بدلان بیچاره خوش باور یا حق
عزیزان من اصلاخودتان راناراحت نکنید
این ها فکرخودشونند
آقازادها که اصلا چنین ماشینهای سوارنمیشند
خداشاهدتقصیرازخودملت ایران است
اون موقعی که بنزین گرون میشه یک روزقبلش همه توصف پمپ بنزینی بادوتاگالن 20لیتری...
اون موقعی که برای خریدماشین صف میکشید تاماشین گرون قیمت ازچنگ دولت دربیارید
باباهمین دولت بازارا آوردا پایین تاقیمت خودشوببره بالا
ازفردابرنج قراره گرون بشه برید بخرید بیارید خونه انبار کنید
هربلایی سرشما مردم بیاد حقتونه
باعرض سلام
بنده زمانی که پراید40ملیون بود خواستم بگیرم که گفتن آقا اونایی ک میخوان ماشین بخرن دست نگه دارن که خودرو رو میخوایم ارزون بکنیم بعدش مام دست نگه داشتیم ک یهو شد 50ملیون باز گفتن ارزون میشه این قیمتاحبابیه شد 60ملیون باز گفتن صبرکنید شد70ملیون و 80ملیون حالا میدونید جالبیش کجاست اینجا ک من سرپرست خانواده 5نفره هستم اجاره نمیدم زندگی خیلی ساده اصلا چیزای تجمالتی نمیخریم خانواده خیلی خیلی کم خرج اصلا تاحالا تفریح نرفتیم خلاصه گوشت نمیخوریم پسته نمیخوریم و.... بااین وجود الان از اون موقع به زور تونستیم 10ملیون پس انداز بکنیم و پولمون شده 50ملیون ولی بازم نمیتونم پراید بخرم چون پولم نمیرسه اونم باکلی پس انداز اجباری یعنی باپس انداز کردن هم نمیشه چون خودرو بیش از حد گرون شده آیا واقعا نمیشه جلو اینو گرفت یک ماشین تو کارخونه 60ملیون اونوقت بازار آزاد 160ملیون خب ایانظارتی نیست
اون خانواده ای که کلا پلاک فعال نداره یعنی استطاعت خرید یه خودرو حتی مدل پایین و ارزون رو نداشته یا نیازش رو نداشته
پس اگه این خانواده خودرو برنده بشه قطعا و بلاشک حواله اون خودرو رو میفروشه اونم به قیمتی ناچیز
و باز کی این وسط سود میکنه
بله مثل همیشه دلال
پس همچین شرطی کاملا چرت و بدون فکر هستش
۱ به این دلیلی که اون خانواده هایی که یه خودرو مدل پایین و فرسوده دارن و نیاز واقعی به یه خودرو صفر دارن به حقشون نمیرسن
۲ اینکه چرا یه قانون درست نمیزارن که دفتر خونه ها وکالت تحویل خودرو و اینطور چیزا نزنن برا این نوع خودرو ها
من دیدم که این کارو میکنن
۳ یه جرم تعریف کنن برا فروش این خودرو ها تو سال اول
که در صورت فروش شخص فروشنده محکوم به پرداخت مابه تفاوت قیمت خودرو کارخونه و بازار بشه
تا دست دلال واقعا از این داستان کوتاه بشه
سلام. تکلیف اونایی که از خانواده جدا زندگی میکنن وکنار پدرشون نیست چی؟
اگه راست میگن بگن تو ۴۸ ماه کی پلاک فعال داشته. هرکی نداشته یعنی نتونسته بخره
برا قرعه کشی هم اونایی که اسمشون در نمیاد لااقل یه امتیاز تو قرعه کشی بعدی داشته باشن
آقایون که این شرایط رو میزارین لطفا قبلش خوب فک کنین که توی خانواده چند نفره ممکنه هرکدوم تو یه شهرستان باشن هرکدوم به ماشین نیاز دارن یا اصلا پدر خانواده یه ماشین پراید مدل پایین داره حالا پسر خانواده با هزارتا وام و بدبتخی پول جور کرده و میخواد ماشین داشته باشه آیا این قانون شما درسته انصافا و خدایی؟؟؟لطفا به فکر ما جوانان باشید.
به نظر بنده وطبق تحالیل اقتصادی وبنابرروندافزایشی گذاشتن شرطهای جدیدبرای تملک خودرو به یک نتیجه می‌توان رسید:
ما بدبختیم.
شماکشورهای همسایه راببینیدچطورماشینهارا اشانتیونی می‌دهند.اونوقت ماباید تسبیح بدست بگیریم تابرنده ماشینی بشویم که بایدپولش را کامل وطبق نرخ روزبدهیم
شرط بعدی ثبت نام

تا آخر اسفند 98 خودت و پدر مادرت خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا را ندیده باشد.
با اینکه دو بار ثبت نام کردم و برنده نشدم یه مقدار داشتم امیدوار میشدم به روش ثبت نامشون ولی با با این روش ثبت نام جدید کاملا نا امید مون کردن .
دو روز دیگه میگن اگه پدر بزرگت قبلا ماشین بنامش بوده حق ثبت نام نداری.
والا این نه منطقی نه وژدان این چه قانونه این جور مردم اذیت میکنین ...
شرط خوبی گذاشتن من سه ساله میخام ماشین بخرم جور نمیشه ما اصلا تو خونوادمون ماشین نداریم به نظرمن اینجور شرایطی خوبه
سلام
دولت و خودروسازان واقعا چقدر به فکر مردمند!!! یه طرحی دادن فقط برای اونهایی که خودرو ندارن، واقعا دستشان درد نکنه.
اما پس چرا اینجوری شد... بازم که سر نیازمندان واقعی بی کلاه ماند.
چرا مردم را سرگرم میکنید ؟ تا...
آخه بی فکری و بی تدبیری تا کی؟؟؟؟ میان ابروشو درست کنن چشمشم کور میکنن! اول که شرط واریز وجه رو برداشتین این همه بی عدالتی شد هیچ کسم صداش درنیومد الانم که این شرط مسخره ی خانواده... یعنی لیاقت ما ایرانیا اینه یه خانواده ی شش نفره یه پیکان درم و داغون به نام پدرمه ما بچه ها که همه بالای 20 سال سن داریم حق خرید خودرو نداریم ... کوروش کبیر کجایی که ببینی سر مملکتت چی اومده
اقوام ما همه ماشین با پلاک فعال دارن دوتا قرعه کشی هم ثبت نام کرده بودن سری دیگه نمیتون ثبت نام کنن شانس ما که ماشین نداریم بیشتر میشه
این شرط جدید واقعا بی انصافیه من یه پراید قراضه مدل ۸۴ دارم که چند ساله نتونستم عوضش کنم .واقعا اگه از درد دل مردم خبر داشتند این شرط رو نمیزاشتن .
داستان خودرو سازی ایران پایانی ندارد و این قرعه کشی و حذف دلال ادامه داستانهای قبلی است.چهل سال حمایت از تولید داخلی این دست مریزاد به مردم .خودرو ساز هر چه دلش خواست درست میکنه قیمت را هم خودش تعیین می کنه ودر آخر نیز ضرر میکنه !!! دیگه بهتر از این نمیشه آفرین به خودرو سازان!!!مبادا خجالت بکشیدمردم همچنان محکم پشت تون هستند فقط اگه بازم ضرر کردین یک دفعه اعلام نفرمایید تا مردم آمادگی کمک به شما عزیزان را داشته باشند!!!!!!!!!!!!!!
بامحدودیت نداشتن پلاک فعال خانواده موافقم تا افراد مثل من بعد۵۵سال صاحب خودرو شوند
آقا اینا فقط نقشه است با این روشها جیب دولت پر کنند الان صف گواهینامه قیامت صف تعویض پلاک قیامت .میدونید چقدر دارن پول به جیب میزنن .اگه راست میگن اعلام کنن هر کی ماشین میخواد بیاد نمایندگی قیمت کارخونه ماشین تحویل بگیره آیا کسی از بازار آزاد ماشین میخره .الان این روش که گذاشتن علاوه بر اینکه قیمت پایین نیاورد بدتر بالا کشید(تورو خدا به این ملت رحم کنید این همون ملتی که برای جمهوری اسلامی خونها دادن تظاهرت کردن.این رسمش نیست)
ناموسا کیا توی خونوادشون کلا ماشین ندارن و سایر شرایط ثبت نام رو دارن؟ میخوام ببینم اصلا داریم؟؟
من خانواده ای سراغ دارم که اسم سه نفرشون تو قرعه کشی در اومد ماهم تو کل فامیل هیچ کدوم اسممون در نیومد به نظرتون مشکل از کجاست جز اینکه باز هم پارتی بازی میکنن
یعنی کشور از این بهتر داریم؟ تو خارج جوان ۱۸ ساله چه ماشینی زیر پاش هست اونوقت تو کشور ما چون بابام یه پراید داره دیگه من نمیتونم به این ماشینم که نمیشه گف ارابه ثبتنام کنم .نه قرعه کشی تو کار هس نه ماشینی مردمو فقط دارن سرگرم میکنن
واردات ماشین را ازاد کنید با تعرفه صفر درصد...دیگه کسی سراغ بهترین ماشین داخلی نمی ره
سلام چی شده مردم دلال ترش کردید ، دمشون گرم با این قانون جدیدشون ، گربه دستش به موش نمیرسه ، شماها هم اگه عرضه داشتین هزار برابر از دلالها زالو تر بودین ، همه تون یا یک ماشین دارین دنبال دومی هستین یا ماشین دارین میخاین عوضش کننین، کسایی هم که اصلا ماشین ندارن برن بمیرن نه ، پس درود به این دولت و لعنت به کسایی که فقط به فکر ارامش و رفاه خانواده خودشون فقط خودشون هستند ، درود بر روحانی وسایپا و ایران خودرو . ( ای مردم نامرد )
واقعا کسی هست که نظرهای مارا ببینه ورسیدگی کنه چند ساله اسیر یه ماشیننیم هنوز موفق نشدیم امیدمون این ثبت نام بود که از همه افتضاحتر شد
از ماست که بر ماست .....
بجای اینکه مسئولین کارنابلد رو مقصر کنیم ، یه نگا به خودمون و کارمون کنیم !!! ثبت نام های جمعی برای ماشین هایی که ارزش دیدن هم نداره ، صف های طولانی رای دادن برای سرکار رفتن یه عده که بدبخترمون کنن و.......
از ماست که ماست ...... التماس تفکر
عزیزم تو بازارتو کنترل کن بذا من مصرف کننده برم این لگن تورو از دلالی ک دستت تو یه کاسس باهاش با یه اختلاف قیمت کم بگیرم یعنی انقد سخته؟؟؟
سلام. من که به عنوان یک دانشجوی این کشور متاسفم. یه سوال: می تونم بدونم قرعه کشی به چه صورت انجام گرفته؟ لا اقل این رو که دیگه می تونین از تلوزیون پخش کنید. حتما باید محرمانه باشه؟ شفاف سازی کنید تا کسی متهم تون نکنه!
Tm
واقعا باعث سر افکندگی یک شوهر هست که همسر معلمش برای خودش یک ماشین خریده و شوهر بد بخت که مخارج زندگی پاش هست همه راهها روش بسته بشه و عمری در حسرت و شرمنده بمونه شما مدیران سایپا هم یک حقوق بگیرید انصافا چقدر زندگی جمع کردید؟؟؟ اونوقت ما برای خرید یه خودرو پایین بمونیم
به امید تعطیلی این ۲ شرکت و اغاز واردات
سلام اسم من درقرعه کشی درنیامد از سایت دیوار خواستم ماشین صفر بگیرم پرشیا رو‌پرسید از محراب خودرو،۱۷۸ملیون گفتن کجاس نظارت .... مگه نظارت انقدر ضعیف شده که نمی تونه یه آگاهی های سایت دیوار یا سایت های دیگر زنگ بزنه قیمت کنه مچ دلال بگیره عامل گرانی خودرو همین سایت هاس که برای دلالها،سودزیاد میده دستشون بازه شایدم خود سایت ها دلال باشه اول باید دیوار و سایت های که خودرو خرید فروش میشه بسته بشه برا همیشه ....
اگر واقعاً قصد کوتاه کردن دست دلالها ورانتخوران را دارند سند خودرو را بیش از سه سال از نقل و انتقال مصون کنند تا کسی نتواند براحتی خودرو را بفروشد
برخلاف تمام دنیا عمل میکنند خودرویی که باید در بازار بصورت آزاد ورقابتی بفروش برسد به مردم تحمیل کرده وبا قیمت گران وبا قرعه به متقاضیان می دهند
هنگامی درب ورود خودروهای خارجی به کشور بسته تولیدات داخلی را با تصمیمات صاحب شرکت که منفعت طلبانه است اجرا می‌شود این روش خلاف قوانین بین‌المللی وخلاف شرع است
فقط اینو میگم کشوری که نمیتونه از پس تامین خودرو مردمش بر بیاد همون بهتر که نباشه.همه چیزو میتونن کنترل کنن خودرو رو نمیتونن واقعا بخاطر اینکه یک شهروند ایرانی شدم همیشه از خدا گلایه مندم.جای بسی تاسف که مردمو مسخره خودشون کردن.ایرانم باتو چه کردن؟
بندگان من این دنیا دنیای فانی است پس بیخیال مادیات و زینت های زودگذر دنیایی شوید که قطعا سرای اخرت بهتر است و در نهایت بازگشت همه ی شما به سوی ماست . ولی شما دنیای زود گذر را دوست دارید .
خودرو رو قطره چکانی به بازار عرضه کردن تا خودرو در بازار کم و مردم تشنه تر و بستر جولان دهی نمایندگان و دلالان رو فراهم کنن. وقتی آدمکهای خیمه شب بازی از خدا بی خبر در سایه بی کفایتی سازمان‌های نظارتی و بازرسی موفق شدن قیمت محصولات بی کیفیت رو بصورت حیرت آور در بازار بالا ببرن و قبح بالارفتن کذایی قیمتها رو بشکنن کم کم از موقعیت خودساخته استفاده و خود را در سایه گرانی ها و تورم 100درصدی، به قیمت های بازار نزدیک و نزدیکتر کردن. رکورد افزایش قیمت خودرو درکارخانه طی5 سال گذشته رو شکستن و جسورانه افزایش 3 مرتبه ای در سال رو برای خود موجه کردن....
تزریق قطره چکانی خودرو آگاهانه یا ناچارانه؟ اگر آگاهانه بوده که به خوبی بستر جولان دادن عروسک‌ها و دلالان خود را فراهم کردن و اگر بخاطر کمبود قطعه و تحریم (به نقل از خودشان) بوده چرا در تمام این همه سال نتوانستیم استقلال خود در تولید قطعات بسیار ساده و نه پیچیده محصولات بی کیفیت خود را کسب کنیم و خیلی خیلی زودتر اقدام به افزایش تولید هم بلحاظ کمی و هم کیفی محصولات خود کنید و بازار ولنگار و بی حساب و کتاب خودرو رو تنظیم کنید پس در هر دو حالت به مردم مظلوم و صبور ایران خیانت کردید.
واقعا با چه اعتباری به تحویل 3ماهه خودرو وعده داده اید شما که هنوز به بسیاری از تعهدات قبلی تحویل خودرو به مردم بینوا عمل نکردید. چطور خودرویی که 20 ماه از موعد تحویل آن گذشته را می‌خواهید به چندین هزار نفر 3 ماهه تحویل بدهید؟ اگر میتوانستید که ابتدا خودرو آن بیچاره ای که 20 ماه پیش تمام پول خودرو را پرداخت کرده تحویل می‌دادید. بعضا 10 ماه تا20 ماه سرمایه مردم نزد شما بلوکه و دلتان خوش است سود 15 درصد می‌دهید و از آن طرف خودرو را بقیمت روز تحویل می‌دهید. یعنی قیمت خودرو شما با تورم افزایش یابد و سرمایه مردم با چندرغاز سود بانکی. بنظر شما هر دو یکسان رشد کرده اند؟ خدا لعنت کند هر آنکس که ظلم می‌کند و غیر واقع حرف میزند. البته دادن سود هم برایتان سخت بوده که اینبار با وعده تحویل سه ماهه خودرو، تخصیص سود به پول مردم را حذف کردید. احتمالا رویتان نشده سود خواب سه ماهه پول مردم رو روی قیمت خودرو بکشید. شرایط طوریست که به مرگ گرفته اید تا مردم مظلوم ما به تب راضی شوند.
در تمام این سالهایی که گفتید تحریمیم چه کردید؟! چه شد مدیریت استراتژیکتان، چه شد چشم انداز توسعه تان، چه شد استقلال تولید و خودکفایی، چه شد رقابت با استانداردها و کیفیت‌های جهانی؟! چه می‌کنید، پس چه شد منشور اکرام و احترام به حقوق مشتری؟ اصلا اپسیلونی به حقوق مردم فکر می‌کنید؟ دقیقا از روی چه آیه و نشانه ای باید پی ببریم که شما به این مهم فکر می‌کنید؟ شما از منش مردم کمال سوء استفاده را کردید. مردم مظلوم ما با عنایت به توصیه رهبری عزیز مبنی بر حمایت از کالا و تولیدات داخلی، از شما و محصولات بی کیفیتتان حمایت کردن. پس مردم به وظیفه خود بخوبی عمل کردن ولی شما ها چه، فقط سوء استفاده کردید و با لِه کردن حقوق مردم چیزی از تکریم مشتری در منشورتان باقی نگذاشتید. دیگر وقت آنرسیده مردم عزیزمان خود برای استیفای حقوقشان همدل و هم صدا کاری کنند که بازخورد آن تحقق شأن و منزلت مردم عزیزمان باشد. ما می‌توانیم اگر بخواهیم.!!
یا حق
سلام بنظرمن باید فقط پول از حساب سرپرست خانوار باشه، وهر خانوار توی سال حق واریز یک ماشین داشته باشه،، وشرط نخرید تا چند ماه را قبول دارم چون کسانی که دوره های قبل ثبت نام کرده، نتوان دوباره ثبت نام کن
تو دنیا ماشین میدن بعد پولشو میگیرند اما اینجا برعکسه همه کارهامون برعکسه خلاف جهت آب حرکت میکنیم
حواس مردم رو از دلار پرت میکنن الان تو کانال 19 هزار
سلام این شرطی که گذاشتین برای اون خانواده ای که یه ماشین مدل پایین داره و در سال چند بار می‌ره تعمیرگاه و هر دفعه چقدر باید خرجش کنه به نظرتون درسته ؟و به نظر شما عدالته؟؟؟؟؟!!!!!!
دویست نفر فقط از دوستان همکاران و اقوام که بنده در جریان بودم مثل خود من شرایط برنده شدن داشتن ولی هیچ کسی برنده نشد معلوم هستش چیکار میکنید خجالت بکشید
با عرض درود و ادب..
واقعا جای تاسف داره وضع چنین قوانین مزخرف و غیر کارشناسی شده ای...در حق قشر ضعیف واقعا اجحاف شده...من که یه ماشین مدل پایین قراضه دارم با اونی که چنتا ماشین خارجی تو خونش پارک هست رو تو یه رده میذارن...یه پلاک فعال تو هر خانواده بی عدالتی محض و کمک به رانت خواران و دزدان هست...با این شرایط حتی یه نفر نمیتونه مثلا ماشین مدل پایینش رو تعویض کنه حتی...واقعا مزخرف این قانون
یه ماشین مدل 87 دارم تو این مدت 2بار سیلندر ترکونده چن بار هم واشر سرسیلندر عوض کردم قصد داشتم ماشین جدید بگیرم بعد این قارقارک را بفروشم طلا های خانمم و گوشواره دخترم رو فروختم با هزار دردسر و به این در و اون در زدن یه وام جور کردم تا اگر احیانا اسمم در قرعه کشی درآمد بتونم ظرف اون مدت زمانی که تعیین کردن پولو واریز کنم حالا اسممون تو قرعه کشی در نیومد که هیچ رفتم اون طلا و گوشواره ای که فروختم را دوباره بخرم قیمت سر به فلک کشیده بود الان موندم چه خاکی به سرم بریزم پلاک فعال داریم ولی سن ماشین طوریه که یه پاش لب گوره ولی کار خانواده را لااقل را میندازه تو را بخدا وضعیت ما به کجا رسیده ما کجای دتیا داریم زندگی میکنیم بابا آهای شما مسئول محترم سن ماشین را هم در نظر بگیرید و بعد قانون پلاک فعال در یک خانواده را اجرایی کنید
باسلام شما که این قانون روگزاشتین اینومیدونید افراد یک خوانواده که چند فرزنددارند وهمه رفتن سرخونه وزندگیشون وماشین هم دارند باید اون فرززندی که ماشین نداره به پایه برادراش بسوزه ..شما اصلان فکرمیکنید که این قانون رو میزارید.
وای خدا چقدر ناراضی و معترض ...
وافعاً کسی خبرها و بعد مهمتر از نظرات مردمش توجه می کنه ..
خدایی اگه توجه می کردند وضعیتمون این نبود ..
حیف این ملت که شما لیاقتش رو ندارید ...
ماهم هفده سال عروسی کردیم تاحالاماشین نداشتیم دوبارثبت نام کردیم درنیومده سه تا هم بچه دارم وسعمون نمیرسه ازبازارازادبخریم ازبیرون هم بخایم بخریم با شص هفتادملیون بایدلگن پاره بخریم اخه این انصافه.کجای دنیااینجوری.کاش مسعولین به جای این کارا چندتاخودروواردکنن نیازبازارتامین بشه خودروارزون میشه.دلال بازی هم تموم میشه.
شما هیچوقت کاری انجام نمیدید که به نفع مردم باشه .مصرف کننده واقعی بدبخت که نیاز فوری به وسیله نقلیه داره باید یکسال پولش پیش شما بمونه .بعد تو این یکسال چه خاکی به سرش بریزه؟الان برادر من با زن وبچه بیکاره یه سرمایه جور کرده با قرض یه وسیله بخره کار کنه حالا باید یه سال پول مردم تو دستش باشه که تازه بعد یه سال بره ماشین تحویل بگیره .در نتیجه مجبوره برای اینکه کارش زودتر راه بیفته بره سراغ واسطه و بازار ازاد .
قرعه کشی دروغه این ماشینها فقط برای آدمهای خودشونه الان دو سری ثبت نام کردیم هیچی به هیچی.این برنامه ها رو جمعش کنید یعنی چی آخه
واقعا که چه مسخره بازیه شاید ینفر تو یه خانواده بخواد استقلال مالی داشته باشه رو پای خودش باشه وسیله دستش لازمه یه ماشین جور قوانین مسخرتونو دیگران باید بکشن این مردم چه گناهی کردن !
تکلیف اونایی که ماشین خراب و مدل پایین دارن و نمیتونن توی بازار آزاد ماشین صفر بخرن چی میشه .
سلام
بهترین کار توی این مملکت که خودروی خارجی وارد ایران بشه وهر کس بر اساس پولش ماشین بخره نه اینکه مرزها رو ببندد تا قیمت پراید ما با بهترین ماشینهای خارجی توی یک رده قرار بگیره
بقول یکی از این دوستان دولت مردم رو فقط برای راهپیمایی و انتخابات میخوان نه رفاه بیشتر
بعضی خانواده ها ماشین مدل پایین دارن قبول ولی بعضی خانواده ها همون رو هم ندارن اگه زمان ثبت نام نصف پول ماشین و تو حساب شخص به مدت 1 هفته بلوکه می کردن یه عده آدم که اصلا قصد خرید ماشین نداشتن پول نداشتن و فقط واسه امتحان شانسشون اومدن ثبت نام کردن حالا هم به نام شون افتاده با دللالی به یه عده دلال فروختن
تو رو خدا اول فکر کنین بعد قانون بزارین نه اینکه قانون بزارین بعد فکر کنین تا همیشه دست مصرف کننده از خودرو کوتاه مونده
بخدا انصاف نیست واسه اونایی ک پلاک فعال به اسم شون دارن ماشینشون مدل پایین وازکارافتاده ست ونمیتونن ثبت نام کنن. بایدیه برنامه ریزی کنن واسه کسایی که ماشیناشون فرسوده ست
شرایط بعدی باید کسی تو محلتون ماشین نداشته باشه
با سلام ببخشیدوامی بدین به ما که جوونیمون رفت ولی ماشین نتوانستیم بخریملطفا به ماهم نگاهی بکنین
دو بار ثبت نام کردم هر دو بار اسمم نیوفتاد اخه پلاک فعال داشتن اعضای خانواده چه ربطی ب اون فردی ک‌ماشین میخواد داره ماشین یه چیز شخصیه خدا ازتون نگذره که انقد مردم رو اذیت میکنیدو سرکاررپ میزارین مردمو فقط امید الکی میدید ب مردم .متاسفم .
ما باید چیکار کنیم.که یه لگن به قیمت گزاف بخریم؟
مدت دو سال است که فاقد خودرو هستم و به دلیل بالا رفتن قیمت در بازار سیاه چندین بار ثبت نام کردم همش بیهوده بود به نظر من خودرو سازان بی کفایت و لیاقت عرضه کالا و خدمات را به مردم ندارند و دولت باید به فکر واردات خودرو باشد و مردم را تحت فشار نگذارد تا منت این خودرو سازان را بکشند
با سلام من یه پراید مدل پایین داشتم به خاطر اینکه پلاک به نامم نباشه مجبور شدم ماشین رو به اسم خانومم بزنم تا در صورت برنده شدن بفروشم والباقی پول ماشین رو با اون پرداخت کنم حالا اگه بدونم صد در صد ماشین با قانون جدید به اسمم در میاد میفروشمش
تو رو خدا با این قانونها ما رو سرکار نگذارید
اگه راست میگید یک بار بگید هرکس تا الان ماشین نخریده فقط مجاز به ثبت نام باشه
من 12 سال گواهینامه دارم اما هنوز ماشین نخریدم .
من ثبت نام کردم بنامم ماشین کوییک s درآمده باور نمیشه
سلام. من دوبار ثبت نام کردم دفعه دوم ب نامم در اومد ایشاا..... ب تمام اونایی ک دوست دارد ب نامشو ن در بیاد
کسانی که دارید اعتراض میکنید به نداشتن پلاک فعال در خانواده، آیا اون کسی که کلا هیچ خودرویی نداره با شما که بقول خودت یه ماشین ده سال کار داری باید یکجور امتیازشون باشه؟ فعلا به حق خودتون قانع باشید،دیدید که گفتند برای کسانیکه خودرو فرسوده دارند هم مجددا اعلام میکنن
سلام همش دروغه خود ایران خودرو دلال واقعیه .همکارم چند روز پیش ۱۶۷ میلیون ریخت به حساب ایران خودرو گفت سه روز دیکه بیا پژو پارس تیو فایو تحویل بگیر. شرم بر شما با این خودرو فروختنتون.یه روز میرسه که ما توانایی خرید خودرو نداریم اونموقعه ایران خودرو باید بره زیر خاک‌
بنده یک دستگاه پراید مدل ۱۳۷۶ دارم ( فقط)
اینهم جزو پلکهای فعال میباشد؟
لطفا یه فکر هم برای طرح تعویض ماشین ما بکنید
ما مردم چقد بازیچه بی لیاقتی مدیران باید باشیم گل بگیرین درشو ماشین‌ها و انبار میکنین بعد گرون میکنین مظلوم نمایی هم میکنین بابا عجب روییه
برای حذف دلال از اول باید شرط عدم پلاک فعال در خانواده رو میذاشتن.... بعد از اینکه خانوادها ی بی پلاک ماشین دار شدن و حتی یک خانواده باقی نموند اونوقت فرصتو بدن به صاحبان خودروهای فرسوده.... یه قانونی هم بذارن هر کس تو ثبت نام برنده شد تا ده سال نتونه شرکت کنه....
آخه این چه وضعشه؟!
من به دلیل بیکاری مجبور شدم پدر و مادرم رو ول کنم و به تهران که کار هست مهاجرت کنم. حالا با این قانون گندی که گذاشتن من چطوری میتونم تو این آشفته بازار که ماشینا قیمتاشون ۲ برابر قیمت کارخونه س، صاحب ماشین بشم. بعدشم میگن جوونا زن نمیگیرن ،،، خب شماری که نمیزاری ما حتی یه ماشینم داشته باشیم (و نه خونه) چطوری ازدواج کنیم؟؟؟
این که میخواید محصول رو به خانواده هایی بدید که هیچ یک از اعضاش پلاک ندارن کار خوبیه ولی ما که خواهر و برادرمون خودرو دارن ولی ازدواج کردن و مستقل شدند و اصلا یه شهر دیگه هستن پدر و مادرش چه گناهی دارن یکدفعه بگید نمیخوایم به کسی خودرو بدیم لطفا اصلاح کنید این قانون مسخره رو
بدترین کار خودروسازان پس از تولید خودروی بی کیفیت با دلار ۴۲۰۰ این بوده که طرح پیش فروش چند ماهه تا یکساله را در نظر گرفتند که باعث تاسف فراوانه و مقصر اصلی دولت ایرانه که داره ازشون حمایت میکنه و پوشش میده ...تا رقابت در تولید به وجود نیاید بازار آشفته خودروهای بی کیفیت و گران سر و سامان نخواهد گرفت و جایگاه یا بازاری برای خودروهای با کیفیت خارجی وجود نخواهد داشت. با تشکر
سلام. دوستانی که اعتراض دارن به شرط نداشتن پلاک فعال در خانواده، خودشون رو جای امثال بنده بگذارند که ماشین نداریم. شما میخوای ماشین تو عوض کنی اما من میخوام یک ماشین داشته باشم. این شرط موقتیه. نگران نباشید.
وجود دو بازار با دو قیمت متفاوت باعث دزدی و دلال بازی میشه اگه فقط یه قیمت باشه دیگه هم دلال بازی خود به خود از بین میره و هم اینکه ماشین را فقط مصرف کننده واقعی میخره مث قبلا که با وجود فراوانی ماشین اینجوری مردم دیوانه وار دنبال ماشین نبودن چون قرار نبود کسی تو بازار دو برابر ازشون بخردش
با سلام
اسامی قرعه کشی افراد ثبت نام شده دو کارخانه ایرانخودرو و سایپا را بصورت شهر و استان، اعلام کنید، تعداد استان مازندران چند نفر برنده شدند؟
تورو خدا هر چقدر میتونید شرایط روسخت تر کنید تا ما که اصلا درخانواده ماشین نداریم والان ۲ مرحله ام درقرعه کشی ماشین به ناممان در نیامده بتونیم بدون قرعه کشی ماشین دلخواهمونو که یه عمره آرزو شده واسمون خریداری کنیم
تاکی باید تواین قرعه کشی مسخره هی شرکت کنیم هی برنده نشیم؟ چطوری ما ک تو خانواده هیچ ماشینی نداشتیم درنیومدیم ولی بقیه ک سه تا سه تا داشتن دراومد چطوری اونوقت عدالت رعایت میشه واقعا؟ تاکی باید توقرعه کشی هی ثبت نام کنیم؟ توبازار هم بخاطر اینک هیچ خودرویی نیست قیمتا سربه فلک کشیده اینجوری ک مردمو بیچاره تر کردین
پس بااین حساب هرخانواده ای که اعضای اون الان بیش ازیه ماشین دارن خوش به حالشون شده،حالا این خونواده هاکیاهستن ؟دقیقا خانواده هاییکه دستشون به دهنشون میرسیده وخیلی سال هم بنزین مفت سوبسیدداراستفاده کردن.حالامنکه پرایدمومیخوام تاموقع تحویل سوارشم وپس ازتحویل خودرو(تیبا)اگربرنده شدم پرایدوبفروشم وماشین جدیدروسوارشم احتمالادلال به حساب میام.
باورکنیدمن ۵مرحله ارقرعه کشی روشرکت گردم اونم با۴امتیاز هنوز خبری نشده امان از پارتی و..‌
من به عنوان دانشجوی این کشور متاسفم شرایطی که گذاشتین به جایه خدا نمیدونم قرعه کشی چیه قبلا که بحث قرعه کشی میومد منتظر بودیم ماشین ببریم الان پول که میریزی هیچ قرعه کشی هم لازم شده حداقل که میتونین آقای مسولان تعداد ماشین هارو اضافه کنین تا بشه قرعه کشی شما امیدواربود نه اینکه بجایه ده تا ماشین هزار تا اسمو قرعه کشی کنین یا نمیتونین یا ماشین کافی ندارین اجازه بدین ماشینهای خارجی وارد کشور بشه اینطور هم دلال ها هم کم میشه و هم یه پراید نمیره با یه ماشین خارجی قیمتش یکی بشه الان من خودم نزدیک ده باره که ثبت نام میکنم ولی برنده نمیشم خودمم یک دانشجوهستم پول کافی هم ندارم از بازار خرید کنم هربار هم بیست تومن پول ثبت نام میدم ولی اصلا خبری نیست خواهشا یه کاری کنین ما هم بتونیم ماشین داشته باشیم اگه هم نمیتونین کلا دیگه ثبت نام نکنین به خدا کار و قرعه کشی شما به جز استرس چیز دیگه نداره الکی دارین مردم رو مسخره میکنین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار