بازدید 7981

شمس اکسترا؛ محصولی جدید از شمس

کافیست عبارت فواید عصاره مالت یا فواید نوشیدنی مالت جو را در اینترنت جستجو کنید تا به مطالب بسیاری در مورد فواید عصاره این دانه غله برسید.
کد خبر: ۹۸۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 13 June 2020

شمس اکسترا؛ محصولی جدید از شمس

کافیست عبارت فواید عصاره مالت یا فواید نوشیدنی مالت جو را در اینترنت جستجو کنید تا به مطالب بسیاری در مورد فواید عصاره این دانه غله برسید.

«عصاره مالت طی فرآیندی به نام مالتینگ (فرآیند جوانه زنی جو) از این غله به دست می‌آید و سرشار از ویتامین‌های گروه ب و جایگزین مناسب برای بسیاری از مکمل‌های دارویی است.».

یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌دهنده نوشیدنی‌های شرکت شمس، عصاره مالت جو است. نوشیدنی شمس کلاسیک از جمله محبوب‌ترین این نوشیدنی‌هاست که برای تولید آن از ترکیب عصاره مالت جو، آب و رازک استفاده می‌شود. شمس محصول دیگری به نام شمس اکسترا مالت دارد که در این پست قصد داریم نگاهی کنیم به ویژگی‌های این محصول و تفاوت‌های آن با شمس کلاسیک.

شمس با مالت اکسترا 

این نوشیدنی جذاب شمس از ترکیب:

  • عصاره مالت سیاه (رست شده،‌ برشته یا بو داده)،
  • عصاره رازک
  • آب

 تهیه می‌شود.

رنگ تیره‌ و طعم تلخ و شیرینی دارد اما به علت میزان مالتی که در آن استفاده شده، طعم شیرین آن بیشتر است.

تفاوت شمس کلاسیک و مالت اکسترا 

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که شمس مالت اکسترا چه تفاوتی با سایر محصولات شمس به‌خصوص شمس کلاسیک دارد. از آنجایی که در تولید مالت اکسترا، میزان مالت بیشتری استفاده می‌شود، باعث شده این نوشیدنی نسبت به شمس کلاسیک رنگ تیره‌تر و طعم شیرین‌تری داشته باشد. بنابراین و برخلاف انتظار رنگ تیره مالت اکسترا باعث نشده این نوشیدنی تلخ‌تر باشد. این محصول همچنین نسبت به شمس کلاسیک غلیظ‌تر است و کالری بیشتری هم دارد.

خرید محصولات شمس

محصولات شمس در نقاط مختلف شهر در دسترس است اما به تناسب در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فراوانی بیشتری از آن وجود دارد. نوشیدنی ماءالشعیر شمس همواره جزو بهترین ماءالشعیر ها بوده و در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و زنجیره ای ایران قابل دسترس است. در پایان شما به ما بگویید کجا نوشیدنی شمس را بیشتر دیده اید و تنوع محصول را در قفسه های کدام فروشگاه بیشتر مشاهده نموده اید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان