بازدید 13935

بهترین راه آموزش زبان انگلیسی در منزل که نمی‌دانستید

این روزها افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. کمبود وقت و دغدغه‌های زندگی بسیاری را به فکر یادگیری زبان انگلیسی در منزل انداخته است. در این مقاله بهترین راه آموزش یادگیری زبان انگلیسی در منزل را بررسی می‌کنیم. اگر شما نیز می‌خواهید به‌سادگی زبان انگلیسی را یاد بگیرید، در ادامه همراه ما باشید.
کد خبر: ۹۸۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 11 June 2020

این روزها افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. کمبود وقت و دغدغه‌های زندگی بسیاری را به فکر یادگیری زبان انگلیسی در منزل انداخته است. یادگیری زبان انگلیسی در منزل اگر به شیوه اصولی انجام شود می‌تواند بسیار اثربخش و کارا باشد. در این مقاله بهترین راه آموزش یادگیری زبان انگلیسی در منزل را بررسی می‌کنیم. اگر شما نیز می‌خواهید به‌سادگی زبان انگلیسی را یاد بگیرید، در ادامه همراه ما باشید.

زبان انگلیسی ، سکوی پرش به سمت موفقیت

امروزه اهمیت زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند ما را با دنیای جدیدی از آدم‌ها و ارتباطات جدید آشنا کند. زبان انگلیسی برای شاغلین می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیر کاری ایجاد کند. همچنین یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیل در کشورهای اروپایی نیز می‌تواند فرصت‌های تحصیلی و آموزشی فراهم کند.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/22/1193712_262.jpg

چطور زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم؟

تا چند سال پیش کمتر کسی به فکر یادگیری خود خوان زبان بود. اما دغدغه‌ها و شیوه‌های نوین آموزشی باعث شده که یادگیری زبان انگلیسی در خانه به‌راحتی صورت بگیرید. در ادامه چندراه ساده و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل را مرور می‌کنیم.

1-    برنامه‌ریزی، خانه را به آموزشگاه زبان تبدیل کنید

اولین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل برنامه‌ریزی است. در حقیقت پیش از انتخاب منابع و خرید کتاب زبان بایستی یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهیم.  ازآنجایی‌که در منزل عوامل زیادی ممکن است باعث حواس‌پرتی شوند، باید ساعت مشخصی را برای یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهیم.

پیشنهاد متخصصان آموزش زبان انگلیسی این است که حداقل روزانه 1 ساعت را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهیم. همچنین نگارش جزئیات برنامه باعث می‌شود که در بلندمدت امکان ارزیابی دقیق و بازنگری در برنامه وجود داشته باشد.

2-   خرید کتاب زبان، درست به هدف بزنید

آموزش زبان در منزل با خرید کتاب انگلیسی شروع می‌شود. در حقیقت پس از برنامه‌ریزی بایستی با انتخاب درست منابع گام‌های خود را برای تقویت زبان انگلیسی گام‌به‌گام برداریم. انتخاب صحیح منابع به شفاف‌تر شدن مسیر آموزشی کمک می‌کند. بهترین راه برای تهیه کتاب نیز جستجو در اینترنت است.

امروزه سایت‌های زیادی اقدام به عرضه کتاب‌های انگلیسی می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب کتاب به سراغ منابع دست اولی مانند کتاب‌های top notch، American English File و Touchstone رفت.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/22/1193711_817.jpg

3-  موسیقی و پادکست، فضای خانه را انگلیسی کنید

بهترین راه یادگیری انگلیسی قرار گرفتن در یک محیط کاملاً انگلیسی‌زبان است. اما به دلیل محدودیت‌ها امکان حضور در چنین محیطی مثل سفر به کشورهای خارجی برای همه افراد امکان‌پذیر نیست. در این شرایط زبان‌آموز باید تمام تلاشش را به کار ببرد تا محیط خانه را به یک محیط انگلیسی‌زبان تغییر دهد.

یکی از این راه‌ها گوش کردن مداوم به پادکست و عادت کردن به موسیقی انگلیسی است. در ابتدا ممکن است کاملاً متوجه کلمات و جملات نشویم اما در این مرحله هدف صرفاً گوش کردن به زبان انگلیسی است. به‌تدریج می‌توان به معنی تمام کلمات و جملات پی برد.

4-   خاطره‌نویسی، راهی که شما را متفاوت می‌کند

یادگیری زبان با تکرار مداوم حاصل می‌شود. یکی از راه‌های تکرار زبان انگلیسی، نگارش روزانه به این زبان است. معمولاً آخر شب‌ها فرصت خوبی است تا خاطره یا گزارش کار روزانه خود را بنویسیم. از همین فرصت می‌توانیم برای تقویت زبان استفاده کنیم. پیشنهاد می‌کنیم هر شب حداقل یک صفحه به زبان انگلیسی بنویسید. این کار به‌تدریج مهارت Writing زبان‌آموز را افزایش می‌دهد.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/22/1193710_952.jpg

5-  در یادگیری زبان یک همراه پیدا کنید

یکی از چالش‌های یادگیری به‌صورت خود خوان یا سلف استادی، خستگی و فرسودگی است. معمولاً زبان آموزان بعد از مدتی از مسیری که به‌تنهایی طی می‌کنند، خسته می‌شوند. برای حل این مشکل می‌توان به‌صورت دونفره یا حتی گروهی اقدام به مطالعه و یادگیری زبان کرد.

همسر، فرزندان یا حتی دوستان خانوادگی و اجتماعی می‌توانند زبان‌آموز را در این مسیر همراهی کنند. شیوه یادگیری گروهی مزیت‌های زیادی دارد. به‌طوری‌که کارشناسان آموزشی پیشنهاد می‌کنند دانش آموزان و محصلان تمامی مقاطع مثل دبیرستان پس از خرید کتاب درسی دبیرستان به‌صورت گروهی اقدام به مطالعه کنند. این شیوه در یادگیری زبان نیز باعث می‌شود که نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم. همچنین می‌توانیم در یک گروه همدل و یکدست به‌سرعت مهارت‌هایی مانند Speaking را تقویت کنیم.

6-  فیلم و کتاب داستان، تفریحاتی برای یادگیری انگلیسی

یکی از راه‌های جذاب یادگیری انگلیسی، تماشای فیلم و مطالعه کتاب داستان است. تماشای فیلم، خرید کتاب عمومی و داستان خوانی به‌عنوان یک سرگرمی می‌تواند کمک شایسته‌ای در یادگیری زبان انگلیسی به زبان‌آموز کند.

تماشای فیلم زبان‌آموز را با موقعیت‌های طبیعی در زبان انگلیسی آشنا می‌کند و مطالعه کتاب نیز می‌تواند دانش لغات زبان‌آموز را افزایش دهد. از طرف دیگر استفاده از این روش‌ها، یادگیری زبان انگلیسی را به یک کار جذاب و بدون خستگی تبدیل می‌کند.

بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی در منزل، اولین قدم سخت‌ترین است

در این مقاله به بررسی بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی پرداختیم. معمولاً شروع یک کار و ایجاد یک عادت جدید، سخت و دشوار است. اما باگذشت زمان و قدم برداشتن در مسیر اهداف می‌توانیم این مسیر دشوار را به یک‌راه جذاب تبدیل کنیم. در این مسیر انتخاب منابع مناسب برای یادگیری و مطالعه مستمر کتاب‌های انگلیسی می‌تواند به زبان‌آموز بسیار کمک کند.

 سایت مارکا کتاب با درک همه این مسائل و دغدغه‌های زبان آموزان اقدام به توزیع انواع کتاب‌های زبان کرده است. در مارکا کتاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کتاب دنیا می‌توانید علاوه بر خرید کتاب زبان، انواع کتاب‌های درسی، کمک‌درسی و عمومی را تهیه کنید. پیش از خرید نیز همکاران ما شما را تا انتخاب بهترین منابع آموزشی همراهی می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب می‌توانید به سایت مارکا کتاب مراجعه کنید.

 

 


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها