بازدید 22819
۷
در گفت‌وگوی زنده «تابناک» با «پرفسور قناعتی» بررسی خواهد شد

آیا کرونا و «کووید-۱۹» در ایران مهار شده؟ چگونه؟!

آیا کرونا در ایران به شکست نزدیک است؟ اگر پاسخ مثبت است، چگونه به این نقطه رسیدیم و نقش مسئولان و دستگاه‌ها در رسیدن به این نقطه چه بوده؟ در جهان چه؟ آیا می‌توان اقدامات صورت گرفته در کشورمان و در دیگر کشور‌ها را مقایسه کرد و به گزاره‌های معنا دار رسید؟
کد خبر: ۹۸۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 02 June 2020
آیا کرونا در ایران به شکست نزدیک است؟ اگر پاسخ مثبت است، چگونه به این نقطه رسیدیم و نقش مسئولان و دستگاه‌ها در رسیدن به این نقطه چه بوده؟ آیا عملکرد بی نقصی ارائه داده‌اند یا هنوز هم ایرادات و مشکلاتی در عملکرد ایشان محسوس و مشهود است؟ راستی اوضاع ابتلا به این ویروس در جهان چگونه است؟

به گزارش «تابناک»، این‌ها تنها گوشه‌ای از سوالاتی هستند که قصد داریم در گفت‌وگویی متفاوت با یکی از اعضای فرهنگستان علوم پزشکی و رئیس اتاق فکر ستاد فرماندهی کرونا در تهران مطرح کرده و پاسخ صریح وی در این خصوص را جویا شویم. پاسخ به ابهاماتی که ممکن است در ذهن بسیاری‌مان ریشه دوانده باشد.
 
آیا کرونا و «کووید-۱۹» در ایران مهار شده؟ چگونه؟!

گفت‌وگویی که از این رو متفاوت خواهد بود که قرار است به صورت زنده و بر بستر اینستاگرام رقم بخورد و بی شک حضور و همراهی شما در پربار شدن آن نقش به سزایی خواهد داشت؛ مجالی برای طرح ابهامات و نشست پای پاسخ‌های پرفسور حسین قناعتی که از فاصله‌ای نزدیک دستی بر آتش مبارزه با کرونا در ایران دارد.

قناعتی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه استادی است که تخصص و تجربیات زیادی در تصویربرداری پزشکی دارد؛ در دانشی که در مباحث تشخیصی ابتلا به ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن یعنی «کووید-۱۹» نقش به سزایی ایفا کرده و می‌کند و قناعتی و همکارانش در مرکز تصویربرداری بیمارستان امام خمینی تهران، یکی از بیمارستان‌های ویژه کرونایی در پایتخت، در خط مقدم آن قرار داشته و دارند.

آیا کرونا و «کووید-۱۹» در ایران مهار شده؟ چگونه؟!با ما و این گفت‌وگوی بی پرده و صریح همراه باشید.

زمان: سه شنبه، سیزدهم خردادماه ۹۹ – ساعت ۲۱
 
آدرس صفحه اینستاگرام «تابناک»: https://www.instagram.com/tabnak
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بله روی کاغذ مهار شده !!!!!!
اما کسانی که هر هفته به بهشت زهرای تهران می روند می بینند که چطور فوتی ها نسبت به سال های گذشته به شدت بالا رفته است و هیچ تناسبی بین ادعاهای رسمی و فوتی ها وجود ندارد.
در ضمن اگر مهار شده است چرا نماز جمعه تهران برگزار نمی شود؟ واقعیت این است که کرونا نه تنها مهار نشده است بلکه بدتر هم شده است اما با آمار نادرست می خواهند همه چیز را عادی نشان دهند و جواز دفن ها هم به نام ایست قلبی و سکته مغزی و عفونت حاد ریه و ... صادر می شود نه بیماری کرونا.اینها جز قرنطینه خودشان چه کاری کردند؟ اول تلاش کردند به بهانه کرونا تحریم ها را بی اثر کنند که نتوانستند حالا که در همه دنیا مهار شده است و در ایران همچنان فعال است ادعا می کنند مهار شده است !!!!!
حتما مهار شده است. علیرغم 4 ماه تلاش کادر پزشکی و درمانی کشور با بی کفایتی تعدادی مسئول بی مسئولیت دوباره به نقطه صفز و پیک بیماری در اسفند رسیده ایم. مردم هم اصلا رعایت نمیکنند. منتظر شنیدن سخنان ایشان بعنوان یک متخصص هستیم اما آمارها میگویند کرونا برگشته و دولت شیخ حسن در مهار کرونا از پاکستان هم عقب تر است.حالا هر چقدر با حفظ فاصله 5 متری در کابینه اش از موفقیتهایش در مهار کرونا بگوید فایده ای ندارد. روحانی میگوید ما خوبیم خبر بعدی حریرچی میگوید متاسفانه افتضاحیم.
لااقل با هم هماهنگ کنید.
وقتی به راحتی در اعلام آمارهای دیگه یا خودداری می کنند یا دست می برند معلومه جطوری این ویروس رو شکست دادند
با گرفتن تعداد تست کم هم دروغ نگفتند هم آماری که می خواستند رو بهش رسیدن
با عددسازی و عددبازی حتما کنترل شده
بعله مهارشده. چون علاوه براختراعات واکتشافات محیرالعقولی که هرروز خبرش رااز رسانه میلی میشنویم درعلم مهندسی آمار چنان پیشرفتی کرده ایم که کرونا که هیچ مشکلات بزرگترراهم مهارمیکنیم.
کره شمالی و ترکمنستان حتی از شما هم بهتر عمل کردند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل