بازدید 15285

ادعای بی‌گناهی در مرگ خونین شوهر

کد خبر: ۹۸۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 01 June 2020

همزمان با مرگ مرموز مرد جوان همسر او که با چاقو زخمی شده بود مدعی است که مرگ همسرش یک اتفاق بوده است.

به ‌گزارش ایران، ظهر پنجشنبه گذشته، زن میانسالی هراسان با کلانتری 133 شهرزیبا تماس گرفت و گفت: لحظاتی قبل صدای فریادهای زن همسایه به گوشمان رسید که کمک می‌خواست. این زوج جوان همیشه باهم درگیری دارند و صدای داد و فریادهایشان مدام به‌گوش می‌رسد. امروز هم تصور می‌کردیم که مثل همیشه با هم درگیر شده‌اند اما وقتی خودم را به آپارتمانش رساندم، در نیمه باز بود و رد خونی از آپارتمان به راه پله‌ها کشیده بود و زن همسایه به‌نام توران با بدنی نیمه جان افتاده بود. داخل خانه نیز جسد همسرش افتاده بود که از او هم خون زیادی رفته بود. به‌دنبال این تماس موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

با ورود تیم تحقیق به آپارتمان آنها با جسد مرد 38 ساله در حالی که از ناحیه کمر چاقو خورده بود مواجه شدند و دختر 2 سال و نیمه این زوج نیز در یکی از اتاق‌ها خواب بود. زن جوان که از ناحیه پا مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه و سرنخ‌ها حکایت از آن داشت که زن جوان در این جنایت نقش دارد خانواده مقتول به‌نام ایمان از عروسشان شکایت کردند. آنها مدعی بودند که سهیلا، عروسشان در این جنایت نقش دارد.

در حالی که انگشت اتهامات به سمت سهیلا بود، تحقیق از زن جوان پس‌از بهبودی صورت گرفت اما منکر قتل شد و گفت: 7 سال قبل با ایمان ازدواج کردم و حدود سه سال قبل بچه دار شدیم. اما بچه دار شدن ما هم نتوانست جلوی اختلافاتمان را بگیرد. اختلافماتمان آنقدر بالا گرفت که دو سال قبل درخواست طلاق دادم و تا نزدیک طلاق هم رفتیم اما به‌خاطر دخترم از تصمیمی که گرفته بودم منصرف شدم.

او ادامه داد: اختلاف‌های ما همچنان ادامه داشت. یک سالی هم می‌شد که می‌گفت افرادی او را در خیابان تعقیب می‌کنند و قصد سرقت و کشتن او را دارند. هر چه به او می‌گفتم به دکتر برود و تحت درمان قرار بگیرد بی‌فایده بود. 3 روز قبل از حادثه قهر کردم و به خانه پدرم رفتم. اما ایمان چهارشنبه به‌دنبالم آمد و مرا به خانه آورد کمی هم قرص‌های اعصاب و خواب پدرم را برداشت و خورد.

درگیری خونین

زن جوان ادامه داد: پنجشنبه ظهر دخترم داخل اتاق خواب بود و من در حال نظافت خانه بودم که دوباره دعوا شروع شد. این‌بار ایمان می‌گفت من کلید کمدش را به صاحبکارش داده‌ام و او نیز وسایلش را دزدیده و کمد را بهم ریخته است. دوباره همان توهمات قبل را داشت، من به داخل آشپزخانه رفتم و مشغول کارهایم بودم که ناگهان به سمتم آمد و گلویم را فشار داد.

او ادامه داد: داشتم خفه می‌شدم، تقلا کردم و در نهایت موفق شدم او را هل بدهم. بعد از کشوی کابینت که باز بود چاقویی برداشت و به من حمله کرد. من هم او را هل دادم که زمین خورد و بعد از خانه بیرون رفتم و با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کردم. من ضربه‌ای به همسرم نزدم و ممکن است زمانی که او را هل دادم این اتفاق افتاده باشد. با توجه به اظهارات زن جوان، به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم دادسرای امور جنایی پایتخت انتقال داده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر