بازدید 19063

پنج فوتبالیست برتر دنیا از نظر رونالدو

کد خبر: ۹۸۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 01 June 2020

رونالدو نازاریو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل، بهترین بازیکنان فوتبال دنیا را از نظر خودش را معرفی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در لیست ۵ نفره انتخابی او لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا در جایگاه نخست، محمد صلاح بازیکن مصری تیم لیورپول در رده دوم و ادن هازارد ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در رده سوم است. رده‌های چهارم و پنجم به ۲ ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن قرار دارد. کیلیان امباپه در رده چهارم و نیمار جونیور در رده پنجم این لیست قرار گرفته اند.

نکته قابل توجه این لیست نبود کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس در بین این پنج نفر است. نازاریو در این رابطه بیان کرد: رونالدو بازیکن خوبی است. اما اگر درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می‌کنیم بدون شک این جایگاه به لیونل مسی تعلق دارد البته این نظر شخصی من بوده و نظرات افراد با یکدیگر متفاوت است.

رونالدو نازاریو درباره لیونل مسی گفت: مسی مرد شماره یک فوتبال دنیا است. او سرشار از نبوغ و استعداد است. ۳۰ سال طول می‌کشد تا یک بازیکن مانند مسی به دنیای فوتبال معرفی شود.

ستاره سابق تیم ملی برزیل درباره مقایسه خود با کیلیان امباپه اظهار کرد: شرایط نسل‌های مختلف متفاوت است و نباید بازیکنان نسل‌های مختلف را با هم مقایسه کرد. امباپه سرعت بالایی دارد، با هر ۲ پا خوب کار می‌کند و گلزن خوبی است. من عملکرد او را تحسین می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار