بازدید 20948
۲

توییتر از ترامپ "زهرچشم" گرفت

این اقدام توییتر چند ماه مانده به انتخابات آبان ماه ریاست جمهوری می تواند ترامپ را نگران کند و هشداری به توییت بازترین رییس جمهوری تاریخ ایالات متحده آمریکا و شاید جهان باشد.
کد خبر: ۹۸۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 27 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران، توییت‌بازترین رییس جمهوری تاریخ ایالات متحده آمریکا و شاید جهان که از این شبکه مجازی به عنوان یک تریبون برای ارتباط با مخاطبان خود در سراسر آمریکاو جهان استفاده می‌کند، برای نخستین بار یک پیام توییتری اش از سوی توییتر با برچسب صحت سنجی مواجه شده است.
لینک صحت سنجی بدان معناست که توییتر می تواند از این پس درباره ادعاهای مطرح شده ترامپ در این شبکه بدون اظهار نظر مشخص، امکان صحت سنجی و دریافت مطالب گوناگون برای مخاطبان و قالوئرهای ترامپ را فراهم کند.

این اقدام توییتر چند ماه مانده به انتخابات آبان ماه ریاست جمهوری می تواند ترامپ را نگران کند؛ به ویژه آنکه سوژه‌ای که شبکه توییتر روی آن دست گذاشته و برای آن لینک صحت‌سنجی تعبیه کرده یک سوژه مربوط به انتخابات امسال است و می‌تواند جاوی این هشدار به ترامپ باشد که شاید او نتواند همچون انتخابات سال 2016 ادر ایام تبلیغات انتخاباتی امسال هم بی‌محابا از طریق شبکه توییتر ادعاها و اطلاعاتی گمراه کننده درباره رقبا و مخالفانش، منتشر کند.

ترامپ دیروز در پستی در انتقاد به رای دادن غیرحضوری و ارسال پُستی آرا نوشته بود در صورت برگزاری انتخابات به شیوه پستی (از بیم شیوع ویروس کرونا): صندوق‌های پستی سرقت می شوند، برگه‌های رای جعل و حتی به طور غیرقانونی چاپ می‌شوند و به طور جعلی امضا می‌شوند."

شبکه توییتر در واکنش به این توییت ترامپ، برچسبی حاوی لینک در کنار آن قرار داده و نوشته:" حقایق مربوط به رای به صورت پستی را دریافت کنید." این لینک کاربران را به مطالب و مقلالات مختلف درباره موضوع رای پُستی و ادعای ترامپ هدایت می کند.

 

 

 

توییتر از ترامپ

ترامپ از این کار خوشش نیامده و بلافاصله در توییتی دیگر به این اقدام شبکه توییتر واکنش نشان داده و نوشته است:" توییتر اکنون در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مداخله کرده است. آنها برمبنای اخبار جعلی رسانه‌هایی چون سی‌ان‌ان و واشنگتن پست که متعلق به آمازون است، می‌گویند که بیانیه من در مورد رای پستی، که به فساد و تقلب گسترده منجر خواهد شد، نادرست است.... توییتر کاملا آزادی بیان را خفه می‌کند و من به عنوان رئیس جمهور اجازه آن را نخواهم داد!..."

توییتر از ترامپ

ترامپ از شبکه توییتر به صورت گسترده استفاده می‌کند. او بیش از 80 میلیون "فالوئر" (دنبال کننده) در توییتر دارد و غالب مواضع و اظهارات نظرات و حتی گاه احکام خود را از طریق توییتر اعلام می‌کند.

بسیاری از منتقدان ترامپ، او را به انتشار مطالب دروغ و گمراه کننده و طرح ادعاهای بی‌اساس از طریق توییتر متهم می‌کنند و شبکه توییتر را به خاطر عدم مداخله در گمراه‌سازی افکار عمومی از طریق انتشار مطالب غیرواقعی در این شبکه، مورد انتقاد قرار داده بودند.

برخی مخالفان ترامپ حتی برای بیرون کردن ترامپ از این شبکه اجتماعی کمپین‌هایی هم به راه انداخته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایران بود الان فارسی سخت باهاش صحبت میکردن توتر هم چه چه هرچی شما بگی سرمیداد
امسال برای انتخابات۲۰۲۰ باید بگم: آقای ترامپ ،باید از سمتت خداحافظی کنی، البته خدا حافظی میکنی، مثل بُل‌بُل هم میکنی.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر