بازدید 19395

تماشای آنلاین فیلم و سریال با ترافیک رایگان در نماوا، تنها برای شاتلی‌ها

این روزها دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌ها آن هم به روش‌های کاملا قانونی به یکی از ساده‌ترین کارها برای علاقه‌مندان این حوزه تبدیل شده است. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هنوز روش‌های قدیمی را برای تماشای فیلم ترجیح می‌دهید، خواندن این مطلب می‌تواند به شما در تجدید نظر و گرفتن یک تصمیم جدید کمک کند.
کد خبر: ۹۸۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 26 May 2020

این روزها دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌ها آن هم به روش‌های کاملا قانونی به یکی از ساده‌ترین کارها برای علاقه‌مندان این حوزه تبدیل شده است. به خصوص که با راه افتادن شبکه‌ی نمایش خانگی و بعدها فعالیت سرویس‌های آنلاین تماشای فیلم‌ و سریال یا همان VODها، انتشار قانونی فیلم‌ها و سریال‌ها و عادت به تماشای آنلاین آن‌ها به به روشی پرطرف‌دار و مرسوم برای فیلم دیدن تبدیل شده است. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هنوز روش‌های قدیمی را برای تماشای فیلم ترجیح می‌دهید، خواندن این مطلب می‌تواند به شما در تجدید نظر و گرفتن یک تصمیم جدید کمک کند.

مناسب‌ترین راهکار برای دست‌رسی به فیلم‌ها و سریال‌ها

  • فکر خریدن دی‌وی‌دی‌ و انبار کردن آن را از سر به در کنید.

نگه‌داری فیلم‌ها روی دی‌وی‌دی یا سی‌دی علاوه بر خسارت زدن به محیط زیست راه مطمئنی برای نگه‌داری آن‌ها نیست. حتما متوجه شده‌اید که بسیاری از محتواهای کپی شده روی دی‌وی‌دی‌ها بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می‌دهند. علاوه بر آن آرشیو کردن دی‌وی‌دی‌ها کاری طاقت‌فرسا، زمان‌بر و پردردسر است.

  • دانلود کردن فیلم‌ها به نادیده گرفتن حقوق صاحبان اثر و هزینه‌های جانبی هم‌چون هزینه‌ی اینترنت و اشغال شدن حجم کامپیوترهای شما منجر می‌شود.
    بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی در وب‌سایت‌های دانلود فیلم، غالبا رایگان در دست‌رس مخاطبان قرار می‌گیرد. اما دانلود غیرقانونی فیلم‌ها علاوه بر زیر پا گذاشتن حقوق صاحبان اثر، حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند و هزینه‌های جانبی زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.
  • ساخت آرشیو اختصاصی و کپی کردن فیلم‌ها روی کامپیوتر شخصی ایده‌ی چندان خوبی نیست.
    ممکن است ترجیح دهید محتوای یک فیلم را از روی نسخه‌ی سخت‌افزاری آن کپی و به کامپیوترتان منتقل کنید. اما با بالا رفتن کیفیت فیلم‌ها و سریال‌ها ادامه‌ی این کار به حافظه‌های جانبی با حجم‌های بسیار بالا نیازمند خواهد بود.
  • تماشای آنلاین فیلم‌ها در پلتفرم‌های VOD مناسب‌‌ترین روش برای دست‌رسی همیشگی به فیلم‌ها و سریال‌هاست.

سرویس‌های VOD تماشای فیلم‌ها را در همان لحظه و بدون انتظار برای دانلود فیلم، برای شما میسر می‌کنند. نیازی به جست‌وجوی پراکنده، صرف هزینه‌های دانلود و آرشیو‌های کلافه‌کننده نخواهید داشت. در هر زمان تنها با جست‌وجوی یک کلمه از نام فیلم یا نام بازیگر مورد علاقه خود می‌توانید به محتوای دلخواه‌تان دست یابید و مهم‌تر از همه فیلم‌ها و سریال‌ها را به روش قانونی و با احترام به حقوق تولیدکنندگان اثر تماشا کنید.

  • در انتخاب سرویس VOD خود دقت کنید.

با وجود آن‌که مناسب‌ترین راه تماشای فیلم استفاده از سرویس‌های VOD است، هر سرویسی را نباید برای این منظور انتخاب کنید. آرشیو کامل، انعطاف‌پذیری، ویرایش‌های معقول، دوبله‌های اختصاصی، تناسب آثار با فرهنگ خانواده‌های ایرانی، قابلیت پخش در دستگاه‌های مختلف، کیفیت فیلم‌ها و احترام به مخاطبان اقلیت هم‌چون ناشنوایان و نابینایان از ویژگی‌های یک سرویس VOD مناسب است.

  • ترافیک مصرفی شما در سرویس VOD بسیار مهم است.

سرویس‌های VOD معتبر، تلاش کرده‌اند که هزینه‌های ترافیک مصرفی را برای مخاطبان خود به حداقل برسانند. برای مثال نماوا که از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های ارایه کننده‌ی خدمات VOD است، ترافیک مصرفی را برای بسیاری از کاربران اینترنت به صورت نیم‌بها و برای کاربران اینترنت ثابت شاتل به صورت کاملا رایگان محاسبه می‌کند.

نماوا یک سرویس VOD بی‌نظیر برای تماشای آنلاین فیلم و سریال

نماوا سرویس اشتراکی پخش آنلاین فیلم و سریال است که در آن می‌توانید به مجموعه‌ای بی‌نظیر و طبقه‌بندی شده از هزاران فیلم، سریال، مستند و انیمیشن ایرانی و خارجی دست‌رسی پیدا کنید. این سرویس روی تلفن‌ها و تلویزیون‌های هوش‌مند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی قابل پخش و در تلویزیون‌های غیرهوش‌مند نیز به کمک اندرویدباکس قابل راه‌اندازی است.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی های این سرویس رایگان بودن ترافیک مصرفی آن برای کاربران اینترنت شاتل است. شاتلی‌ها می‌توانند بدون مصرف ترافیک و کم شدن از حجم اینترنت‌شان،  بی‌وقفه و نامحدود در نماوا فیلم تماشا کنید.

این پلتفرم، بخش طبقه‌بندی شده و کاملی از فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را در بخش ویژه‌ی کودکان گردآوری کرده و با توجه به دوبله‌های اختصاصی و نظارت فرهنگی بر محتوای منتشر شده، برای خانواده‌ّهایی که فرزندی در خانه دارند، محیطی بسیار جذاب، قابل اطمینان و امن فراهم آورده است.

قابلیت تماشای فیلم‌های غیر ایرانی با زیر نویس فارسی یا انگلیسی یا دوبله‌ی اختصاصی نماوا از دیگر ویزگی‌های این سرویس است.

اما اگر مشترک شاتل هستید و تا کنون سرویس نماوا را تهیه نکرده‌اید، شاتل با یک پیشنهاد درجه یک در بهار امسال میزبان شما در این سرویس خواهد بود.

 

پیشنهاد تکرار نشدنی نماوا برای کاربران شاتل

مشتریان شاتل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مای‌شاتل، بخش خدمات شاتل> «نماوا»، اشتراک‌های ۱ و ۳ ماهه شاتل را با تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها تهیه کنند. در این پیشنهاد اشتراک ۱ ماهه نماوا تنها به قیمت ۵٬۵۰۰ و اشتراک ۳ ماهه به قیمت استثنایی ۱۵٬۰۰۰ تومان به شاتلی‌ها ارایه می‌شود.

(قیمت واقعی اشتراک ۱ ماهه، ۳۰ هزار تومان و قیمت واقعی اشتراک ۳ ماهه ۷۵ هزار تومان است.)

برای استفاده از این تخفیف ویژه می‌توانید:

به My.shatel.ir مراجعه کنید و یا با ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر