بازدید 8296

قاتل فراری پس از ۳ سال به دام افتاد

کد خبر: ۹۸۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 23 May 2020

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از ۳ سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد رضا کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: در پی وقوع یک فقره قتل به وسیله سلاح گرم در حدود ۳ سال قبل و فرار قاتل به استان‌های همجوار، با تلاش ماموران پلیس آگاهی قاتل پس از مراجعت مجدد در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان پیشوا شناسایی شد.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات سریع و هدفمند در حالی که قصد فرار مجدد داشت وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از دستگیری متهم، وی در ابتدا منکر جرم خود شد، اما در نهایت پس از بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مستندات موجود به قتل اعتراف و انگیزه آن را انتقام جویی از مقتول عنوان کرد.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌گیرد و شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر