بازدید 13296

یاوه‌گویی هوک از نتیجه‌بخش بودن کارزار فشار علیه ایران

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، مدعی نتیجه‌بخش بودن کارزار فشار علیه ایران شد.
کد خبر: ۹۷۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 20 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از نیویورک‌تایمز، «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، طی مواضعی بی‌اساس مدعی نتیجه‌بخش بودن کارزار فشار علیه ایران شد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که بیش از سه سال است که از طریق کارزار فشار و بازدارندگی در حال مهار ایران بوده و با این کشور مقابله کرده‌ایم.

هوک در ادامه یاوه‌گویی‌ها خود گفت که فشار تحریم‌ها ایران را در شرایطی قرار داده است که باید بین فروپاشی اقتصاد خود یا مذاکره با آمریکا، یکی را انتخاب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۴
این بنده خدا دروغ گفته آیا؟؟؟ اوضاع خیلی خوب و رو به راه هست؟؟؟ الان ما در رفاه هستیم و اقتصاد آمریکا در حال فروپاشی هست؟؟ یک کم به خود بیایید و ملت را اینقدر احمق فرض نکنید.
معلومه که یاوه گفته وگرنه الان باید دلار 17 تومن بود
دلار نزدیک ۱۸ تومان
سکه بالای ۷ میلیون تومان
اگر تحریم اثربخش نبود و به قول شما دروغ میگه چرا مسئولان هر روز میگن تحریم هستیم و فلان چیز تقصیر تحریم هاست و فلان چیز رو تحریم گرون کرده؟؟؟

کمر اقتصاد ایران شکست بعد شما میگه یاوه گویی میکنه ؟؟
خوب پس سقوط صادرات نفت ایران به 200 هزار بشکه و افزایش نرخ دلار از 4200 به 18600 نتیجه این یاوره گویی ها نیست. افزایش نرخ تورم 40درصد سال گذشته و 36% ماقبل آن نتیجه این یاوه گویی ها نیست؟
حرف های دشمنانه می نوشتید بهتر بود . چون یاوه گویی یعنی چرت و پرت و دروغ ! خوب طرف راست میگه زدن اقتصاد ما رو پوکوندن ! چرا باید بگیم یاوه می گه ؟!
یانکی مگر خودت نبودی که گفتی موشک های ما فتوشاپی هست! و یک هفته بعد بر سر تروریستهای داعش فرود امدند؟!
برو مثل اربابت مایع ضد عفونی کننده و ضد مالاریا بخور شاید عقلت بیاد سر جاش گاو چران!
البته دار و دسته ترامپ که حرفهای یاوه زیاد میگویند. اما خودماینم، آیا اقتصاد ایران چه به دلیل تحریمهای آمریکا و چه به دلیل بی تدبیریهای داخلی در مرحله فروپاشی قرار نگرفته است؟ قیمت دلار به بیش از 17 هزار تومان و سکه به بیش از 7 میلیون تومان رسیده است!!! اگر اینها آژیر قرمز برای اقتصاد نیست، پس چیست؟!!!
می دونم سانسور میکنی ولی یاوه نیست حقیقته
چهل و دو ساله که همه دنیا دارن یاوه میگن فقط شما درست میگید
آن چیز که ترا نکشد قوی ترت می کند این را خود امریکایی ها می گویند. ما می دانیم که خواست ترامپ خیر نبوده است اما سبب خیر برای ما شده است ما را مجبور کرد تا سیستم هایمان را بهبود ببخشیم و وادارمان کرد ضعف هایمان را بهتر ببینیم.
اتفاقا بسیار بجا و درست هم گفته. تحریمها واقعا کمر مردم را خم کرده.
صحبتهای این شخص شامل یک بخش درست و یک بخش غلط هست . بخش درستش اینه که اقتصاد ایران در مرحله ی فروپاشی قرار گرفته . بخش غلطش اینه که می گه راه جلوگیری از این فروپاشی مصالحه یا مذاکره یا هرچی اسمشو بذارید با آمریکاست در حالی که راهش اصلاح نظام مدیریت و اقتصاد و قوانین داخلی هست و خلاصه که از ماست که یر ماست و داستانهای کنونی شاید درصدیش به آمریکا ربط داشته باشه نه کلش
یاوه گویی !!! احمدینژاد هم به تحریمها میگفت کاغذ پاره! هر چند شماها که عینه حیالتونم نیست فشار و بدبختیش همیشه برای مردمه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست