بازدید 14494
۹
سوژه

جوان ایرانی اروپانشین درپرونده ویلموتس دنبال چیست؟

در این میان افکارعمومی به دنبال پی بردن نام بازیگران اصلی چنین قرارداد اعجاب آوری است که تاج با بی کفایتی با مربی بلژیکی امضا کرده است.
کد خبر: ۹۷۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 18 May 2020

سنگین ترین پرونده حقوقی تاریخ فوتبال ایران اکنون در فیفا مراحل نهایی صدور رای را سپری می کند و تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فیفا باعث شد این حکم می به تاخیر بیفتد.

به گزارش تابناک ورزشی، صحبت از پرونده غرامت مارک ویلموتس است؛ خسارتی که سر به فلک می کشد و اگر رای به سود مربی ناموفق بلژیکی صادر شود بیش از یکصد میلیارد تومان هزینه بدون بازگشت ناشی از ضعف و بی کفایتی رییس سابق فدراسیون به فوتبال ایران تحمیل می شود. پولی که نه در حساب فدراسیون است و نه وزارت ورزش چنین مبلغی را پرداخت می کند همانطور که امروز معاون پشتیبانی وزیر رسما اعلام کرد چنین مبلغی را نخواهند پرداخت.

جوان ایرانی ساکن اروپا درپرونده ویلموتس درپی چیست؟

جالب است که هنوز کسی نه از رقم دقیق قرارداد تیم ملی با مربی قبلی خبر دارد و نه از سرنوشت نهایی پرونده مارک ویلموتس هر چند ارقام بالای هشت میلیون یورو را قطعی نشان می دهد. فدراسیون فوتبال بعد از خروج رییس مستعفی و بیمارش، حالا در تلاش برای حل و فصل این مشکل  بزرگ است اما وکلای فدراسیون که سه نفر هستند به طور مشترک و تیمی در حال ارایه لایحه دفاعیه فدراسیون فوتبال به دادگاه انضباطی فیفا هستند.

در این میان افکارعمومی به دنبال پی بردن نام بازیگران اصلی چنین قرارداد اعجاب آوری است که تاج با مربی بلژیکی امضا کرده است. برخی رسانه ها هم هر روز در این خصوص گمانه زنی می کنند که جدیدترین آنها پیدا شدن سر و کله یک جوان ایرانی مقیم اروپا در این پرونده است که مخفف نام و اسم فامیلش «ب. ز» است. البته این فرد به طور حتم بابک زنجانی نیست اما تشابه حروف مخفف شاید ذهن خواننده را به آن سو ببرد.

این فرد طی روز‌های اخیر اصرار زیادی برای دسترسی به متن پرونده دارد و احتمالا می‌خواهد همانطور که در آوردن ویلموتس به ایران نقش داشته، در شکایت طرفین هم نقش داشته باشد. دلیل اصرار این جوانک مشخص نیست، اما شایعات می‌گویند هرچه که هست به رد پای او در زمان عقد قرارداد باز می‌گردد. گفته می شود او نقش پررنگی در رفتن کارلوس کی روش و آمدن مارک ویلموتس به فوتبال ایران داشت. همان جابجایی که وزارت ورزش و مدیرانش به آن می بالیدند. گفته می شد ب. ز. همان شخصی است که به فدراسیون گفت: «سرمربی بلژیک را به ایران می‌آورم.»

گویا فدراسیون با شنیدن این جمله و تصور اینکه منظور از سرمربی بلژیک، روبرتو مارتینز است، بسیار مشتاق به مذاکرات می‌شود. بعد از آمدن مارک ویلموتس، او را به عنوان معمار تیم سوم رده بندی فوتبال ملی جهان یعنی بلژیک به فوتبال ایران قالب کردند! این فرد حالا می‌خواهد به پرونده شکایت طرفین از هم ورود کند. چه چیزی باعث شده مردی که در جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران و استخدام مارک ویلموتس نقش داشت، دوباره اطراف فدراسیون فوتبال آفتابی شود؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
این رقم رو باید از تاج و این جوانک و خونواده هاشون بگیرن تا دیگه هیچ مدیری غلط اضافه نکنه و با بیت المال بازی نکنه
در مورد مدیران پرسپولیس و استقلال هم که با پول بیت المال اداره میشن همینطور
اگر یکبار برای همیشه قانون اعدام برای چنین خیانتهایی وضع بشه و اونهایی که ناظر و شریک دزد هستن وسط میدان آزادی آویزون بشن ، دیگه هیچ بنجل 400 هزار دلاری رو هشت میلیون دلار به ملت ایران غالب نمیکنن. مشکل اینه که نمک گندیده !!!!!!!!!!
درود بر کیروش بزرگ و لعنت به افرادی که فراریش دادن
در هیچ مقطعی از تاریخ ورزش ایران فرد متعهد وسالم مدیر و مدبر و متخصص حضور نداشته است وهمیشه ضربه ان را خورده ایم اگر ورزش را به حال خود رها کنیم از این حالت بهتر است
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
فساد مملکت را در بر گرفته
تمام این خسارت ها بایستی از تاج گرفته شود این مردک در جهت منافع شخصی چقدر به بیت المال ضرر زد و آخرش هم خودش زد به مریضی الان هم که از مالزی سر در آورده.
اسم این بز چیه چرا اسم کامل بز را نمینویسید
ویلموتس که کارشو کرده دزد داخلیه
فردا هم تاج میاد یه کم گریه و ناله
یه کم هم ریششو بلندتر میکنه کلا قضیه ماسمالی میشه
مگه جیب مردم برا اینا تموم میشه
فردا میگن جهت حفظ ارزشهای ایران پول رو پرداخت میکنن
تاج هم با پول های مردم میره تفلی در یکی از جزایر بد آب وهوایی اروپایی یا آمریکا استراحت میکنه به ریش همه مردم هم میخنده
قضیه تا اختلاس بعدی تموم میشه
حالا هی مردم کم فهم( شرمنده) بگن مرگ بر .... ولی پول ها همه میره همون جا .....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر