بازدید 8422
۵

شاخص بورس کانال یک میلیون واحدی را از دست داد

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با عقب نشینی 33 هزار واحدی ابرکانال یک میلیون واحدی را از دست داد و به کانال 984 هزار واحدی عقب نشینی کرد.
کد خبر: ۹۷۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 16 May 2020

شاخص بورس کانال یک میلیون واحدی را از دست داد

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با عقب نشینی 33 هزار واحدی ابرکانال یک میلیون واحدی را از دست داد و به کانال 984 هزار واحدی عقب نشینی کرد.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس تهران در معاملات نخستین روز هفته با ریزش 33 هزار واحدی رقم 984 هزار و 599 واحدی را به نمایش گذاشت، شاخص قیمت وزنی ارزشی با کاهش 8790 واحدی به کانال 261 هزار و 791 واحدی بازگشت، شاخص کل هم وزن با افت 6294 واحدی در ارتفاع 309 هزار و 760 واحدی قرار گرفت و شاخص قیمت هم وزن نیز با کاهش 4173 واحدی رقم 205 هزار و 360 واحدی را نمایش داد.

شاخص ازاد شناور با ریزش 45 هزار و 239 واحدی به کانال یک میلیون و 253 هزار و 999 واحدی رسید و شاخص بازار اول با کاهش 25 هزار و 371 واحدی رقم 741 هزار و 20 واحدی را نمایش داد و شاخص بازار دوم با کاهش 61 هزار و 942 واحدی به ارتفاع یک میلیون و 904 هزار و 996 واحدی عقب نشینی کرد.

نگاهی به ارزش معاملات

ارزش معاملات در این لحظات5948.9 میلیارد تومان بوده و بیش از پنج میلیارد و 55 میلیون برگه سهم و اوراق مالی در  بیش از 787 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شده است. نمادهای خودرویی با 1100 میلیارد تومان و پس از آن سهام شیمایی با فاصله زیاد و ارزش معاملاتی 514 میلیاردی بیشترین گردش نقدینگی را ثبت کردند.

7 نماد با بیشترین تقاضا

مخابرات ایران(اخابر)/سرمایه گذاری ملی ایران(ونیکی)/فرآورده های نسوز پارس(کفپارس)/نیرو محرکه(خمحرکه)/خدمات انفورماتیک(رانفور)/لبنیات پاک(غپاک)/سرمايه‌ گذاري‌ البرز(والبر)

7 نماد با بیشترین عرضه

بانک ملت(وبملت)/فولاد مبارکه اصفهان(فولاد)/پالایش نفت بندرعباس(شبندر)/پالایش نفت تهران(شتران)/بانک تجارت(وتجارت)/بانک پاسارگاد(وپاسار)/ملی صنایع مس ایران(فملی)

در معاملات امروز نماد معاملاتی شركت های مخابرات ایران(اخابر)، سرمایه‌گذاری‌ سایپا (وساپا1) صنایع‌ كاشی‌ و سرامیك‌ سینا (كساوه1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر پلی پروپیلن جم(جم پیلن)، داروسازی زهراوی(دزهراوی)، صنایع كاشی و سرامیك الوند(كلوند)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، حق تقدم شركت های بیمه دانا(داناح)، گروه صنعتی پاكشو(پاكشوح)با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی،توسعه معدنی و صنعتی صبانور (كنور1) نورد آلومینیوم‌ (فنوال1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف،  کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران(حکشتی)، معدنی‌ دماوند (كدما1)، مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید1)، سرمایه‌گذاری‌توكافولاد(وتوكا1)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب،متوقف شدند.

توقف نماد معاملاتی شركت سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم1)،گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداكثر برای 2 روز كاری ادامه می یابد.

نماد معاملاتی شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی(غشاذر)،كویر تایر(پكویر)،گلوكوزان(غگل)،آهنگری تراكتورسازی ایران(خاهن)،پتروشیمی خارك(شخارك)،تامین سرمایه لوتوس پارسیان(لوتوس)،كمباین سازی ایران(تكمبا)،سرمایه گذاری پردیس(پردیس)، بورس اوراق بهادار تهران(بورس)با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای كدال در خصوص تغییرات بیش از 50درصدی قیمت سهام و نمادهای معاملاتی كارگزاران بورس اوراق بهادار(كبورس)، نهادهای مالی بورس اوراق بهادار(نبورس)با توجه به بازگشایی نماد اصلی،حق تقدم شركت فولاد آلیاژی ایران(فولاژح)جهت عرضه حق تقدم استفاده نشده،سالمین(غسالم) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، سیمان شمال(سشمال)، صنایع پتروشیمی كرمانشاه(كرماشا)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، ایران ارقام(مرقام)، سرمایه گذاری نیرو(ونیرو)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و حق تقدم شركت سرمایه گذاری نیرو(ونیروح)با توجه به بازگشایی نماد اصلی؛سرمایه گذاری خوارزمی(وخارزم)، گروه مپنا(رمپنا)، با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب بازگشایی شدند.

همچنین نماد معاملاتی شركت صنایع‌ آذرآب‌ (فاذر1)، عمران‌وتوسعه‌فارس‌ (ثفارس1)، سرمایه‌گذاری‌توسعه‌آذربایجان‌ (وآذر1)، معدنی‌ دماوند (كدما1)، فجر انرژی خلیج فارس (بفجر1)، سرمایه‌ گذاری‌ شاهد (ثشاهد1)، پتروشیمی پارس (پارس1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، با وقفه همراه شدند.

نماد معاملاتی شركت معدنی املاح ایران(شاملا)با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت حراج شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
هیچ کار و بازار و صنعتی در ایران آرامش ندارد...مردم هم سرگردان شده اند...یکبار به مسکن هجوم می برند، یکبار به طلا،یکبار به دلار یکبار به بورس....این بود امنیت؟
چقدر ذوق زده شدید!!!!!!
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹
شنبه سیاه بورس با سقوط ۳۵۰۰۰ واحدی تنها در یکروز رقم خورد وشاخص کل به زیر یک میلیون واحد پرتاپ شد
این تازه اغاز مسیری است که به سکته های سهامداران بیشماری منتهی خواهدشد !!!
بورس بای بای
یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۵
درادامه ریزش های سهمگین بورس بویژه سقوط بیسابقه وتاریخی ۳۵۰۰۰ واحدی روز گذشته امروز نیز روند نزولی بورس باشدت هرچه تمامتر ادامه داشته وتنها ظرف کمتراز یک ساعت ۲۳۰۰۰ واحددیگر هم فروریخت
صف های فروش پرتراکم است همه فروشنده اند !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر