بازدید 12297
۷

اولین سینما تراکتور در ایران

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما شامگاه پنجشنبه در اقدامی جالب فیلم سینمایی «خروج» آخرین ساخته خود را برای کشاورزان تراکتورسوار شهرستان ورامین اکران کرد. فیلم سینمایی خروج با بازی فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها و . . . به دلیل شیوع ویروس کرونا فرورین ماه امسال با تصمیم ابراهیم حاتمی‌کیا و مؤسسه اوج به صورت اینترنتی اکران شد.
کد خبر: ۹۷۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 11 May 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
اگر این اقدام اینطور که ادعا شده جهت مقابله با شیوع کرنا است، خب پس چرا چسبیدن به هم و عکس یادگاری گرفتن؟ کی میخواید دست از نمایش بردارید و عقلانی رفتار کنید؟
احتمالا در آينده سینما دوچرخه، سینما روروئک، سینما درشکه، سینما موتورسیکلت، سینما سه چرخه، سینما چیلری، سینما چادری، سینما کوادکوپتری ، سینما ویلچری، سینما وانت، سینما شاسی بلند، سینما کاميون، سینما لودری، سینما قطاری و ... چه اوضاعی است!
په آخرش خو درهم لولیدند که!!دیگه چرا تراکتور آوردن؟
فقط اون عکس دسته جمعیشون!!!! کرونا هم در مقابل ما کم آورده
اندر حکایت استفاده ابزاری از کرونا همین که کلی تراکتور و تراکتور سوار رو میاری تا با حفظ فاصله اجتماعی فیلم ببینن اما در انتها همه دور کارگزدان جمع میشن تا عکس یادگاری بگیرن!!!!

آقای حاتمی کیا، مردم همین چیزا رو از شما دیدن که میگن شما اون "حاتمی کیا"ی 20 سال پیش نیستی
پروپاگاندای نوین
این هم یک بازی هست . فردا کسی می آید و اولین سینما دوچرخه و اولین سینما دمپایی و اولین سینما غورباغه را راه می اندازد!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی