بازدید 9361
۳
سوژه

ناتوانی استقلال و نامه به فیفا برای ۲۰ هزار دلار !

مشخص نیست چرا باشگاه های دولتی ایران که توان پرداخت چنین مبلغ کمی را ندارند، اقدام به جذب مربی و بازیکن خارجی می کنند و در نهایت سر از فیفا در می آورند؟
کد خبر: ۹۷۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 10 May 2020

دستیار گمنامی که با نام مارتین فورکل در لیگ هفدهم و هجدهم برتر ایران به عنوان مربی بدنساز کنار شفر در استقلال کار می‌کرد، برای دریافت مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و حالا باید پولش را طبق حکم نهاد جهانی فوتبال تماما دریافت نماید و حتما خسارت و هزینه دادرسی نیز برعهده آبی ها خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مطالبات دستیار وینفرد شفر از استقلال ۲۰ هزار دلار است که نسبت به بدهی باشگاه به دیگر طلبکاران، مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. مشخص نیست چرا باشگاه های دولتی ایران که توان پرداخت چنین مبلغ کمی را ندارند، اقدام به جذب مربی و بازیکن خارجی می کنند و در نهایت سر از فیفا در می آورند؟

باشگاه استقلال مشکلات مالی زیادی دارد. به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند شرایطی را مهیا کنند تا طلب مربی آلمانی را از محل مطالبات خود در فیفا پرداخت کنند. البته حالا به آن طلب هزینه شکایت و وکیل این مرب نیز اضافه شده است که باید از جیب مردم پرداخت شود و کسی نیست که از مدیران وقت که این افتضاح را به بار آورده اند، توضیح بخواهد!

ناتوانی استقلال و نامه به فیفا برای ۲۰ هزار دلار !

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بخدا ظلمه،هر روز همین جریان هستش شکایت بازی،در ضمن چقدر طلب دارن از فیفا که همه رو میخوان از این محل پرداخت کنن..بیت الماله
بالاخره این تیم ها ملت را کشور را ورشکست می کنند. کار این مدیران خیلی مشکوک است مربی هایی با قراردادهای بالا می آوردند بعد زیر قرار داد میزنند و آنها را فراری می دهند بعد هم وکیل می گیرند در نهایت هم پول مربی رو میدن هم جریمه و هم پول وکیل و هم پول شکایت طرف و این مدام تکرار میشه، یک چیزی مشکوکه نکنه بعضی ها هم از قبل مربی می خورن هم از قبل وکیل ؟ مثل قضیه تراکتورسازی که زنوزی رو کرد؟
شرم بر مسولانی که تیمهای دولتی را برای سواستفاده مالی و رانت اقتصادی واگذار نکردن بخش خصوصی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر