بازدید 5839

دردسر جدید استقلال : تهدید کاگزار به شکایت میلیاردی

کد خبر: ۹۷۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 10 May 2020

مدیرعامل شرکت آریا برتر که کارگزار استقلال برای درآمدزای است، توضیحاتی را پیرامون عقد قرارداد با باشگاه آبی پایتخت ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، خاکساری در مورد فعالیت شرکت کارگزاری‌اش با باشگاه استقلال و نحوه عقد قرارداد با باشگاه استقلال گفت: شرکت ما سال نود و یک در یزد تاسیس شد و یک شعبه هم در تهران زد! ما در تاریخ ۲۶ خرداد سال گذشته قراردادی با باشگاه استقلال امضا کردیم و از آن روز تا الان به تمامی تعهدات‌مان عمل کرده‌ایم. طی روز‌های گذشته هم شایعاتی مطرح شده که اسماعیل خلیل‌زاده و اعضای خانواده وی در شرکت ما سهامدار هستند، اما این موضوع را تکذیب می‌کنم. تغییرات در سهام کارگزاری ما در اردیبهشت ماه سال گذشته صورت گرفته و عقد قرارداد ما با باشگاه استقلال از اواخر خرداد سال گذشته آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری آریا برتر در خصوص رقم‌های پرداختی به باشگاه استقلال گفت: باید تاکید کنم ما به هیچ عنوان اسپانسر باشگاه استقلال نیستیم و هیچ تعهدی برای پرداخت‌های خارج از چارچوب در قراردادمان ذکر نشده، اما در زمان مدیریت آقای فتحی در عرض ۱۰ ماه رقمی معادل ۱۴ میلیارد تومان به صورت ریالی در داخل و خارج از کشور پرداخت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو مرحله ۵ میلیارد تومان به استقلال پرداخت کردیم و بخش دیگری از پرداختی‌ها پیرامون آقایان دیاباته و میلیچ بود، ضمن آنکه ارقامی را به باشگاه استقلال در زمان صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه پرداخت کردیم که اگر خاطرتان باشد این موضوع استقلال را در سال گذشته دچار بحران جدی کرده بود. بخش دیگری از پرداختی‌ها هم شامل هزینه‌های سفر به کویت، ترکیه و اربیل بود که صورت گرفت.

خاکساری در خصوص اینکه گفته می‌شود این شرکت روزانه از باشگاه استقلال خسارت دریافت می‌کند، گفت: ذکر این نکته مهم است که باشگاه استقلال مبالغ پرداختی از طرف ما را به صورت قرض‌الحسنه دریافت کرده است، اما در آخرین نامه با حضور آقای سعادتمند مدیرعامل جدید اعلام کردیم که آن‌ها می‌توانند تا روز ۱۵ اردیبهشت مطالبات ما را پرداخت کنند. در قرارداد قرض الحسنه ما که به تائید تمامی اعضای هیأت مدیره باشگاه رسیده ابتدا دیرکرد گنجانده شده بود، اما دو روز بعد امیرحسن فتحی و اسماعیل خلیل‌زاده خواستار اصلاح بند دریافت دیرکرد مبلغ قرض الحسنه از طرف ما شدند و از آنجا که این موضوع را در هیأت مدیره شرکت مورد بررسی قرار دادیم در نهایت با درخواست این آقایان موافقت شد.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب الحاقیه‌ای به قرارداد اضافه کردند که هیچ سودی به کارگزاری ما بابت دیرکرد پرداخت تعلق نگیرد. به این موضوع هم اشاره می‌کنم برای پرداخت آن مبلغ قرض الحسنه باشگاه استقلال ۱۰ ماه تاخیر داشته و ریالی به ما دیرکرد نداده و قرار نیست دیرکردی پرداخت نماید. اسناد پرداختی به باشگاه استقلال در اختیار هر نهادی که نیاز باشد قرار می‌گیرد و اگر آن‌ها هم اعتراضی به این مسئله دارد می‌توانند اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقا خوب است اگر ما خسارتی بابت رقم قرض‌الحسنه از باشگاه استقلال دریافت کرده باشیم اسناد آن برای روشن شدن ذهن افکار عمومی منتشر شود. تاکید می‌کنم کارگزاری آریا برتر به هیچ عنوان اسپانسر باشگاه استقلال نیست و در تمامی بند‌هایی که با باشگاه در قرارداد ذکر کردیم فقط باید در جهت اعتلای فعالیت‌های اقتصادی این باشگاه با آن‌ها همکاری صورت می‌گرفت. در پایان به این مورد اشاره کنم که عدم تعهد باشگاه استقلال طبق قراردادی که با کارگزاری آریا برتر داشته‌اند حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‌گذارد و ما می‌توانیم بابت این موضوع شکایت رسمی‌مان را تقدیم مراجع قضایی کنیم. بدیهی است در صورت نیاز قرارداد و الحاقیه آن را که قبلا به دستگاه‌های نظارتی ارسال کرده جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع هواداران عزیز منتشر خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان