بازدید 4064

کاهش قیمت طلای جهانی

از آنجایی که ریسک پذیری در بازار افزایش یافته و سرمایه گذاران به طلا تمایل چندانی ندارند، قیمت طلا 13.36 دلار کاهش یافت و هر اونس 1702.70 دلار فروخته شد.
کد خبر: ۹۷۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 09 May 2020

به گزارش فارس به نقل از رویترز، با توجه به تقویت امید در مورد بازگشایی کشورها پس از قرنطینه های کووید 19، قیمت طلا از بالاترین رقم دو هفته گذشته پایین آمد اما ادامه موج اجرای محرک های بانک های مرکزی همچنان سبب شد تا این فلز گران بها روند هفتگی افزایشی را ثبت کند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 13 دلار و 36 سنت کاهش 1702.70 دلار فروخته شد. طلا به 1722.56 دلار، بالاترین رقم از 27 آوریل هم رسیده بود. فلز زرد طی هفته گذشته رشد 0.3 درصدی را ثبت کرد.

فرصت های شغلی از دست رفته در آمریکا در ماه آوریل 20.5 میلیون بود که از 22 میلیون مورد انتظار کمتر بود و نرخ بیکاری هم 14.7 درصد کمتر از پیش بینی 16 درصدی اعلام شده است.

اما در مجموع، اقتصاد آمریکا از شدیدترین کاهش ماهانه فرصت های شغلی از زمان «رکود بزرگ» در دهه 1930 رنج می برد.

دیوید مگر، تحلیلگر بازار گفت: «هرچند ارقام فرصت های شغلی آشکارا چشمگیر است. (بدترین ارقامی که ما به عنوان یک ملت داشتیم.) اما با توجه به بازگشایی کند اقتصادی در آمریکا، در پشت آن اندکی خوش بینی برای پیش رفتن دیده می شود.»

آمارهای فرصت های شغلی در بخش غیرکشاورزی در ماه آوریل به همراه خوش بینی ایجاد شده در مورد کاهش تنش های میان واشنگتن و پکن، ارزش بازارهای بورس آمریکا را بالا برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان