بازدید 9652

قبل از راه اندازی رستوران یا فست فود این مقاله را بخوانید

شما باید لیست تجهیزات فست فود یا رستوران را از پیش با کمک گرفتن از یک مشاور تجهیزات رستورانی تهیه کرده و در خصوص دکوراسیون تصمیمات نهایی را گرفته باشید. تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارسیان سرد و گرم و تولید کننده تجهیزات فست فود به شما کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۷۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 03 May 2020

اگر تصمیم به راه اندازی رستوران یا راه اندازی فست فود دارید، توصیه می‌کنیم که پیش از هر اقدامی این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. راه اندازی هر کسب و کار رستورانی، نیازمند ایجاد یک طرح اولیه در تمامی بخش‌ها است. شما باید لیست تجهیزات فست فود یا رستوران را از پیش با کمک گرفتن از یک مشاور تجهیزات رستورانی تهیه کرده و در خصوص دکوراسیون تصمیمات نهایی را گرفته باشید. تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارسیان سرد و گرم و تولید کننده تجهیزات فست فود به شما کمک می‌کند تا پیش از راه اندازی کسب و کار رستورانی خود، الگویی دقیق و منتهی به موفقیت طراحی کنید.

راه اندازی رستوران

برای راه اندازی رستوران باید گام‌هایی را در نظر داشته باشید که هر یک به نوعی مکمل بخش بعدی هستند:

  1. انتخاب محل و محل: این یکی از مهم‌ترین و تعیین کننده‌ترین مراحل است. شما باید محل جغرافیایی رستوران خود را انتخاب کرده و نسبت به اجاره یا خرید آن اقدام کنید. بهتر است قرارداد اجاره محل بیش از یک سال باشد تا برای ادامه کار با مشکلی مواجه نشوید.
  2. انتخاب نام و لوگو: نام و لوگو رستوران شما، معرف آن بوده و باید به راحتی در خاطر سپرده شده و در عین حال مرتبط و جذاب باشد.
  3. طراحی دکوراسیون سالن، پیشخوان و آشپزخانه: طراحی و نورپردازی دکوراسیون سالن رستوران، پیشخوان و آشپزخانه صنعتی مرحله بعدی را به خود اختصاص می‌دهد. لازم است که این کار را به دست یک تیم حرفه‌ای بسپارید.
  4. طراحی منو: طراحی منو را پس از مطالعه و بررسی منوی رستوران‌های مشابه در منطقه و حتی در خارج از منطقه انجام دهید.
  5. قیمت‌گذاری منو: پس از طراحی منو و انتخاب غذاهایی که قصد فروش آن‌ها را دارید، با درایت و سنجش کشش منطقه، به قیمت‌گذاری آن بپردازید.
  6. خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی: با توجه به سبک رستورانی که قصد راه اندازی آن را دارید، از یک مشاور خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کمک گرفته و تجهیزات مورد نیاز رستوران خود را تهیه نمایید.
  7. خرید میز و صندلی رستورانی: در گام بعدی نوبت به خرید میز و صندلی رستورانی برای رستوران‌های دارای سالن می‌رسد. دقت داشته باشید که جایگذاری این میز و صندلی‌ها را به اندازه کافی در فواصل استاندارد قرار دهید تا مشتری‌های شما آسودگی کامل داشته باشند.
  8. استخدام آشپز و سایر کارکنان رستوران: در حوزه استخدام آشپز و سایر کارکنان رستوران، باید دقت عمل کافی به خرج دهید.
  9. طراحی بسته‌بندی غذای بیرون بر: طراحی بسته‌بندی غذای بیرون بر، برای معرفی کسب و کار رستورانی شما، بسیار تاثیرگذار است و نباید از این مرحله به سادگی عبور کنید.
  10. تاسیس وب سایت رستورانی: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی، بازاریابی درونگرا و استفاده از پتانسیل‌های دنیای آنلاین است.
  11. بودجه بندی و شروع تبلیغات: سایر روش‌های تبلیغاتی را نیز با تخصیص بودجه به تبلیغات آغاز کرده و پیش از افتتاح رستوران، زمینه‌های تبلیغاتی آن را فراهم سازید.
  12. برنامه‌ریزی برای روز افتتاح: در نهایت با آماده شدن همه چیز، برای روز افتتاح برنامه‌ریزی کرده و یک جشنواره خاص و متفاوت ترتیب دهید.
  13. و ...

پارسیان سرد و گرم تولیدکننده صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، در زمینه مشاوره راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود، از صفر تا 100 همراه مشتریان خود خواهد بود.

قبل از راه اندازی رستوران یا فست فود این مقاله را بخوانید

برای راه اندازی رستوران یا راه اندازی فست فود، باید الگوهای از پیش تعیین شده ای را گام به گام طی نموده و در یک برنامه ریزی زمان بندی شده پیش بروید.

راه اندازی فست فود

در جهت راه اندازی فست فود، مسیری مشابه چیزی که در راه اندازی رستوران دیدیم، پیش رو خواهید داشت. بدیهی است که لیست تجهیزات فست فود با لیست تجهیزات آشپزخانه رستوران‌های سنتی تفاوت دارد و در خصوص دکوراسیون نیز سبک متفاوتی را می‌خواهیم. اما به هر ترتیب ماهیت کار یکی بوده و باید همان مراحل را در اینجا نیز در نظر داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که مشتریان فست فود کمی از مشتریان رستوران متفاوت هستند و بیشتر طیف جوانان را در برمی‌گیرند. از این جهت طراحی دکوراسیون، طراحی منو و ... باید با این طیف سازگاری بیشتری داشته باشد. با دریافت مشاوره از گروه تولیدی پارسیان هات اند کلد می‌توانید در راه‌اندازی فست فود، موفق عمل کرده و ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، بالاترین بازدهی را رقم بزنید.

لیست تجهیزات فست فود

لیست تجهیزات فست فود شامل تجهیزات آماده‌سازی، تجهیزات طبخ و نگهداری و تجهیزات شستشو هستند. در مسیر راه اندازی فست فود باید ابتدا لیست تجهیزات فست فود را تهیه کرده و پس از آن با اولویت‌بندی نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. لیست تجهیزات فست فود شامل مواردی چون دستگاه خلال کن، فر پیتزاپز ریلی، دستگاه گریل، یخچال ویترین‌دار، سالاد بار، تاپینگ پیتزا و ساندویچ، دستگاه کباب ترکی، فریزر، دستگاه کالباس بر، پمپ سس، سینک ظرفشویی صنعتی، میز دورچین، دستگاه خمیرگیر، سرخ کن صنعتی، شوتینگ سیب زمینی و ساندویچ، تابه تخت و ... هستند.

قبل از راه اندازی رستوران یا فست فود این مقاله را بخوانید

لیست تجهیزات فست فود شامل تجهیزات بخش آماده سازی مواد اولیه، وسایل پخت و پز و همین طور تجهیزات شستشو و نظافت هستند.

کباب پز تابشی

برخی از تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی به مراتب نسبت به سایر وسیله‌ها، پراهمیت‌تر بوده و در نتیجه کار رستوران، اثربخشی بیشتری دارند. کباب پز تابشی یکی از همین تجهیزات است که می‌تواند در پخت انواع کباب، فوق العاده موثر عمل کرده و ضمن پخت عالی کباب، سرعت عمل به فرآیند آن ببخشد. گروه تولیدی و صنعتی پارسیان سرد و گرم، بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را در خرید کباب پز تابشی صنعتی و خانگی ساخت پارسیان سرد و گرم و سایر تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، ارائه می‌دهد.

کلام پایانی

برای راه اندازی رستوران یا فست فود و همین طور خرید لیست تجهیزات فست فود، بهتر است حتما از مشاور راه اندازی فست فود کمک بگیرید. مشاوران پارسیان سرد و گرم به شما الگوهای کاربردی ارائه داده و زمان رسیدن به نتیجه را کوتاه می‌سازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار