بازدید 6461

لیگ برتر انگلیس ادامه خواهد یافت

کد خبر: ۹۷۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 02 May 2020

جلسه چهار ساعته باشگاه‌های لیگ برتر برای تصمیم گیری در مورد از سر گیری برگزار شد و در نهایت باشگاه‌ها به ادامه فصل در شرایطی که سلامتی شان مورد تهدید نباشد رای مثبت دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، تقریبا دو ماه از آخرین دیدار لیگ برتر این فصل به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا گذشته و در این مدت مسابقات مکررا به تعویق افتاده است.

 هدف اصلی این جلسه مهم، رسیدن به نتیجه‌ای واحد در مورد ادامه فصل بود و در نهایت باشگاه‌ای لیگ برتری به ادامه مسابقات پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگران رای دادند. انگلیس در حال حاضر رتبه سوم مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا را دارد، اما دولت قصد دارد برای افزایش روحیه عمومی شرایط را برای برگزاری مسابقات فراهم کند و به نظر این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

در حال حاضر تمرینات برخی تیم‌ها با شرایط خاصی آغاز شده و بدین ترتیب بازیکنان باید در هنگام ورود و خروج با یکدیگر تماسی نداشته و در تمرینات نیز از هم فاصله بگیرند. همچنین بازیکنان و کارمندان باید هنگام ورود به تمرین اتومبیل‌های خود با فاصله پارک کنند و ماساژ نیز مگر با تایید پزشک باشگاه مجاز نخواهد بود. به نظر می‌رسد از تاریخ ۱۸ می‌تمرینات گروهی برای همه تیم‌ها برگزار می‌شود و تاریخ ۸ ژوئن نیز زمان احتمال آغاز لیگ برتر اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل