بازدید 18871

تکنولوژی آموزشی بدون فراموشی با حرف آخر

کد خبر: ۹۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 May 2020

جدیدترین تکنولوژی آموزشی بدون فراموشی با حرف آخر

کنکور، بزرگترین ماراتن علمی در کشور که خواه یا ناخواه هر خانه ای فضای آن را دیر یا زود به خود گرفته یا به خود خواهد گرفت، در زمان باقیمانده تا کنکور، داوطلبان این آزمون حال و هوای مخصوص به خود را دارند که برای یک فرد عادی غیر قابل درک است. داوطلبان نیز در این بازه زمانی به سه دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول افرادی که مدت هاست شروع کرده اند و پر قدرت در حال ادامه دادن هستند، دسته دوم افرادی که مطالعه می‌کنند اما خودشان هم می‌دانند این سبک مطالعه مناسب کنکور نیست و دسته سوم هم داوطلبانی که مدت هاست قصد شروع کردن را دارند اما نتوانسته اند شروع کنند یا هنوز این جمله را به خود می‌گویند " برای شروع زود است و هنوز فرصت داریم، انشالله مدتی بعد پر قدرت روزی 16 ساعت مطالعه خواهم کرد"...

اما در این بین موسسات علمی آموزشی نیز مشغول به فعالیت های خود در جهت آماده سازی داوطلبان برای شرکت در این ماراتن علمی هستند و امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند که پیمودن این مسیر را برای داوطلب هموار و ساده تر خواهند کرد. در این بین امروز در یک گزارش خبری تصمیم گرفتیم سری به دنیای کنکور و موسسات آموزشی بزنیم. شاید با صرف 5 دقیقه جهت خواندن این متن بتوانید تغیری بزرگ در سرنوشت مطالعه خود یا عزیزانتان برای کنکور ایجاد کنید. در انتها نیز یک خبر ویژه در انتظار کنکوری ها است. اما موسسه ای که امروز قرار است با آن آشنا شوید با سبکی کاملا مجزا دروس را آموزش می‌دهد و ممکن است بار ها از رسانه های ملی نام آن را شنیده باشید. سایت حرف آخر که در سال 98 با 51 رتبه برتر کنکور به یکی از پربازده ترین موسسات آموزشی تبدیل شد.

فقط با دانستن 4 عمل اصلی ریاضی به اوج برسید

شروع کار این موسسه از سال 1390 و به سرپرستی مهندس عبدالرضا منتظری که اکنون علاوه بر نقش مدیریت، تدریس ریاضی این مجموعه را نیز به عهده دارد رقم خورد. شاید بتوان گفت داوطلبی که این موسسه را برای آموزش خود انتخاب می‌کند آسان ترین و لذت بخش ترین سبک آموزشی را در ایران تجربه خواهد کرد و دلیل این امر هم پویا نمایی آموزش است. آموزشی که فقط بر دو پایه شهودی سازی و استفاده از الگو به جای فرمول بناگذاری شده است و با درگیر کردن نیمکره راست مغز به جای نیمکره چپ آن، به ساده ترین و مفهوم ترین شکل ممکن مطالب درسی را به داوطلب منتقل می‌کند. اما داستان به اینجا منتهی نمی‌شود بلکه به کمک این مجموعه آموزشی داطب از هر منبع دیگری بی نیاز خواهد شد زیرا همه چیز به صورت کامل در اختیار او قرار خواهد گرفت.

جدیدترین تکنولوژی آموزشی بدون فراموشی با حرف آخر

منظور از منبع هر چیزی که برای آموزش داوطلب نیاز است، اعم از کتاب تست، مشاور و برنامه. محتوای آموزشی حرف آخر در قالب فیلم های آموزشی در اختیار وی قرار می‌گیرد که هم یک منبع آموزشی کامل است و علاوه بر آن یک بانک تست نیز محسوب می‌شود چرا که برای هر درس تمامی تست های 10 سال اخیر با روش های آموزش داده حل می‌شود. از جمله این دروس می‌توان به درس ریاضی با تدریس استاد منتظری اشاره کرد که دیگر خبری از فرمول و روش های پیچیده و گسترده نیست. با استفاده از الگوهای استاد منتظری داوطلب تمامی مفاهیم را یاد خواهد گرفت و به گفته این استاد برا یاستفاده از این پکیج داوطلب کافی است روی 4 عمل اصلی ریاضی مسلط باشد. برای مشاهده تدریس های ریاضی در این موسسه می‌توانید به صفحه ریاضی حرف اخر با تدریس استاد منتظری وارد شوید و تمامی اطلاعات و فیلمهای آموزشی رایگان را مشاهده کنید.

برنامه 4 ماهه حرف آخر

اما از بحث دروس خارج شویم و اندکی در رابطه با مشاوره توضیح دهیم. داوطلب بعد از تهیه فیلم های آموزشی این مجموعه وارد طرح مشاوره نیز خواهد شد و دیگر استرس سر درگمی  و بی برنامگی را نخواهد داشت چرا که در داخل برنامه های حرف آخر (برنامه 4 ماهه و برنامه 2 ماهه) در یک دی وی دی آموزشی برای تک تک دروس نحوه مطالعه، تست زنی، مرور و دسته بندی آموزش داده شده است و نه از زبان مشاور بلکه از زبان مدرسین هر درس که سال هاست در آموزش درس مربوط به خود فعالیت دارند و بهتر از هر کسی می‌توانند داوطلب را برای کسب موفقیت در آن درس راهنمایی کنند. سپس داوطلب وارد برنامه تدوین شده خواهد که در آن تمامی موارد برای یک برنامه ریزی صحیح و اصولی رعایت شده است و تنها کاری که باید انجام دهد مطالعه و تلاش است.

جدیدترین تکنولوژی آموزشی بدون فراموشی با حرف آخر

در برنامه تدوین شده توسط اساتید همه چیز رعایت شده است؛ از ارتباط بین مفاهیم یک درس با یکدیگر  و ترتیب مطالعه گرفته تا ارتباط بین دروس. به عنوان مثال در بخش مسائل PH داوطلب باید نحوه عملکرد لگاریتم را بلد باشد. یعنی قبل از ورود به مبحث مسائل اسید و باز، مبحث لگاریتم را مورد مطالعه قرار داده باشد که در برنامه مجموعه به صورت کامل تمامی این موارد رعایت شده است و داوطلب قبل از اتمام برنامه، مطالب را حدود 10 بار نیز مرور خواهد کرد و با آمادگی کامل در جلسه کنکور حضور پیدا خواهد کرد.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل