بازدید 8340

آغاز عملیات برف روبی و بازگشایی محور پونل به خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: با مساعد شدن شرایط جوی، عملیات برف روبی و بازگشایی محور پونل به خلخال، پس از چندین ماه آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 01 May 2020

به گزارش «تابناک»، مهندس یونس هوشمندپور، پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جاده پونل به سمت خلخال از محور های کوهستانی و سخت گذر رضوانشهر می باشد که از بهمن ماه سال گذشته بدلیل بارش برف سنگین و نبودن ایمنی کافی مسدود شده بود که با مساعد شدن شرایط جوی منطقه، کار برف روبی و بازگشایی مجدد آن با استفاده از چندین دستگاه سنگین راهسازی از قبیل بولدوزر، لودر و گریدر آغاز شده است.

وی بیان کرد: طول این محور از پونل رضوانشهر تا خلخال ۷۵ کیلومتر می باشد که ۶۵ کیلومتر آن از پونل تا محدوده گردنه الماس، در حوزه جغرافیایی شهرستان رضوانشهر واقع شده است و هم اکنون ارتفاع برف های انباشت شده در ۱۲ کیلومتر این محور از روستای زندانه تا گردنه الماس به ارتفاع حدود ۴ متر می رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر بیان کرد: در اولین روز از شروع به کار برای رفع انسداد این محور، حدود ۲ کیلومتر برف روبی شد و پیش بینی می شود، در صورت مساعدت وضعیت جوی و اطمینان از سلامت دستگاه های برف روب، ظرف ۱۰ روز آینده این محور بطور کامل باز گشایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها