بازدید 33834

همه آنچه که باید درباره مخدر کمیکال بدانید

کد خبر: ۹۷۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 29 April 2020

کمیکال جزء مواد اعتیاد آور محسوب می‌شود که در این گزارش به اثرات سوء آن اشاره شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماده مخدر کمیکال را می‌توان جزء انواع موادهای مخدری دانست که در ۱۰ سال اخیر شناخته شده است.

نام اصلی این ماد مراسوئیت است که وقتی با «مریم گلی» که نوعی گیاه است پخته شود کمیکال به‌دست آمد.همچنین این ماده مخدر از خانواده AM بوده که شواهد نشان می‌دهد توسط یک دختر از رژیم صهیونسیتی وارد ایران شد.

به گفته کارشناسان اعتیاد، مهم‌ترین مشکل مصرف کمیکال استفاده طولانی مدت از آن است و زمانی خطرناک می‌شود که مصرف آن از ۶ ماه تا یک سال به طول انجامد.

اما از خطرات این ماده می‌توان به این اشاره کرد که از آنجایی که این ماده مخدر بر روی D.N.A اثر می‌گذارد و ممکن است مردانی که از این ماده مخدر استفاده می‌کنند هیچ‌وقت بچه‌دار نشوند.

نوع مصرف مخدر کمیکال به‌صورت اسپری یا سیگار مصرف شده و بیشتر در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها استفاده می‌شود، بونزای که ماده اولیه کمیکال است، خود به تنهایی به‌عنوان ماده مخدر قابل مصرف بوده و عوارض خاص خود را دارد. هنگامی که THC موجود در این مخدر به گیرنده‌های مغز متصل می‌شود، فرد از نظر احساسی تحت تأثیر قرار گرفته و موجب تغییر عملکردهای مربوط به حافظه، لذت، تفکر و فعالیت‌های ذهنی می‌شود.

عوارض ماده مخدر کمیکال

ماده مخدر کمیکال عوارض متنوعی دارد که سرگیجه و حالت تهوع یکی از عوارض مصرف این ماده خطرناک است. توهم دیداری و شنیداری، سفر در مکان و زمان، احساس سرخوشی و خنده‌های زیاد از اثرات سوء مصرف ماده مخدر کمیکال بوده و سبب می‌شود فشار‌خون افراد بالا رفته و فرد در کمای کوتاه مدت فرو رود.

افراد بعد از مصرف ماده مخدر کمیکال خواب آلود می‌شود یعنی خواب پس از مصرف این ماده مخدر برای فرد مصرف کننده بسیار جذاب است و همین موضوع دلیل مصرف دوباره این ماده خطرناک است.

هنگامی که فرد به این ماده مخدر معتاد شده باشد و این ماده به بدن او نرسد درواقع عدم مصرف این ماده مخدر را داشته باشند بر روی فشار خونشان تأثیر مستقیم می‌گذارد و اگر فرد این ماده را مصرف نکند دچار کاهش فشار خون و تشنج شده و باید داروی ضد تشنج مصرف کند.

اما تاثیرات منفی این ماده بر روی جسم مصرف کننده تنها عوارض آن نیست بلکه کمیکال آسیب های روانی و اجتماعی نیز دارد معمولاً فردی که ماده مخدر کمیکال را مصرف می‌کند منزوی و بی‌مسئولیت می‌شود و سبب شده فردِ مصرف‌کننده در ارتباطات اجتماعی با مشکل روبه‌رو شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۹
معرفی و آموزش ماده مخدر جدید.ممنونم تا حالا نشنیده بودم
سلام من خودم در حال مصرفم 3سالم هست نان استاپ مصرفم هر سری رفتم پاک شدم این جنس تورو خدا نکشید جادو میکنه زندگیتونو کارماش سنگینه..
تروخدا یکی کمک کنه چیکار کنیم یکی از مصرفش دست بکشه ،
یکی میکشه هر چی میگم‌حرفمو گوش نمیده دستم بهش نمیرسه ازم دوره چطوری کنترلش کنم ک ترک کنه ازم‌فاصله گرفت برنفع اش حرف میزنم ولی خودشو زده بی خیالی ک براش مهم نیست منو اصن نمیبینه ک کمکش کنم
فرزندم می کشه، منزوی شده، کم حرف می زنه.
وقتی مصرف میکنه، قدرت تکلم نداره.
سلام.
من تجربه خودمو میگم شاید کمک کنه به کسی. وقتی کمیکال میکشی بیشتر از اندازه. حالت تشنج. گریه. داد زدن و.... به آدم دست میده که این وقتا نباید بترسید. 20 دقیقه نهایت خوب میشه و اینکه تو این مواقع روبروی کسی که مصرف کرده نشینید و خیلی خونسرد رفتار کنید و حرف هم باهش نزنید. وقتی دیدید حالتش داره عادی میشه نوشابه یا آبمیوه خنک بهش بدید با حالت خوب طوری که انگار نه انگار. بر خلاف این موارد انجام بدید شرایط بدی به وجود میاد. در آخر که هیچ وقت از آدم معتاد نترسید و همیشه همراهش باشید. جدایی. نفرت. اتهام زدن و..... به آدم معتاد هیچ کمکی نمیکنه جز آبروریزی و گرفتاری بیشتر. فکتید بچتون یا شوهرتون مریضه. چاره ای هم نیست. تنها راه نجات همینه. برا منم دعا کنید.
ممنون بابت اطلاع رسانیتون❤❤❤
من کیمیکال میکشم کمکم کنید نکشم
خوبین با هممم من مصرف میکنم چند سالی میشه توصیم اینه نکشید به توری به مغز آسیب میزنه که وقتی کسی حرفی بهت میزنه دوروزه بعد میفهمید چی شده
تورو خدا کمکم کنید
چگونه ترکش کنیم
سلام به همه من الان حدود ۴سال هست که مصرف کننده این ماده هستم هربار ترک کردم حدود یک ماه بود نمیدونم چرا دباره نا خوداگاه میرم دباره مصرف میکنم بیشترین ترکی که داشتم ۶ماه بود ودباره شروع به مصرف کردم خودم هم دوست ندارم مصرف کنم اگه کسی باشه بتونه کمکم کنه ممنون میشم وبا جون ودل به حرف هاش گوش میدم ممنون میشم ازتون کمکم کنید
من اعتیادشو دارم و یکی از رفیقامون هرزگاهی بالا میاره هرزگاهی چرت و پرت میگه رنگش میشه مثل رنگ گج دیوار ایا میتونه منجر به مرگش بشه؟
سلام تورا خدا کمک کنید هیچ‌کس نکشد این چه بود تورا خدا به مادرها رحم کنید جلو چشمانشان فرزندانشان پر پر میشن کمک کنید کمک کنید
جلو ساقیای این موادو بگیرین خاهشن زندگیم سر این ب فنا رف
برادر من هم مصرف می‌کنه خیلی مواد مزخرفیه ما که دیگه خسته شدیم از دستش کمپ هم بردیم 2ماه موند ولی بیرون اومد 1 ماه دیگه دوباره شروع کرد .
سلام ب همه داداش ها علیرضا هستم یه معتاد امروز ۱ سال ۴ ماه ۱۳ روز است کمیکال رو ترک کردم
با سلام
من برادرم فقط دو سه ماه استفاده کرده بود همراه با ماری جوانا و ماشروم یا همون قارچ سمی
توهم زده ناجور
ماشین رو روشن کرده از مشهد به سمت تهران گوشیم انداخته رفته یه هفته ازش بی خبر بودیم
بعد یه هفته از کلانتری تهران زنگ زدن بیاین اینو ما گرفتیمش
من رفتم با مادرم تهران دیدم یجورایی مغزش رد داده
الانم یک ماه بیشتر گذشته تو بیمارستان اعصاب و روان بستری هست
خودش که هیچ همه ما و خانوادش رو هم افسرده شدید کرده داغون شدیم تو این مدت
لطفا کسی بگه حالش خوب میشه یا نه نزدیک چهل روز گذشته
حافظه ش درست کار میکنه ولی هزیان زیاد میگه میخاد دنیارو نجات بده احساس میکنه سوپرمن شده قانع هم نمیشه
کلا مغزش داغونه انگاری چند نفر داخلش هستن با اونا صحبت میکنه لطفا راهنماییم کنید دوستان
در ضمن سه ماه قبل یه انسان سالم بوده که این بلا رو سر خودش آورده لطفا کمکم کنید
ایشالا همتون به لطف خدا پاک بشین اون کسی که بخواد ترک کنه باید اول از زهنش ز بیرون بیاره اگه تونستید اینکار را بکنید به راحتی تر کش میکنید میگن قدرت مواد بیشتره ولی من میگم قدرت زهن شما بیشتره وقتی که بهش فکر میکنی یعنی داری جزبش میکنی پس فکرشم نکنید ایشالا همتون پاک بشین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست