بازدید 6360
۲

دزد دوچرخه‌های داخل پارکینگ خانه‌ها به دام افتاد

کد خبر: ۹۷۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 28 April 2020

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری دزد دوچرخه‌های داخل پارکینگ خانه‌ها خبر داد و گفت: این متهم به ۸۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ایوب صالحی رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گفت: در پی مراجعه حضوری و تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی چندین خانواده با کلانتری از سرقت رفتن دوچرخه‌های فرزندانشان از داخل پارکینگ خانه هایشان شکایت کردند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و در گام نخست چند خانواده که تصویر دزد دوچرخه‌ها را به دست آورده بودند در اختیار ماموران قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران با حضور در محل‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر سارق سابقه دار را که ۱۱ ماه قبل توسط کلانتری امامزاده حسن دستگیر شده بود را به دست آوردند و مشخص شد این سارق به تنهایی دست به سرقت دوچرخه‌ها داخل پارکینگ خانه‌ها می‌زند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که این سارق ۴۰ ساله ۴۴ روز قبل بخشیده شده و از زندان آزاد شده است و از همان روز سرقت از داخل پارکینگ‌ها را آغاز کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن عنوان داشت: هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و ماموران با حضور در مخفیگاه متهم در منطقه خورازین موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ صالحی گفت: متهم در همان بازجویی‌های ابتدایی به ۸۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد و اظهار داشت، دوچرخه‌های سرقتی را به یک مالخر فروخته است.

وی افزود: ماموران در ادامه موفق به دستگیری مالخر شدند و در بازرسی از مغازه اش ۲۵ دوچرخه سرقتی به دست آوردند.

سرهنگ صالحی در پایان گفت: هر دو متهم که سابقه دار هستند برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نگران نباشید به زودی بخشیده می‌شود و با ارتقای کار خود به موتور دزدی و عد خودرو دزدی روی خواهد آورد. کسی که اینقدر مصر در دزدی است را باید دستش را قطع کرد. البته اول دست دزدان بیت المال قطع شود. بعد نوبت این یکی بشود.
کافی بود به یکی از شرکتها زنگ بزنه و هویت طرف رو بررسی کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم