بازدید 5041

تأمین آب ۲۰ روستا در قروه با عملیات شبانه روزی

مدیر امور آبفا قروه گفت: با تلاش نیروهای آبفا قروه، کار تأمین آب مورد نیاز ۲۰ روستا این شهرستان بویژه روستاهای واقع در انتهای مسیر به طور کامل انجام شد.
کد خبر: ۹۷۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 27 April 2020

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، جبار کلوندی اظهار کرد: اهالی روستاهای مالوجه و طوغان در بخش دلبران با حدود ۱۱۰۰ اشتراک و ۵ هزار نفر جمعیت که تأمین آب آنها از طریق مجتمع قصلان صورت می گرفت، با کمبود آب مواجه بودند.

وی با بیان اینکه منابع تأمین آب در نظر گرفته شده این منطقه، دو چاه با ظرفیت تأمین آب ۱۰ و ۱۶ لیتر بر ثانیه واقع در روستای مظفرآباد بود، خاطرنشان کرد: آب مورد نیاز این روستا (با ۲۰۰ اشتراک) و ۲۱ روستای دیگر از این چاه ها تأمین می شد.

کلوندی با بیان اینکه کمبود فشار و قطعی در این ۲۰ روستا بویژه در انتهای مسیر وجود داشت، تصریح کرد: برای حل مشکل در گام نخست توان خط خروجی آب خط ۱۶ لیتر بر ثانیه به میزان ۱۳ لیتر برثانیه به سمت ۲۰ روستای دیگر هدایت شد و توان آبرسانی به میزان ۳ لیتر بر ثانیه در اختیار روستای مظفرآباد قرار گرفت.

مدیر امور آبفا قروه گفت: در قدم بعدی از آنجا که یکی از این چاه ها با توان ۲۲ ساعت در شبانه روز کار می کرد، توان تأمین و پمپاژ آب از این چاه نیز به ۲۴ ساعت ارتقا یافت؛ ضن آنکه برای روستای مالوجه نیز با توجه به توپوگرافی خاص آن ۳ شیر فلکه خطوط اصلی تنظیم شد تا کار هدایت آب به مناطق بالادست نیز به خوبی انجام گیرد.

به گفته وی مجموع این تدابیر که طی ۴ شبانه روز عملیات سخت و طاقت فرسا در ایام تعطیلات نوروزی و در شرایط خطر بیماری کرونا انجام گردید،  موجب شد تا ۲۰ روستای بخش مذکور از جمله روستاهای واقع در انتهای مسیر(طوغان و مالوجه) در تمامی ساعات شبانه روز از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار