بازدید 5764

گنبد شیشه ای بازار بزرگ تهران

گنبد شیشه ای با طرح های سنتی ایرانی و با رنگ های متنوع آبی، قرمز، زرد و ... که بسیار هنرمندانه در کنار هم چیده شده اند.
کد خبر: ۹۷۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 21 April 2020

گنبد شیشه ای بازار بزرگ تهران

گنبد شیشه ای با طرح های سنتی ایرانی و با رنگ های متنوع آبی، قرمز، زرد و ... که بسیار هنرمندانه در کنار هم چیده شده اند.

گنبد شیشه ای بازار تهران حدود 100 متر جلوتر از تقاطع خیام و پانزده خرداد درست روبروی کاخ دادگستری بر نیم طبقه دوم پاساژ دلگشاه قرار گرفته. قطر این گنبد شیشه ای 9.20 متر و ارتفاع آن 2 متر است.

این گنبد شیشه ای بی نظیر با شیشه های استین گلس و توسط شرکت کاژه ساخته شده. این گنبد زیبا از پیاده رو هم چشم های رهگذران را خیره میکند، برای توریست های اروپایی که در بازار تهران کم نیستند چنین سازه ای کاملا آشناست. ساخت نورگیر های شیشه ای با تکنیک استین گلس چند سالی هست که توسط شرکت کاژه در ایران شروع شروع شده و پروژه های چشم نوازی را در سطح کشور و خارج از کشور اجرا نموده اند. این شرکت با داشتن کارگاه مجهز شیشه استین گلس و با خدمت گرفتن هنرمندان زبردست تولید شیشه های درب لابی و درب ورودی را هم به عهده گرفته است.

گنبد شیشه ای بازار بزرگ تهران

ساخت شیشه درب ورودی ( درب لابی ) با شیشه استین گلس

شیشه درب ورودی با شیشه های استین گلس یکی از فاخر ترین متریالها برای ساختمان های لوکس و با شکوه به حساب می آید. این شیشه های تزئینی دارای تنوع در ساخت میباشند و کاملا با طرح های کلاسیک و یا مدرن سازگار هستند و میتوان برای یک درب لابی کاملا طرحی سفارشی برای یک محیط خاص ساخته شود.

گنبد شیشه ای بازار بزرگ تهران

سقف نورگیر شیشه ای و تزئینی

یکی دیگر از کاربرد های شیشه استین گلس استفاده آنها در سقف های نورگیر است که شرکت کاژه به شکل استادانه و چشم نوازی در پروژه های خود به خدمت گرفته است. همینجا از شما دعوت میشود تا از صفحه فیلم های پروژه کاژه بازدید نمایید و  خلاقیت و مهارت این تیم را مورد بررسی قرار دهید. سقف های بینظیری که از شیشه های استین گلس ساخته شده که درواقع ترکیبی از شیشه های رنگی و بافت دار با طرح های مختلفی است که توسط هنرمند که قبلا طرح آن را تهیه نموده است برش خورده و در کنار هم توسط یک فلز ( لدکیم ) یکپارچه میگردد، این شیشه ها سالهاست که در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار میگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی