بازدید 7120
۱

تبرئه کارگردان از اتهام قتل همسر

کد خبر: ۹۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 20 April 2020

نظریه پزشکی قانونی، کارگردان جوان را که به اتهام قتل همسرش بازداشت بود تبرئه کرد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 12 اسفند سال گذشته در خصوص مرگ مشکوک زن جوانی در خانه‌اش آغاز شد.

بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد که زن ۳۶ ساله عکاس سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر ۲۸ ساله‌اش کارگردان تلویزیون و تئاتراست و آثار درگیری روی بدنش دارد. متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را مسمومیت یا خفگی اعلام کردند اما نظریه اصلی منوط به انجام معاینات بیشتر بود و به‌همین دلیل بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

همسر این زن در تحقیقات گفت: همسرم قبلاً ازدواج کرده بود و به خاطر اختلافاتی که داشت از او جدا شده بود. او دختر عمه‌ام بود و علاقه زیادی به او داشتم و با اینکه تفاوت سنی زیادی داشتیم اما درنهایت باهم ازدواج کردیم.

او ادامه داد: اغلب من و همسرم در پروژه‌های کاری مشترک باهم بودیم و به همین خاطر خانه‌مان فقط یک کلید داشت که دست همسرم بود. صبح مثل همیشه از خانه بیرون رفتم و ساعت ۷ عصر که به خانه برگشتم هر چه زنگ در را زدم کسی در را باز نکرد و جوابی نداد. به تلفن همراهش زنگ زدم که خاموش بود. درنهایت با کمک کلید ساز وارد خانه شدم و جسد او را دیدم. من به‌خاطر کارم شب‌ها دیر به خانه می‌آمدم. همسرم از این موضوع ناراحت بود و مدام شکایت می‌کرد. شب حادثه نیز سر این موضوع باهم بحثمان شد و کتک کاری کردیم. صبح هم بدون اینکه با همسرم حرفی بزنم خانه را ترک کردم. باتوجه به اظهارات ضد و نقیض مرد جوان، بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت او را صادر کرد. در حالی که بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت، پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت بر اثر مصرف الکل اعلام کرد.

کارگردان جوان با اطلاع از علت مرگ همسرش در تحقیقات گفت: چند روز قبل از حادثه من برای مقابله با کرونا، یک شیشه الکل 90 درصد برای ضدعفونی کردن سطوح خریدم احتمال می‌دهم که همسرم الکلی را که برای ضدعفونی خریده بودیم را استفاده کرده باشد.با اعلام نظریه پزشکی قانونی، مرد جوان از اتهامی که داشت تبرئه و به دستور بازپرس جنایی آزاد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرگ به شیوه فیلمهای آلفرد هیچکاک.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان