بازدید 13802
۵

افزایش ۵۰ درصدی قربانیان کووید-۱۹ در ووهان

رسانه‌ها اعلام کردند: شمار قربانیان کروناویروس در شهر ووهان چین افزایش ۵۰ درصدی یافته است.
کد خبر: ۹۷۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 17 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بنابر اعلام رسانه‌ها مجموع قربانیان کروناویروس در شهر ووهان ۱۲۹۰ مورد بیشتر شده و افزایشی ۵۰ درصدی داشته است.

طبق جدیدترین آمار‌ها حدود ۳۸۶۹ نفر در ووهان که کانون شیوع بیماری کووید-۱۹ بوده بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده است.

پیش‌تر مقامات محلی در ووهان تدابیر مربوط به محدودیت‌های تردد در این شهر را که به منظور مقابله با همه گیری بیماری کووید-۱۹ اعمال شده بود پس از گذشت بیش از دو ماه لغو کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، این درحالیست که همچنان روند ابتلا به این بیماری در جهان ادامه دارد و بیش از دو میلیون نفر به کروناویروس آلوده شده‌اند و ممنوعیت‌های تردد در بیشتر کشور‌ها ادامه دارد.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
صبر کنید تا بودجه بهداشت جهانی کمتر بشه آمارهای چین درغگو و روسیه دیکتاتور بالاتر میره.
من متوجه نشدم.
1290 جدیداً فوت شدن یا اینکه آزمایش کسایی که قبلا فوت شدن و پزشک قاونی نارسایی تنفسی تشخیص داده بود تازه مثبت اعلام شده؟
چین چند روزی بود که اصلا فوتی نداشت !!!!!
چین (شهر وهان) محل اولیه ویروس بوده و حداقل بمدت یکماه در چین چیزی از این ویروس نمیدونستن و فکر میکردن آنفولانزا هست و بنابراین هیچ گونه محدویت و اقدام پیشگیرانه هم نکردن پس نسبت به فرانسه که آگاهی داشت و اقدامات پیشگیرانه انجام داد قاعدتا باید تعداد کشته ها به مراتب بیشتر باشد. کله ای که یک مثقال مغز توش باشه وقتی ببینه کشته های فرانسه 18 هزار است و کشته های کل چین (نه فقط وهان و استانی که وهان در اون هست که جمعتش تقریبا به اندازه کل فرانسه هست) 4 هزار و پانصد نفر کشته شدن، میفهمه کی این وسط طبق معمول دروغ میگه.
چین در مورد آمار قربانیان کرونا در ووهان پنهان کاری کرده. اگر تهدیدهای آمریکا نبود شاید هیچ وقت این آمار رو منتشر نمی کرد.
آن افرادی که به دکتر جهانپور ایراد گرفتند حالا چه حرفی دارند بزنند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار