بازدید 18549

دزدان منزل فوتبالیست معروف بازداشت شدند

با پیگیری‌های پلیس استان مازندران ۴ نفری که در این سرقت نقش داشتند، دستگیر شدند و با توجه به اطلاعات رسیده فقط بازداشت یکی از آن‌ها باقی مانده است.
کد خبر: ۹۷۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 15 April 2020

سارقان اموال احمدرضا عابدزاده در استان شمالی کشور از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا عابدزاده که در مازندران رستوران داری می‌کند، سالهاست که خانه اش را هم در همانجا اختیار کرده است اما بارها خبر دزدی از منزلش منتشر شده است. آخرین بار دو روز قبل در اقدامی عجیب خانه و مغازه وی مورد دستبرد سارقان قرار گرفت!

سارق‌هایی که به خانه و رستوران عابدزاده دستبرد زدند، لباس‌ها و دستکش‌های او در جام جهانی ۱۹۹۸ به همراه تابلو‌های نفیس و برخی هدایای مردم و مجسمه‌های داخل منزل و وسایل گرانقیمت را دزدیدند. همچنین لوستر‌های مغازه عابدزاده نیز مورد سرقت قرار گرفت و همین موضوع عصبانیت عقاب فوتبال آسیا را در پی داشت.

با پیگیری‌های پلیس استان مازندران ۴ نفری که در این سرقت نقش داشتند، دستگیر شدند و با توجه به اطلاعات رسیده فقط بازداشت یکی از آن‌ها باقی مانده است. همچنین گفته می‌شود دو نفر از این سارقان به قید وثیقه آزاد شده اند و دو نفر دیگر به توجه به سوابق کیفری به زندان رفتند.

فضای جالب در رستوران عابدزاده در مازندران +عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
دزدان به قید وثیقه آزاد شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به امید دستگیری دزدان بیت المال ملت که اتفاقا همین چند روز پیش یکی برملا شد
سلام
یکسال پیش در شمال از یکی از ویلاها دزدی شد کاری صورت نگرفت. دوباره چند وقت پیش دوباره دزدی شد اینار از چند خانه کنار هم. بعد از دزدی با 110 تماس گرفتیم و بعد به کلانتری مراجعه کردیم . رئیس کلانتری شاکیانه که چرا با 110 تماس گرفتید. هنگام شیوع بیماری گفتند که سفرهای بین استانی ممنوع. همان زمان به این بنده خدا گفتم چه دزدی ها بشود در این ایام. که همین اتفاق هم افتاد. مسئولین امنیتی کشور نیاز به فکر زیادی نیست فقط عمل می خواهد. رئیس کلانتری شاکی از این است چرا اطلاع می دهید ،که آمار حوزه تحت امرش بالا و پایین نشود. از موقعی که همه چیز در این زندگی آماری شده خیلی معیارها هم فرق کرده. دیگه یه دیده ها اعتماد نمی کنیم فقط باید به گوش ها عادت کنیم.
البته چون ایشان معروف بودند دزدهای خانه و مغازه پیدا شدند.
مسخره است دزد به این زودی ازاد بشه . اعدام شوند فوری
کاش ما هم عابدزاده بودیم که با یه سر وصدا پلیس راه میفتاد دزدهای بی همه چیزی که شبانه روز از منازل ما دزدی میکنن رو دستگیر میکرد،سالهاست این روند ادامه داره و دزد ها خیالشون راحته که پلیس و دستگاه قضا کاری باهاشون نداره
باقید وثیقه یعنی چی ..؟.؟.....
خیلی جالبه .......دزد با وثیقه ازاد میشه ....به همین راحتی........
چطور دزد ایشان را این قدر زود گرفتید ..چون مشهور بود ..چون سالهها از پول این ملت فوتبالیست میایادر شد ه بود ...چون عزیز دردانه بود ..چون ووووووووو.
غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل، در یا حفاظهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند گذاشت فکر کنه که من که همه کار کردم چون مهم اینه که چه قفلی و چه دری بذاری و کجا و چطوری بذاری. پس یادمان باشد سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
جالبه که در شهرهای کوچک مازندران که اگرکسی دست تو دماغش بکنه کل شهر باخبر میشن و همه چشماشونو 24 ساعته به هم دوختن که ببینن کی میره و کی میاد و کی چکار میکنه ، سرقت های اینجوری انجام میشه و تا سر و صدای رسانه ای انجام نشه ، سارقان به راحتی در حال گردش و خوش گذرونی هستند. بالاخره همه فامیل همدیگه هستند دیگه یه جورایی !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست