بازدید 5083
۱

کاهش دوباره قیمت گوشت گوسفندی در فرشگاه های شهروند

کد خبر: ۹۷۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 15 April 2020

قیمت گوشت گرم گوسفندی در فروشگاه‌های شهروند باز هم ارزان شد


پس از روند کاهشی و کنترل قیمت گوشت قرمز در فروشگاه‌های شهروند در ایام پایانی سال، اینبار نیز با توجه به نزدیکی به ایام ماه مبارک رمضان قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی در قصابی‌های فروشگاه شهروند کاهش یافت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند :به دنبال سیاست‌های حمایتی مدیریت شهری در تامین و عرضه اقلام اساسی خانوارها قیمت گوشت گرم گوسفندی در شهروند با اعمال تخفیف های ویژه کاهش یافته به طوری که هر کیلوگرم شقه گوسفندی با قیمت۸۹۰۰۰ تومان در قصابی‌های فروشگاه شهروند به فروش می‌رسد.

بنابر اعلام روابط عمومی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در پی شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، شرکت شهروند طی رایزنی‌های صورت گرفته با تامین کنندگان محصولات پروتئینی، توانست گوشت فله گوسفندی را با قیمتی به صرفه و مناسب تامین و عرضه کند.

بر همین اساس عرضه گوشت گوسفندی در قصابی‌های فروشگاه‌های شهروند بیهقی، بهرود، بوستان، صادقیه، آل احمد، آزادگان، ایران زمین، نفت، لویزان، جنت آباد، المپیک، خانی آباد و مهرشهر با قیمت ۸۹۰۰۰ هزار تومان برای هرکیلوگرم شقه گوسفندی، ۸۹۵۰۰ تومان نیم شقه ران گوسفندی و ۸۸۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم نیم شقه دست گوسفندی آغاز شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بااین فرمون برن جلو دامداری باقی نمیماند وکشور به یک واردکننده بزرگ گوشت تبدیل خواهد شد وگوشتهای بی کیفیت برزیل واسیای میانه را ملت باید میل کنن وقیمت هم هرچی باشد باید بپردازن مثل خودروی ملیشون پراید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار