بازدید 11552
۶

ترافیک سنگین در ۱۰ بزرگراه پایتخت

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در ۱۰ بزرگراه در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 15 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سرهنگ رازقی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاهی چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ماه اظهار داشت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از شیخ فضل الله، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از پردیسان، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از اشرفی اصفهانی، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از تیموری، آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از هلال احمر دارای بار ترافیکی نسبتا سنگینی هستند.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی گلزار، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از منصوری، بزرگراه امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال از رسالت و آزادراه در مسیر غرب به شرق از پل شرقی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
خب چکار کنیم؟ حسن روحانی فرمودن ادارات بازه و شرایط عادیه! پس مردم هم باید برن سرکار!چیز غیرعادی در این ترافیک دیده شده که هرروز تیتر میزنین؟
برای همه جیز جاره ای هست حتی برای کرونا ولی برای حماقت چاره ای نیست
اماده باش به پرستارها
اصل وجود ترافیک و تک سرنشینی در خودروها باعث افزایش انتقال ویروس کرونا نمی شود چون بالاخره از این راننده تا راننده خودرو بعدی فاصله زیادتری و با حفاظ هست.
ولی اگر قرارباشد موجب شود که در محل کار و ادارات تجمع شود ، مشکل ساز است.
یک بحث دیگه هم هست که شهرداری به دنبال اینه که این تهدید کرونا را چگونه به فرصتی برای کسب در آمد بیشتر و گرفتن پول از شهروندان تهرانی بنماید.
آیا بهتر نیست شروع هفت ساعت کار اداری را بر حسب اهمیت مراجعین آ ن بین طول روز وحتی روز جمعه و سایر تعطیلات تقسیم کنند ؟؟؟/مثلا شروع کار اداره ای ازساعت هفت صبح تا یک بعد از ظهر باشد کار اداره دیگری از هشت صبح و اداره دیگری از ساعت ۹ صبح و ...........
در این شرایط باید از خودروی شخصی استفاده کرد ... ترافیک اولویتهای بعدی است ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر