بازدید 3638

دستگیری ۲ موبایل قاپ در محله شهدا

کد خبر: ۹۷۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 13 April 2020

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "رضا حیدری"گفت: در پی افزایش پرونده‌های موبایل قاپی توسط دو موتورسوار در کلانتری، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه با مطالعه شکایت‌های دریافتی و مراجعه به محل‌های سرقت، مشخص شد که ۲ موتور سوار جوان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو با پلاک مخدوش سرقت‌ها را مرتکب شده اند، افزود: در تحقیقات میدانی تصویری از سارقان به دست نیامد و برای شناسایی و دستگیری سارقان گشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت.

کلانتر محله شهدا توضیح داد: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه گشت انتظامی کلانتری روز گذشته دو جوان سوار بر موتورسیکلت که پلاک انتظامی موتورسیکلتشان مخدوش بود، برخورد کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: طرح مهار و دستگیری سارقان آغاز شد و در همین هنگام ترک نشین موتوسیکلت به تبعه افاغنه نزدیک و بلافاصله گوشی همراه وی را قاپیده واز محل گریختند.

رئیس کلانتری شهدا بیان داشت: عملیات تعقیب و گریز سارقان آغاز و پس از مدتی تعقیب پلیسی، ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند، موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهمان ۴ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد، تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که هر دو متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه روانه زندان شده اند.

کلانتر محله شهدا بااشاره به اینکه متهمان تا کنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و گوشی‌های کشف شده به مال باختگان تحویل شد، اضافه کرد: هر دو متهم با تکمیل پرونه به مرجع قضائی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار