بازدید 26060
۳

میانگین حقوق کارکنان دولت چقدر شد؟

با افزایش متوسط ۱۵ درصدی حقوق کارکنان در سال جاری، میانگین حقوق کل به حدود ۵.۴ میلیون تومان می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 12 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، افزایش متوسط ۱۵ درصدی حقوق کارکنان را دولت در قالب لایحه بودجه به مجلس برد، اما در جریان بررسی در کمیسیون تلفیق، تصویب شد که باید حقوق دریافتی کارکنان به‌گونه‌ای باشد که به کسی کمتر از ۲.۸ میلیون تومان پرداخت نشود.

بر این اساس دولت رشد متوسط ۱۵ درصدی حقوق را در سال جاری در دستور کار دارد و حداقل دریافتی از حدود ۱.۵ میلیون در سال گذشته به ۲.۸ میلیون تومان رسید.

این در حالی است که بررسی تغییرات پرداختی حقوق شاغلان نشان می‌دهد که میانگین حقوق کل آن‌ها از ۴.۷ میلیون در سال گذشته به ۵.۴ میلیون تومان رسیده که رشد حدود ۷۰۰ هزار تومانی دارد.

افزایش حقوق کارکنان از فروردین ماه سال جاری و بر اساس قانون بودجه اعمال و در دستور کار قرار می‌گیرد.

حقوق کارکنان در سال گذشته به صورت یکسان تا ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
واقعا " که مدیریت برنامه وبودجه کشور را با کمیته امداد اشتباه گرفته اند وباید جناب نوبخت را به آن کمیته بفرستند !!!! حداقل حقوق سال قبل 1.5 میلیون تومان وبا افزایش 90 درصدی امسال شده دومیلیون وهشتصد هزارتومان که حدود 2برابر افزایش داشته اما برای سایرین 15 درصد !!!حالا کجای این افزایش عدالت در آن لحاظ شده ویا کار کارشناسی صورت گرفته ؟لااقل برایه سهولت کار کل بودجه ماهیانه را تقسیم بر تعداد حقوق بگیران کنید ویه رقم مساوی مانند کشورهای کمونیستی که 50سال پیش اینگونه مدیریت میکردند به همه پرداخت کنید !!!با این روش کمیته امدادی دیگر انگیزه ایی جهت بهره وری وانگیزه کار برای سطوح متوسط وبالای شغلی وجود خواهد داشت ؟
این اعداد همه اشتباهه
جای تاسف هست واقعا"
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر